Praathoek

DeletedUser77710

Guest
Aangezien ik de enige ben geweest die zo’n opmerking op het af plaatste, neem ik aan dat die opmerking voor mij bedoeld was,niet zo gek toch?

Ik doelde op de leiding van Insane, idk of jij daar bijhoort
 
Reactiescore
460
Je praat gewoon tegen de lucht lucas
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Onder Dwang?
Je had in januari al af moeten stappen.. Afspraken met HiHo he ;)
Waar een groot gedeelte het niet van boeide.;) Ook had ik niet in januari al moeten opstappen. Dan heb je de gesprekken niet goed gevolgd. Want er was geen datum aan verbonden.
 

DeletedUser69389

Guest
Als hiho joint zou jij afstappen, dus vrijwel direct ? :)
Zoals gezegd zat dat fout. Het was afgesproken dat ik zou afstappen zodra iemand van Hi Ho kant zich zou kandidateren. Het was de bedoeling om Maick naar voren te schuiven na verloop van tijd. Echter dat er eerst een vorm van continuiteit diende te zijn en waarin er sprake zou zijn van een tussen regering van Jason en mij. Waar Jason al dus naar voren werd geschoven en ik diegene die de continuiteit zou waarborgen.
 

DeletedUser74287

Guest
Leiding van Insane was TFL nadat ik inactief werd door prive en even later ook mijn taken neerlegde. Al dan niet onder dwang.

Je hebt de keuze gehad bij de invites van de oud hiho leden. Je bent zelf akoord gegaan met het aftreden, je had ze ook simpelweg kunnen afwijzen ipv inviten, niet ineens slachtoffer gaan spelen.


Waar een groot gedeelte het niet van boeide.;)
Je houdt niemand voor de gek hier, niemand (van hiho) wilde je als leider. Als het puur maick en inge waren zoals jij graag beweert, dan was het 1 account van de 5 die joinden.. geloofwaardig.

Daarnaast, zelfs heel oud insane laat jou achter bij het formeren van een nieuwe stam. Dat zegt genoeg denk ik.
 
Reactiescore
3.539
Martijn nam wel als 1 van de weinige initiatief in tegen stelling tot vele andere die niets deden buiten klagen en zeuren dat kan niemand hem verwijten.
 

DeletedUser71828

Guest
Martijn nam wel als 1 van de weinige initiatief in tegen stelling tot vele andere die niets deden buiten klagen en zeuren dat kan niemand hem verwijten.

Het enige waarbij ik Martijn initiatief heb zien nemen, was het zingen van een serenade voor Inge. Dat was op zijn minst gezegd geen succes, al was de komische waarde hoog. Verder heb ik hem alleen maar zien pronken met ideeën van andere stamgenoten.

Martijn speelt graag het slachtoffer en dat doet hij nu wederom. Je zou toch verwachten dat men daar niet meer intrapt na al die tijd
 
Bovenaan