Praathoek

DeletedUser27049

Guest
Er is zelfs nog geen wat heb je gefarmed topic of niets :sad:

Ik heb weer een goede wereld gekozen om terug te beginnen spelen, ik zie het al.

DeletedUser77748

Guest
en om even verder te praten.

Citaat uit de welkomstbrief: "De meeste informatie over het spel kan je in de hulp vinden, de wereldinstellingen van deze wereld vind je op Wereldinstellingenpagina. "
- als ik bij mijn mededelingen op Wereldinstellingenpagina klik, krijg ik een 404 fout-melding
- als ik de raad opvolg en op hulp klik heeft dat ook geen zin, want TW loopt al 10 werelden achter met die wereldinstellingen........ W47 was de laatste. Zelfde verhaal geldt bij de overwinningsvoorwaarden.

En tot slot: de Heizi-kaarten geven ook allemaal foute linken, op de allerlaatste link na.

* zucht *

DeletedUser74005

Guest

Citaat uit de welkomstbrief: "De meeste informatie over het spel kan je in de hulp vinden, de wereldinstellingen van deze wereld vind je op Wereldinstellingenpagina. "
- als ik bij mijn mededelingen op Wereldinstellingenpagina klik, krijg ik een 404 fout-melding
- als ik de raad opvolg en op hulp klik heeft dat ook geen zin, want TW loopt al 10 werelden achter met die wereldinstellingen........ W47 was de laatste. Zelfde verhaal geldt bij de overwinningsvoorwaarden.

En tot slot: de Heizi-kaarten geven ook allemaal foute linken, op de allerlaatste link na.

* zucht *

Woobkke!!! :D

Wat veel Fear! hier zeg.

Reactiescore
603

* zucht *
Moet fixed zijn.

Deleted User - 487871837

Guest

DYxZM.gif

DeletedUser78040

Guest
Oei Oei nieuw accountje de lucht in geslingerd die wereld 57 even gaat domineren :)

DeletedUser74373

Guest
Mijn account bestaat al een paar uur en dan zeg je t nu pas

Bovenaan