- Reactiescore
- 2.511
Bek houwe aldo!
Respect Laurens, respect!
Bek houwe aldo!
Ik vind het een pittig goede vraag van Rens. Je bent je ervan bewust dat niemand (op mss Roald na) de lappen tekst leest die jij produceert? Doordat het totaal niet relevant is aan de wereld. Je bespaard jezelf alleen een hoop tijd/haat als je het dit niet meer doet, want het is letterlijk zinloos als niemand het leest. En als ze het al lezen lachen ze je waarschijnlijk vierkant uit op jou mening/visie. Of de inhoud echt zo lachwekkend is weet ik niet, want ik weiger het te lezen
Gewoon negeren die kerel. Of op negeer zetten, lekker rustig en je beeldscherm bevat een hoop stront minder.
Niemand leest die onzin. Ik ook niet. Doei Jannes!
Kansloos figuur, ik ga je jouw bullshit niet eens lezen. Ga wat doen met je leven man.
Ga gewoon weg
En nog vroeg je me voor je stam. Ga weg, je bent niet op de hoogte.
Niemand heeft zin om met je te praten Jannes.
Ga gewoon weg haha
krijgen we weer n reactie daarop...
Weer een boek, even na denken of we het gaan lezen. Nee!
Kan hij niet gewoon weg gaan?
Kwam voorheen nog wel is op het AF leuke discussies of posts tegen, nu hebben we pimsie..
Lekker pik
Zegt de man die HEEL RECENT op een elders forum de discussie met mij zocht en ook boeken zat te schrijven en daarna ging runnen toen ik om bewijs vroeg. Lekker hypocriet weer. Trouwens het niveau van de algemene poster is hier wel erg erg laag.
Eigenlijk vind ik dat Pim zich hier nog het meest belachelijk maakt. Het is niet logisch om non-stop op Jannes in te gaan als je hem haat: zoiets werkt averechts.
Ik lees trouwens de posts van Jannes wel. Altijd met de gedachte: ik hoop voor hem dat het allemaal getroll is. Dat zou hem namelijk erg succesvol maken.
Ga weg.Meest nutteloze poster van de wereld gaat naar ............. PIMSIE!
Meerdere verschillen Jannes, die je zelf ook wel kent.
- Allereerst stop ik met posten op het moment dat de discussie niet meer relevant is. Er is echt totaal geen sprake van runnen, ik kan een ander prima gelijk geven. Maar op het moment dat jij de discussie bewust een hele andere op aan het leiden bent om er een 'tweekamp' ver van het oorspronkelijke onderwerp van maakt, houd ik het voor gezien. Discussiëren doe ik voor mijn plezier, discussieren over zoiets onzinnigs (zelfs nog onzinniger dan tw an sich) met een eerste klas malloot, daar beleef ik geen plezier meer aan.
- Ten tweede bestaan mijn 'boeken' elke keer uit minder woorden en regels dan jouw boeken.
Respectievelijk: Roald: 2 zinnen, Jannes 10 zinnen, Roald 10 zinnen, Jannes 20 zinnen + 3 screens, Roald 8 zinnen, Jannes 47 zinnen....
Met andere woorden; ik schrijf simpelweg beknopter, relevanter en men ergert zich minder aan de teksthoeveelheid. Ten slotte zocht ik de discussie niet eens met je maar gaf ik een toevoeging aan jou foute beeld over pim.
Kansloos figuur, ik ga je jouw bullshit niet eens lezen. Ga wat doen met je leven man.
Je ziet het zo vaak: 'Jannes ik ga je posten niet meer lezen', 'Jannes ik ga niet meer op je ingaan' en iets later BAM reactie op mijn post.