Praathoek

DeletedUser61134

Guest
Er is een reden voor :p

Omdat mannen niet kunnen leren of lezen moeten vrouwen stil blijven?
Beter koopt Flor een bril zodat hij eens fatsoenlijk een discussie kan voeren ipv dom janken.

Soms vind ik de sharia niet eens zo'n gek idee, moeten de vrouwen tenminste hun muil dicht houden

Dus je hebt er problemen mee als iemand een man op zijn plek zet?
Zorg dan dat zulke mannen zich niet openbaar kunnen uiten.

Of ga je beweren dat als je onvoldoendes haalt dat niet je eigen schuld is maar dat van school?
Verklaar dan waarom er genoeg de tentamens wel halen en zelfs genoeg met 9s of 10en?
 

DeletedUser61134

Guest
Dat zijn gewoon stuudjes :p

Niet iedereen hoeft even lang te studeren.
Ik heb 15 minuten per dag nodig. Een ander 8 uur per dag.
Als je tijd investeert om betere leertechnieken te ontwikkelen kan je als je wil zelf ook je studietijd flink verminderen.

Ik schrijf de stof genummerd op alfabet/relevantie zodat ik de nummer aan de stof koppel.
Zonder fotografisch geheugen is er vast ook wel een goede manier.
 

DeletedUser78516

Guest
Niet iedereen hoeft even lang te studeren.
Ik heb 15 minuten per dag nodig. Een ander 8 uur per dag.
Als je tijd investeert om betere leertechnieken te ontwikkelen kan je als je wil zelf ook je studietijd flink verminderen.

Sure, maar als je een 9 of een 10 haalt heb je te veel gedaan.
Ik studeer bedrijfseconomie, en als ik het op die manier kijk mag ik eigenlijk alleen maar een 5.5 halen; dan heb ik met minimale middelen het maximale resultaat behaald ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Sure, maar als je een 9 of een 10 haalt heb je te veel gedaan.
Ik studeer bedrijfseconomie, en als ik het op die manier kijk mag ik eigenlijk alleen maar een 5.5 halen; dan heb ik met minimale middelen het maximale resultaat behaald ;)

Ik zou alleen akkoord gaan met een 5,5 op vakken die niet van toepassing zijn op mijn toekomst.
Anders streef je gewoon naar het uiterste lijkt me.
 

DeletedUser61134

Guest
Ieder zijn eigen maatstaf hé.

Ja, maar dat mag niet op AF.
Want dan voelen mensen die moeite hebben op school zich meteen aangevallen.
Zoals je op vorige pagina al kan lezen is 1 klein schopje tegen de knie genoeg om ze te laten janken
 

DeletedUser78516

Guest
Ja, maar dat mag niet op AF.
Want dan voelen mensen die moeite hebben op school zich meteen aangevallen.
Zoals je op vorige pagina al kan lezen is 1 klein schopje tegen de knie genoeg om ze te laten janken

Ik ben zelf ook niet de optimale student. Maar ik kom ook vanaf het mbo en flik het toch maar even om 54 EC's in mijn 1e jaar hbo te halen.
Dat ik dan voor elke toets uren bezig ben, en uiteindelijk een voldoende haal maakt mij een tevreden persoon.
Als anderen dat wat sneller kunnen dan is dat hun talent wat ze hebben gekregen. Ik heb andere talenten die anderen niet hebben.
Je trapt mij niet op mijn teen als je niet leert en een hbo tentamen haalt. Ik zou mezelf dan afvragen of ik dan niet op de uni thuis hoor i.p.v. hbo
 

DeletedUser61134

Guest
Ik ben zelf ook niet de optimale student. Maar ik kom ook vanaf het mbo en flik het toch maar even om 54 EC's in mijn 1e jaar hbo te halen.
Dat ik dan voor elke toets uren bezig ben, en uiteindelijk een voldoende haal maakt mij een tevreden persoon.
Als anderen dat wat sneller kunnen dan is dat hun talent wat ze hebben gekregen. Ik heb andere talenten die anderen niet hebben.
Je trapt mij niet op mijn teen als je niet leert en een hbo tentamen haalt. Ik zou mezelf dan afvragen of ik dan niet op de uni thuis hoor i.p.v. hbo

Intelligentie en Slimme keuzes maken zijn nog altijd 2 verschillende dingen.
Dat zou je bij mij kunnen aanhalen, maar zover komen ze nooit in discussies jammer genoeg.

En ja heb het niet over jou :p
Maar als ze op vrouwen gaan haten, maar ondertussen niet de discussie aangaan zet ik al snel vraagtekens bij hun zelfvertrouwen en in sommige gevallen het intellect :eek:
Ik ben dan zo bot die twijfels eerlijk toe te geven ipv achter hun rug om hun uit te lachen
 

DeletedUser75951

Guest
Omdat mannen niet kunnen leren of lezen moeten vrouwen stil blijven?
Beter koopt Flor een bril zodat hij eens fatsoenlijk een discussie kan voeren ipv dom janken.

Ah ja want met een bril kan je goed discussies voeren... En er zijn andere redenen waarom ik niet met u in discussie wil gaan. Het is namelijk niet mogelijk met mijn kleine verstand tegenover uw alwetende brein, die maar een kwartiertje moet leren per dag :eek: Op een kwartier kan je je leerstof toch niet mooi nummeren en alfabetisch zetten of wat je ook beweerde van studietechniek.
Ben wel benieuwd wat je dan studeert?
 

DeletedUser61134

Guest
Ah ja want met een bril kan je goed discussies voeren... En er zijn andere redenen waarom ik niet met u in discussie wil gaan. Het is namelijk niet mogelijk met mijn kleine verstand tegenover uw alwetende brein, die maar een kwartiertje moet leren per dag :eek: Op een kwartier kan je je leerstof toch niet mooi nummeren en alfabetisch zetten of wat je ook beweerde van studietechniek.
Ben wel benieuwd wat je dan studeert?

Kan je echt zo slecht lezen?
Er staat PER DAG xD

Dat bedoel ik dus met dat je een bril nodig hebt.
 

DeletedUser75951

Guest
Kan je echt zo slecht lezen?
Er staat PER DAG xD

Dat bedoel ik dus met dat je een bril nodig hebt.
Ik weet dat er per DAG staat... Is dit weer een domme uitvlucht om niet op de vraag te antwoorden? Altijd maar beginnen met de andere te beledigen of zwart proberen te maken zonder op de kwestie in te gaan, is duidelijk ook 1 van je 'weinige' talenten.

Het staat zelfs in mijn post dat het per dag is... Dus degene die niet kan lezen, ben jij precies haha. Kijk maar voor de smiley.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik weet dat er per DAG staat... Is dit weer een domme uitvlucht om niet op de vraag te antwoorden? Altijd maar beginnen met de andere te beledigen of zwart proberen te maken zonder op de kwestie in te gaan, is duidelijk ook 1 van je 'weinige' talenten.

Je beschrijft jezelf heel goed :)

En als je weet dat het per dag is weet je toch ook dat 15 minuten genoeg is om ook rechten te studeren.
Wat juist makkelijker is gezien ik voornamelijk praktijk en documentatie opleidingen doe.

Beetje stampen van zo'n rechtsboek en klaar blijkt maar weer :)
Vorige discussie werd me al duidelijk dat voor rechten je geen basiskennis en logica hoeft te beschikken, gewoon boekje doorbladeren en klaar opleiding gehaald?
 

DeletedUser75951

Guest
Je beschrijft jezelf heel goed :)

En als je weet dat het per dag is weet je toch ook dat het genoeg is om ook rechten te studeren.
Wat juist makkelijker is gezien ik voornamelijk praktijk en documentatie opleidingen doe.

Beetje stampen van zo'n rechtsboek en klaar blijkt maar weer :)
Vorige discussie werd me al duidelijk dat voor rechten je geen basiskennis en logica hoeft te beschikken, gewoon boekje doorbladeren en klaar opleiding gehaald?
Eerste wat je hier weer doet, is weer gewoon omdraaien wat ik zeg tegen u. Dus punt bewezen.

En okee, als het zo makkelijk is. Als je niet weet waar je over spreekt, zeg dan niks eh. Zolang je zelf geen rechten hebt gestudeerd, kan je daar geen uitspraken over doen. Want als je zo begint te redeneren dan kan je over alles een mening vormen die op niks trekt en op niks is gestaafd.

Maar beter dat ik hier stop want weer zo een waardeloze discussie is zinloos.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Eerste wat je hier weer doet, is weer gewoon omdraaien wat ik zeg tegen u. Dus punt bewezen.

En okee, als het zo makkelijk is. Als je niet weet waar je over spreekt, zeg dan niks eh. Zolang je zelf geen rechten hebt gestudeerd, kan je daar geen uitspraken over doen. Want als je zo begint te redeneren dan kan je over alles een mening vormen die op niks trekt en op niks is gestaafd.

Omdraaien wat je zegt?
Je bazelt als een en daar mag ik je op wijzen.
Ik kan lastig op een punt ingaan als het gewoon een idiote aanname is ipv een feit of een discussiepunt.

En hoezo? Zelfs een kind van 4 begrijpt rechten beter.
Misschien eens bij jezelf denken hoe oud een rechtsboek is, rechters en advocaten moeten ook oordelen op dingen die afwijken van het rechtsboek.
Iets wat bij jou duidelijk nog niet onder controle is en je zelfs te boven gaat.

Als rechters alleen maar hun boekje lezen en dan op emotie gaan berechten zijn ze binnen een week hun baan kwijt ;)
Stel je voor dat iemand online een nieuw systeem ontwikkeld om te scammen.
Deze staat niet beschreven in het rechtsboek, en zijn soortgelijke problemen maar die zijn nooit 100% van toepassing.
Je zal toch je eigen brein moeten gebruiken en dan niet emotioneel berechten zoals jij doet.

"Ik vind" is iets wat een rechter nooit in zijn mond kan nemen :)
 
Bovenaan