Praathoek

DeletedUser78605

Guest
Zeker wel! Weer een inactieve noob op de casual erbij :D
Maar die Ghost s wel een rare speler :D
Btw bij 882 hebben ze vast wel weer zin in nieuwe rekruten :p
Er zullen dan vast ook flapdrollen zijn die als ze deze wereld winnen in 882 ermee pronken haha

Ach, 882 heeft veel acocunt's, maar er is dan ook een fusie geweest tussen twee stammen. Vallen er nog genoeg af.
Over dat pronken kan je genoeg zeggen, maar neem je niet bepaald serieus als je met SHIP in je handtekening loopt ;)
 

DeletedUser78744

Guest
Zeker wel! Weer een inactieve noob op de casual erbij :D
Maar die Ghost s wel een rare speler :D
Btw bij 882 hebben ze vast wel weer zin in nieuwe rekruten :p
Er zullen dan vast ook flapdrollen zijn die als ze deze wereld winnen in 882 ermee pronken haha


Jij bent inactief ja :D
Ik ben overdreven actief! :oops:
 

DeletedUser78679

Guest
Het is niet omdat we veel accounts hebben dat er ook veel spelers zijn ;)
Er is veel VV en op elk account van TB zit maar 1 speler :eek:
Van mij mogen prince en heer wirranto ook nog op BB gaan of gaan ze eerst nog pakketjes farmen voor casual 7?
En daar terug misbruik maken ervan? :eek:
 
Reactiescore
693
Van mij mogen prince en heer wirranto ook nog op BB gaan of gaan ze eerst nog pakketjes farmen voor casual 7?
En daar terug misbruik maken ervan? :eek:
Prince was er van bij de start van de wereld en heeft zich helemaal tot nr 1 gefarmt. Wirantino had pakketjes en heeft ook wel redelijk veel gefarmt. Enkele weken had hij maar liefst 40-60Miljoen per dag
 
Reactiescore
592
Het is niet omdat we veel accounts hebben dat er ook veel spelers zijn ;)
Er is veel VV en op elk account van TB zit maar 1 speler :eek:

En jij denkt dat er bij derest niet veel vv is ? En dat er overal minstens 2 spelers ofzo spelen ?:D

Van mij mogen prince en heer wirranto ook nog op BB gaan of gaan ze eerst nog pakketjes farmen voor casual 7?
En daar terug misbruik maken ervan? :eek:

Mja, zal de wereld echt spannender van gaan worden..
 

DeletedUser78932

Guest
Prince was er van bij de start van de wereld en heeft zich helemaal tot nr 1 gefarmt. Wirantino ( Heer Wiranto) had pakketjes en heeft ook wel redelijk veel gefarmt. Enkele weken had hij maar liefst 40-60Miljoen per dag

94x Rover van de dag

Plunder de meeste grondstoffen in deze wereld.

Beste resultaat: op 12.08.2017 (61.937.163 grondstoffen)

Nu vlaggen verzamelen. mijn doel was 100k vlaggen en 10k Prestigieus Grondstoffenpakket. Dat laatste heb ik moeten bijstellen na het laatste evenement.

Denk niet dat je het misbruik kan noemen die Prestigieus Grondstoffenpakket. Iedereen kan ze verzamelen. Ik zag dat bij het evenement veel Flamboyante Spraak over de toog gingen.

Nakal.
 
Reactiescore
693
Sorry heer wiranto, Ik schrijf je naam dus al maanden verkeerd :)

Scorpion is ook al bb
 

DeletedUser78679

Guest
94x Rover van de dag

Plunder de meeste grondstoffen in deze wereld.

Beste resultaat: op 12.08.2017 (61.937.163 grondstoffen)

Nu vlaggen verzamelen. mijn doel was 100k vlaggen en 10k Prestigieus Grondstoffenpakket. Dat laatste heb ik moeten bijstellen na het laatste evenement.

Denk niet dat je het misbruik kan noemen die Prestigieus Grondstoffenpakket. Iedereen kan ze verzamelen. Ik zag dat bij het evenement veel Flamboyante Spraak over de toog gingen.

Nakal.

Het is ook niet moeilijk dat je 94 keer rover van de dag haalt aangezien je zoveel pakketjes had waardoor je meer dan het dubbel aantal punten had dan de nummer 2 van de wereld. Dan is het ook logisch dat je zoveel meer kan farmen dan kleinere spelers ;)
Dus dan vind ik het nog altijd geen mijlpaal die je bereikt hebt hoor.
 
Bovenaan