Praathoek

Reactiescore
3.536
Ik vind het een pittig goede vraag van Rens. Je bent je ervan bewust dat niemand (op mss Roald na) de lappen tekst leest die jij produceert? Doordat het totaal niet relevant is aan de wereld. Je bespaard jezelf alleen een hoop tijd/haat als je het dit niet meer doet, want het is letterlijk zinloos als niemand het leest. En als ze het al lezen lachen ze je waarschijnlijk vierkant uit op jou mening/visie. Of de inhoud echt zo lachwekkend is weet ik niet, want ik weiger het te lezen:oops:

De meeste lezen het altijd op jouw mss na heeft iedereen die na mijn post iets gezegd heeft het gelezen. Hangt er maar vanaf of je wat betrokken bent of niet.

Ik heb tijd want ik bespeel atm geen werelden en zoals ik zei haal ik er lol uit om dergelijke 'haat reacties' los te wekken bij anderen. En misschien moet jij eens niet zo belachelijk doen, met je 'waarschijnlijk'.

Zo belachelijk zal de inhoud niet zijn want ze gaan er telkens maar weer serieus op in. Ik wil wel even terugblikken naar je stam op w42, ik heb daar 3 pagina's neergezet aan een stabverhaal van jouw stam onder jouw leiding en wie heeft dat allemaal gelezen en wie heeft daar met boeken van pagina's op zitten antwoorden? Jij en jouw team. Ik stel gewoon vast dat ieder betrok.ken persoon het 'altijd' leest en er 'altijd' op ingaat.

En nogmaals, ik ben hier geen enkele discussie begonnen

Gewoon negeren die kerel. Of op negeer zetten, lekker rustig en je beeldscherm bevat een hoop stront minder.

Dit moet de grootste grap van 2017 zijn xD Steven in hoogst eigen persoon zit mij al jaren te stalken op het AF. Overal waar ik post is GK paraat om zijn zegje over mij te doen. En juist die persoon gaat het woord 'negeren' in de mond nemen.

Dat is hetzelfde dat ik mijn hele leven al zit te stelen van andere en dan ga verklaren in de media dat niemand moet stelen. Hypocriete post nummer 758 van GK is genoteerd!

Niemand leest die onzin. Ik ook niet. Doei Jannes!

Iemand die een vertaling wilt van deze post: Ik las Jannes zijn post's want ik reageerde erop (feit num 1)/(leugen num 1, zie vet gedrukte hierboven). Maar Jannes poste terug op mij (wat iedereen zag aankomen). Cona wist dus voor hij op mij ging reageren dat als hij het deed hij 100% een reactie terug zou krijgen. Maar Cona besluit op mijn reactie met bovenstaande te reageren. Ook al discussie ontlopen genoemd wegens Jannes weet het weer beter.

En ipv 50x te zeggen dat je niet meer gaat reageren je woorden misschien eens hardmaken en het dan ook effectief eens gaan doen want zo schiet het weinig op. Hoe wil je serieus genomen worden als je u eigen woorden nog niet eens kan hardmaken.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Kansloos figuur, ik ga je jouw bullshit niet eens lezen. Ga wat doen met je leven man.
 
Reactiescore
3.536
Kansloos figuur, ik ga je jouw bullshit niet eens lezen. Ga wat doen met je leven man.

Zegt de man die HEEL RECENT op een elders forum de discussie met mij zocht en ook boeken zat te schrijven en daarna ging runnen toen ik om bewijs vroeg. Lekker hypocriet weer. Trouwens het niveau van de algemene poster is hier wel erg erg laag.

Ik post een joke (1 minieme zin dat niet eens wat te maken had met TW) iemand anders valt mij persoonlijk aan, die iemand doet dat daarna nog 5x terwijl zijn stamgenootjes hem wat komen helpen met even nutteloze post's.

Wie kritiek op mij levert moet dat dan ook maar doen op zijn stamgenootjes wegens minstens even nutteloos te posten als mij en daarbovenop beginnen met mij uit te dagen. Zo zit het ineen en niet anders dus kan je nog zoveel roepen als je wil maar ik zie enkel maar de 1ne hypocriete post na de andere. Is dat een recruiterings voorwaarde om in November te komen of gewoon puur toeval?
 
Reactiescore
3.536
Ga gewoon weg

En nog vroeg je me voor je stam. Ga weg, je bent niet op de hoogte.

Niemand heeft zin om met je te praten Jannes.

Ga gewoon weg haha

krijgen we weer n reactie daarop...

Weer een boek, even na denken of we het gaan lezen. Nee!

Kan hij niet gewoon weg gaan?

Meest nutteloze poster van de wereld gaat naar ............. PIMSIE!
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.495
Kijk deze post is de moeite waard om te lezen.

Iemand een nutteloze poster noemen in de praathoek, voel me bijna aangevallen.
 

DeletedUser76687

Guest
Kwam voorheen nog wel is op het AF leuke discussies of posts tegen, nu hebben we pimsie..

Lekker pik
 

DeletedUser75778

Guest
Eigenlijk vind ik dat Pim zich hier nog het meest belachelijk maakt. Het is niet logisch om non-stop op Jannes in te gaan als je hem haat: zoiets werkt averechts.

Ik lees trouwens de posts van Jannes wel. Altijd met de gedachte: ik hoop voor hem dat het allemaal getroll is. Dat zou hem namelijk erg succesvol maken.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Zegt de man die HEEL RECENT op een elders forum de discussie met mij zocht en ook boeken zat te schrijven en daarna ging runnen toen ik om bewijs vroeg. Lekker hypocriet weer. Trouwens het niveau van de algemene poster is hier wel erg erg laag.

Meerdere verschillen Jannes, die je zelf ook wel kent.

- Allereerst stop ik met posten op het moment dat de discussie niet meer relevant is. Er is echt totaal geen sprake van runnen, ik kan een ander prima gelijk geven. Maar op het moment dat jij de discussie bewust een hele andere op aan het leiden bent om er een 'tweekamp' ver van het oorspronkelijke onderwerp van maakt, houd ik het voor gezien. Discussiëren doe ik voor mijn plezier, discussieren over zoiets onzinnigs (zelfs nog onzinniger dan tw an sich) met een eerste klas malloot, daar beleef ik geen plezier meer aan.
- Ten tweede bestaan mijn 'boeken' elke keer uit minder woorden en regels dan jouw boeken.
Respectievelijk: Roald: 2 zinnen, Jannes 10 zinnen, Roald 10 zinnen, Jannes 20 zinnen + 3 screens, Roald 8 zinnen, Jannes 47 zinnen....

Met andere woorden; ik schrijf simpelweg beknopter, relevanter en men ergert zich minder aan de teksthoeveelheid. Ten slotte zocht ik de discussie niet eens met je maar gaf ik een toevoeging aan jou foute beeld over pim.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.495
Eigenlijk vind ik dat Pim zich hier nog het meest belachelijk maakt. Het is niet logisch om non-stop op Jannes in te gaan als je hem haat: zoiets werkt averechts.

Ik lees trouwens de posts van Jannes wel. Altijd met de gedachte: ik hoop voor hem dat het allemaal getroll is. Dat zou hem namelijk erg succesvol maken.

Gvd zeg!
 
Reactiescore
3.536
Meerdere verschillen Jannes, die je zelf ook wel kent.

- Allereerst stop ik met posten op het moment dat de discussie niet meer relevant is. Er is echt totaal geen sprake van runnen, ik kan een ander prima gelijk geven. Maar op het moment dat jij de discussie bewust een hele andere op aan het leiden bent om er een 'tweekamp' ver van het oorspronkelijke onderwerp van maakt, houd ik het voor gezien. Discussiëren doe ik voor mijn plezier, discussieren over zoiets onzinnigs (zelfs nog onzinniger dan tw an sich) met een eerste klas malloot, daar beleef ik geen plezier meer aan.
- Ten tweede bestaan mijn 'boeken' elke keer uit minder woorden en regels dan jouw boeken.
Respectievelijk: Roald: 2 zinnen, Jannes 10 zinnen, Roald 10 zinnen, Jannes 20 zinnen + 3 screens, Roald 8 zinnen, Jannes 47 zinnen....

Met andere woorden; ik schrijf simpelweg beknopter, relevanter en men ergert zich minder aan de teksthoeveelheid. Ten slotte zocht ik de discussie niet eens met je maar gaf ik een toevoeging aan jou foute beeld over pim.

Kansloos figuur, ik ga je jouw bullshit niet eens lezen. Ga wat doen met je leven man.

Oeps? Iemand neemt zichzelf weeral eens niet al te serieus. Dit is dus wat ik bedoel met mensen die echt maar wat uit hun nek zitten te lullen.

Je ziet het zo vaak: 'Jannes ik ga je posten niet meer lezen', 'Jannes ik ga niet meer op je ingaan' en iets later BAM reactie op mijn post.
Hoe wil je nu serieus overkomen als je u eigen woorden nog niet kunt waarmaken. Is het echt zo moeilijk te zeggen dat je mijn posten niet meer gaat lezen en het dan ook effectief gaat doen (of zelfs gewoon doen alsof je mijn post's niet leest) of wat wil je daarmee eigenlijk bereiken? Is het misschien je doel om niet meer serieus genomen te worden want dat zou wel een hoop kunnen verklaren.

En het kwam je toen toevallig of niet zeker heel goed uit dat de discussie niet meer relevant was toen ik om bewijs vroeg? Dan plots is het niet meer relevant :D Ja Roald goed bezig echt waar :) Denk volgende keer gewoon 2x na voor je iets onderneemt. Het is altijd verstandig een beetje voorruit te denken zou ik je als schaker willen meegeven. Als jij geen zin hebt in een discussie met mij BEGIN ER DAN GEEN. Dat noemt men vooruit denken, als je iets doet wat kunnen dan de gevolgen zijn,... Het komt je geloofwaardigheid echt niet ten goede dat je meedeelt dat Pimsie een dragende kracht is in je stam. Iemand die de hele tijd nutteloze post's als in 'Ga weg' zet heeft schijnbaar niks te doen binnen je stam.

Om nog even op het rode gedeelte terug te komen. Is dat nodig om mij zo persoonlijk te beledigen omdat ik een andere mening heb als jij en je vriendjes en daar openlijk voor durf uitkomen. Of is het een minderwaardigheidscomplex dat je andere zo persoonlijk aanvalt om jezelf groot te doen voelen? Weer minpuntjes voor leider Roald!
 
Bovenaan