Praathoek

Deleted User - 487776907

Guest
Of iedereen blokkeert/negeert haar en ze heeft niemand meer om een gesprek mee te voeren :rolleyes: Droogt vanzelf op dan
 

DeletedUser61134

Guest
Of iedereen blokkeert/negeert haar en ze heeft niemand meer om een gesprek mee te voeren :rolleyes: Droogt vanzelf op dan

Kan iemand rebecca bannen?

Omdat?
Kan ik er wat aan doen dat ik net 1 van de domste mensen op aarde tegenkom op TW :eek:
Kben op het vrije forum zelfs mensen tegengekomen die beter kunnen discussiëren.

Ik doe waar het forum voor bedoeld is en wijs iemand op zijn fouten.
Ik wacht nog altijd tot er ook maar 1 van mijn argumenten ontkracht kan worden.
Sterker nog ik heb zelfs een hint moeten geven hoe hij nog een argument kan beginnen en nog snapt Apple het niet.


Laten we btw eerlijk zijn, heb nog nooit zoveel bullshit gelezen als toen Apple beweerde rechten te studeren.
Als je rechten studeert verwacht je snel iemand die een volle A4 kan zetten in een discussie.
Enige wat ik zie is google quotes en foute aannames.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Omdat?
Kan ik er wat aan doen dat ik net 1 van de domste mensen op aarde tegenkom op TW :eek:
Kben op het vrije forum zelfs mensen tegengekomen die beter kunnen discussiëren.

Ik doe waar het forum voor bedoeld is en wijs iemand op zijn fouten.
Ik wacht nog altijd tot er ook maar 1 van mijn argumenten ontkracht kan worden.
Sterker nog ik heb zelfs een hint moeten geven hoe hij nog een argument kan beginnen en nog snapt Apple het niet.


Laten we btw eerlijk zijn, heb nog nooit zoveel bullshit gelezen als toen Apple beweerde rechten te studeren.
Als je rechten studeert verwacht je snel iemand die een volle A4 kan zetten in een discussie.
Enige wat ik zie is google quotes en foute aannames.
Je kunt dokter studeren maar der ook gewoon slecht in zijn he
 

DeletedUser61134

Guest
Je kunt dokter studeren maar der ook gewoon slecht in zijn he

Ja maar een dokter die slecht is in zijn baan zal lijkt me niet naar een online forum gaan en doen alsof hij de beste is.
Terwijl hij dan al een discussie verliest tegen een forumtroll en spammer.
 
Reactiescore
3.583
Ik vind Beccie wel een meerwaarde op het AF, 1 van de weinige waar ik mij zelden tot nooit aan stoor. En zeg nu zelf, er zijn er een hoop meer die korte totaal inhoudsloze posten plaatsen wat je niet van haar kan zeggen. This een speciale maar wel altijd interessant om te lezen.
 

DeletedUser78516

Guest
Hoe krijg je ruzie op het internet:

1. Plaats een reactie of geef je mening.
2. Wacht
 
Reactiescore
2.303
wBR5L1gLToKKfRL65I5kMw.png
 
Reactiescore
2.303
Is net gemaakt achter dat je snachts ging gaan rennen van incommings!
 

DeletedUser61134

Guest
Jannes wou gewoon niet onder een trein komen.
Heeft teveel plezier aan het leven
 
Reactiescore
2.303
Dus je kan nu eerlijk toegeven dat je keihard gerekt werd terwijl je speelde?
 
Reactiescore
3.583
Dus je kan nu eerlijk toegeven dat je keihard gerekt werd terwijl je speelde?

Nee want eigenlijk was ik gestopt de avond daarvoor, maar ben terug gekomen toen acc onder vuur lag maar het kalf eigenlijk al verdronken was. Dus niet gerund en niet gerekt, komt mij dat even goed uit :rolleyes:
 

DeletedUser68252

Guest
Nee want eigenlijk was ik gestopt de avond daarvoor, maar ben terug gekomen toen acc onder vuur lag maar het kalf eigenlijk al verdronken was. Dus niet gerund en niet gerekt, komt mij dat even goed uit :rolleyes:

Je neemt Emile veel te serieus. :rolleyes:
 
Bovenaan