Praathoek

DeletedUser70435

Guest
Ik denk dat deze speler slim gebruik heeft gemaakt van zijn inventaris van zijn vorige wereld. Toch leuk dat we die wel mee mogen nemen.
 

DeletedUser76439

Guest
Jammer dat er alweer iemand is met 18 dorpen ...

Waarom is dat jammer?

Iedereen kon zijn Flamboyante Spraak gebruiken om enkele honderden Prestigieus Grondstoffenpakket te maken. Ben ik nu de enige die daar aan dacht?
 

DeletedUser70435

Guest
Waarom is dat jammer?

Iedereen kon zijn Flamboyante Spraak gebruiken om enkele honderden Prestigieus Grondstoffenpakket te maken. Ben ik nu de enige die daar aan dacht?
Kijk eens naar de post boven je lol
 

DeletedUser61134

Guest
Jeetje jammer dat W6 al gestopt is.
Had zo'n 5000 edelpakketjes nog :(
 

DeletedUser70435

Guest
Wel grappig dat TW iedere keer het weer weet te verneuken op die Casuals xD
 

DeletedUser6532

Guest
Waarom is dat jammer?

Iedereen kon zijn Flamboyante Spraak gebruiken om enkele honderden Prestigieus Grondstoffenpakket te maken. Ben ik nu de enige die daar aan dacht?

Goh, wist niet dat dat kon, wel jammer natuurlijk voor het spel. Maar als je dit kan legaal kan gebruiken in jou voordeel heb ik er geen bezwaar tegen, alleen gewoon jammer voor de spelers zonder bonussen.
 

DeletedUser77260

Guest
Ik vind dit een veel betere oplossing dan de 10k edels op Cas 2, wel een tip voor de volgende keer: een max van 50 maal dezelfde item? Hoe je nog meer mensen tevreden.
 

DeletedUser76439

Guest
Flamboyante Spraak niet meer aanbieden zou ook een oplossing zijn. Je zou niet willen dat je pp betaald hebt voor dat item en dan mag je het maar beperkt gebruiken. (Is maar dat ik nog wat Flamboyante Spraak item heb op andere werelden. )

Ik wou er wat aanschaffen bij het nieuwe evenement maar kan ze niet vinden.
 

DeletedUser75302

Guest
Dat hij eens uitscheid met farms te edelen zeg, nog even doorgaan en we hebben niks meer te farmen :mad:
 

Deleted User - 487871837

Guest
En dan kom je erachter dat er een 200 ms gap is :(
 
Bovenaan