Praathoek

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Die waren gekapt mede door het beleid van insane. Hebben vgm geen ww gegeven.
 
Reactiescore
111
Klopt Laurens, je hebt helemaal gelijk!
 

DeletedUser78959

Guest
Ja wie weet dat nou niet...Zet je nog wel je wekker? :D

Je hebt het wel druk om op andere te letten toch?
Let op jezelf.
En echt super goed overleg met diegene die op DEL is gegaan echt helemaal goed geregeld. Ik denk dat je je eerst eens bezig moet houden met je eigen account en stam.
 
Reactiescore
3.582
Die speler is inderdaad op delete en dat dit niet geweten was door Insane is echt rampzalig voor een stam die nummer 1 is.

Je hebt het wel druk om op andere te letten toch?
Let op jezelf.
En echt super goed overleg met diegene die op DEL is gegaan echt helemaal goed geregeld. Ik denk dat je je eerst eens bezig moet houden met je eigen account en stam.

Ja want stamgenoten krijgen een melding binnen als iemand zijn account op del zet. Als Jason (eigenaar TFL) zegt dat hij wegens prive problemen amper tot niet op tw zal zitten en 5 dagen later zijn acc op BB is en dan in de stamchat wat gaat lopen vitten noem ik dat vooral een gebrek aan respect en mag zeker als een enorme naaiactie gezien worden. Het is sws belachelijk dat degene die al maanden leider was dergelijke streken uithaalt. Heeft verder weinig met Insane te maken wegens er hartstikke fijne mensen in de stam zitten die niet verdienen wat er vandaag gebeurd is.

Nu goed, ik treur er niet om maar laat jullie onzin wel achterwege. Ik raad sws iedereen aan onzin te vertellen want de enige die daar echt goed in slaagt ben ik!
 

DeletedUser75253

Guest
Je hebt het wel druk om op andere te letten toch?
Let op jezelf.
En echt super goed overleg met diegene die op DEL is gegaan echt helemaal goed geregeld. Ik denk dat je je eerst eens bezig moet houden met je eigen account en stam.
Geen idee wie jij bent, maar dit was een grap tegen lucas.
Je zal het ook niet begrijpen.
 

DeletedUser61134

Guest
@jokersbrain

Ik maak vanavond zelfgemaakte kippensoep.
Met gember, ei, knoflook, citroengras, uitjes, tauge, selderij en nog wat restgroenten.
En natuurlijk kip als de kat niet alles steelt en paar liter water ^^

Je hebt optioneel nog keuze uit rijst of bami.

Verwacht je om 22:00 stipt. (Gezien dit om 1 of andere reden uw etenstijd is :eek:)
 
Reactiescore
3.582
Leuk je daar rekening mee houdt. Ik zal er zijn! Mag ik nog iemand bijzonders meenemen? :eek:
 

DeletedUser77710

Guest
jij hebt het druk met school, hup leren! noob
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77710

Guest
Waar blame ik Aaron?

Vind dit wel een leuke discussie eigenlijk,ik word beschuldigd omdat ik 2 mensen iets blame terwijl dat absoluut niet zo is?
Zo ging het in Insane ook,er werd een hele hoop gemopperd maar wanneer er om een mening werd gevraagd over een bepaalde issue was het ineens stil.
Werd ik privé aangesproken dat ze het met mij eens waren maar geen zin hadden om zelf te reageren.
Dan creeer je een sfeer die allesbehalve fijn is ,als je dan leest dat dat de reden is waarom jullie uit Insane gingen dan hoef ik hopelijk niet te vertellen hoe hypocriet dat overkomt .

Schat, ik vernoem nergens je naam
 
Bovenaan