Praathoek

DeletedUser54614

Guest
Precies dit dus. Ik zie overigens geen enkele fout in die PM, maar dat is mijn mening. Melvin kennende zou hij ook precies zo'n pm de deur uit doen. Sowieso erg sneu om hierom een supportje te openen.

He niels!

In mijn ogen moet je maar niet zo dom zijn om van de toren te roepen dat je ban hebt. Supportjes moet je openen voor alles en iedereen. De regels moet je respecteren, doe je dat niet das jammer ja.. Kan ik er niet aan doen dat ze zich niet aan de regels houden.

Verder vind ik het maar terecht dat je aangevallen wordt tijdens een aanvalbare ban. Anders heeft dat aanvalbare weinig nut he :oops:
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
He niels!

In mijn ogen moet je maar niet zo dom zijn om van de toren te roepen dat je ban hebt. Supportjes moet je openen voor alles en iedereen. De regels moet je respecteren, doe je dat niet das jammer ja.. Kan ik er niet aan doen dat ze zich niet aan de regels houden.

Verder vind ik het maar terecht dat je aangevallen wordt tijdens een aanvalbare ban. Anders heeft dat aanvalbare weinig nut he :oops:

Niels speelt daar niet
 
Reactiescore
770
hey ik zoek subsidies van de staat (Nederlandse) voor mijn stam te kunnen financieren

mijn stam is opgericht voornamelijk om zo mensen aan het spelen te zetten; hiermee blazen ze stoom af van nare dingen in hun directe omgeving en kunnen ze gewoon lekker potje TribalWars(tm) spelen.

heb zelf al meerdere keren brief gestuurd naar den haag maar ze sturen niets terug, mailen bellen graffiti op gebouw

niets helpt helaas; maar ben nog steeds op zoek heb dat geld echt nodig anders krijg ik last van mijn dealer (mijn dealer in PA punten he haha ;) )

kan je mj helpen?
dankje aub
 

DeletedUser78303

Guest
hey ik zoek subsidies van de staat (Nederlandse) voor mijn stam te kunnen financieren

mijn stam is opgericht voornamelijk om zo mensen aan het spelen te zetten; hiermee blazen ze stoom af van nare dingen in hun directe omgeving en kunnen ze gewoon lekker potje TribalWars(tm) spelen.

heb zelf al meerdere keren brief gestuurd naar den haag maar ze sturen niets terug, mailen bellen graffiti op gebouw

niets helpt helaas; maar ben nog steeds op zoek heb dat geld echt nodig anders krijg ik last van mijn dealer (mijn dealer in PA punten he haha ;) )

kan je mj helpen?
dankje aub
Ik help je graag blobbe. Zet mij maar op je donatielijst mvg
 

DeletedUser67517

Guest
hey ik zoek subsidies van de staat (Nederlandse) voor mijn stam te kunnen financieren

mijn stam is opgericht voornamelijk om zo mensen aan het spelen te zetten; hiermee blazen ze stoom af van nare dingen in hun directe omgeving en kunnen ze gewoon lekker potje TribalWars(tm) spelen.

heb zelf al meerdere keren brief gestuurd naar den haag maar ze sturen niets terug, mailen bellen graffiti op gebouw

niets helpt helaas; maar ben nog steeds op zoek heb dat geld echt nodig anders krijg ik last van mijn dealer (mijn dealer in PA punten he haha ;) )

kan je mj helpen?
dankje aub
Beste Orakel,

Wat hebben we een ontzettend gaaf land, waarin dit allemaal mogelijk is.
Waar incompetente klaplopers zoals u, zich in kunnen zetten voor nog grotere incompetente klaplopers.
Wij hebben dit onderwerp besproken met onze ledenraad, en de uitkomst was unaniem.

Pleur op.

Met vriendelijke groeten,
Mark Rutte.
 
Reactiescore
2.303
Gast... Der is al amper activiteit en gij gaat nog zo serieus modden... Tis niet dat we elkaar uit zitte nte schelden ofzo
 

DeletedUser

Guest
bkeaouknqcego.jpg
 
Bovenaan