Praathoek

DeletedUser74966

Guest
Ik denk iemand die daar ergens hoog in de ranglijsten stond.

Nog mensen actief hier?
 

DeletedUser74966

Guest
Zoiets verwachtte ik al. Laatste posts die ik op dit forum zag zat jij vaak genoeg tussen :D

Wilt het een beetje lukken? :p
 

DeletedUser74966

Guest
jij edelde classic 14 toch ook alleen barbaren? :p
Ik edelde daar helemaal niks want was nauwelijks aanwezig XD

En als het aan mij lag hadden we ons volop gefocust op spelers, maar die lagen niet meer in de buurt ;)
 
Reactiescore
592
Maar dan is er toch niks aan :eek:

Alleen maar groeien en geen tegenstand hebben is ook zo saai ;)

Klopt, wanneer er een speler in range ligt kan je wel wat troepen doden, maar verder is het wachten tot de blokkades eraf gaan ^^
Naar mijn weten rond november 2018 :p

Casual is meer bezigheidstherapie, vind ik :engel:.
Kan je makkelijk naast een normale wereld hebben !

Oh en zo saai is het nog nieteens, ik moet werken voor edels/gs, want ik beschik niet over pakketjes. Enkel wat ik tot nu toe heb verdiend;)
 

DeletedUser74966

Guest
Klopt, wanneer er een speler in range ligt kan je wel wat troepen doden, maar verder is het wachten tot de blokkades eraf gaan ^^
Naar mijn weten rond november 2018 :p

Casual is meer bezigheidstherapie, vind ik :engel:.
Kan je makkelijk naast een normale wereld hebben !

Oh en zo saai is het nog nieteens, ik moet werken voor edels/gs, want ik beschik niet over pakketjes. Enkel wat ik tot nu toe heb verdiend;)
Hetzelfde hier. Gelukkig stapte ik in op een acc dat al bijna alles uitgebouwd had, dus we konden gelijk starten met muntjes ^^

En nog genoeg edels die gemaakt kunnen worden.

Wij moeten vooral werken voor het bb's edelen aangezien een of ander irritant acc (kuch Wiranto) alles gewoon stacked. Heeeel frustrerend.
 

DeletedUser78932

Guest
Wij moeten vooral werken voor het bb's edelen aangezien een of ander irritant acc (kuch Wiranto) alles gewoon stacked. Heeeel frustrerend.


Snap het niet we zijn reeds maanden gestopt op .nl

Maar toch een fijne kerst gewenst!
 

DeletedUser74966

Guest
Je spreekt hier gedeeltelijk jezelf tegen.

Wat heb je het liefst?
lege bb's edelen of stacks vegen en edelen?
Nouja, stacks vegen en edelen is niks mis mee, maar als toestemming blijft hangen en een andere speler al online is om direct te pakken wordt het irritant. Zeker als dat meerdere malen gebeurt XD

Snap het niet we zijn reeds maanden gestopt op .nl

Maar toch een fijne kerst gewenst!
Dan weet ik niet wie op dat acc zit nu hoor. Is nog vol actief iig ;)
 
Bovenaan