Praathoek

DeletedUser75253

Guest
Oeps? Iemand neemt zichzelf weeral eens niet al te serieus. Dit is dus wat ik bedoel met mensen die echt maar wat uit hun nek zitten te lullen.

Je ziet het zo vaak: 'Jannes ik ga je posten niet meer lezen', 'Jannes ik ga niet meer op je ingaan' en iets later BAM reactie op mijn post.
Hoe wil je nu serieus overkomen als je u eigen woorden nog niet kunt waarmaken. Is het echt zo moeilijk te zeggen dat je mijn posten niet meer gaat lezen en het dan ook effectief gaat doen (of zelfs gewoon doen alsof je mijn post's niet leest) of wat wil je daarmee eigenlijk bereiken? Is het misschien je doel om niet meer serieus genomen te worden want dat zou wel een hoop kunnen verklaren.

En het kwam je toen toevallig of niet zeker heel goed uit dat de discussie niet meer relevant was toen ik om bewijs vroeg? Dan plots is het niet meer relevant :D Ja Roald goed bezig echt waar :) Denk volgende keer gewoon 2x na voor je iets onderneemt. Het is altijd verstandig een beetje voorruit te denken zou ik je als schaker willen meegeven. Als jij geen zin hebt in een discussie met mij BEGIN ER DAN GEEN. Dat noemt men vooruit denken, als je iets doet wat kunnen dan de gevolgen zijn,... Het komt je geloofwaardigheid echt niet ten goede dat je meedeelt dat Pimsie een dragende kracht is in je stam. Iemand die de hele tijd nutteloze post's als in 'Ga weg' zet heeft schijnbaar niks te doen binnen je stam.

Om nog even op het rode gedeelte terug te komen. Is dat nodig om mij zo persoonlijk te beledigen omdat ik een andere mening heb als jij en je vriendjes en daar openlijk voor durf uitkomen. Of is het een minderwaardigheidscomplex dat je andere zo persoonlijk aanvalt om jezelf groot te doen voelen? Weer minpuntjes voor leider Roald!
Ik hoef jouw post niet te lezen, ik druk gewoon op reageer!
 
Reactiescore
7.918
Dit moet de grootste grap van 2017 zijn xD Steven in hoogst eigen persoon zit mij al jaren te stalken op het AF. Overal waar ik post is GK paraat om zijn zegje over mij te doen. En juist die persoon gaat het woord 'negeren' in de mond nemen.

Dat is hetzelfde dat ik mijn hele leven al zit te stelen van andere en dan ga verklaren in de media dat niemand moet stelen. Hypocriete post nummer 758 van GK is genoteerd!

Je post op een wereld waar ik speel. Vandaar. Terug naar negeer :)
 
Reactiescore
3.536
Als je stam hier terug afgemaakt word ga jij dan als leider van die stam weer overlopen naar de vijand zoals op w42 omdat je schrik had weggespeeld te worden of kies je voor een andere aanpak hier? :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Kunnen we niet gewoon praten over hoe nutteloos dit is? Verkorting van je leven!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Prima je hebt het voor elkaar, welkom op mijn negeerlijst.
 
Reactiescore
2.303
negeerlijst lukt mij echt niet, ben altijd te nieuwsgierig :/
 
Reactiescore
3.536
Kansloos figuur, ik ga je jouw bullshit niet eens lezen. Ga wat doen met je leven man.


jw1a1Za2RiucKTJrUDyNmg.png


Roald zou beter zijn handtekening nog een paar keer lezen en daarbij luisteren naar de Dalai Lama :D

Voorbeeld nummer 56 waarbij hij zijn eigen woorden niet nakomt. Hij zou mij beter dankbaar zijn voor de les in tolerantie o_O
 
Reactiescore
3.536

DeletedUser75778

Guest
Hoi, wij zijn twee kleine kutkoters die aan het uitvechten zijn wie er de grootste spierballen in z'n plassertje heeft. Noem ons maar Jut & Jul.
 
Bovenaan