Praathoek

DeletedUser76439

Guest
Expensive Brains op 11.07. om 17:05 uur
Hey, waarom heb je FP verlaten? leek me de juiste stam voor je :eek:

Heer Wiranto op 11.07. om 17:21 uur
Beste,

Door een probleem met de leiding. Ik kreeg een co toegewezen. Die co wou blijkbaar geen afspraken met me maken. Ik weet zelf zijn naam niet. Ik kon dus niet loggen. Volgens de eigenaar van het account wou hij het account overnemen. Ik heb aan de leiding zijn account naam gevraagd maar niet gekregen. Mijn vraag was niet duidelijk. Ik heb aan de eigenaar van dit account gevraagd om het paswoord terug te zetten. Ik speel nu terug alleen op dit account. En voorlopig zonder stam.

Vriendelijke groetjes dorpenbouwer Nakal.

Expensive Brainsop 11.07. om 17:34 uur
Ik snap er oprecht niks van

Heer Wiranto op 11.07. om 17:47 uur
Het account Heer Wiranto is niet van mij. Ik heb het account
http://nl.twstats.com/nl47/index.php?page=player&id=487807217

nakal.

Eigenaar van Heer Wiranto is boos omdat iemand hem een mail stuurde en omdat ik vroeg om het paswoord weer te veranderen.

Ik ben niet gedwongen een co te nemen.

De leiding snapte ook al niet wat ik bedoelde. Dus het zal wel aan mij liggen Na 20 jaar hier te wonen snap ik de taal nog niet.

Nakal.


Dit is het antwoord dat ik kreeg :)


Ondertussen is zijn naam bekend. Iemand die zijn co wil worden? https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/co-gezocht.198572/

goudvis eckeveld

goudvis eckeveld heeft het volgende geschreven: via mail aan Wiranto.

Ik ben onlangs toegekomen op heer wiranto, en heb het erg naar m'n zin. Ik zie aan de aanmeldingen dat de speler die er was maar 1x om de dag logt. Daarom zou ik graag de boel willen overnemen.

 

DeletedUser78635

Guest
ik snap nog steeds geen fuck van die uitkijktorens. als ik er nu 1 heb van maximale levels. zie ik dan in al de dorpen in die radius de aanvallen aankomen. wat was nu van mening dat dan elk dorp toch in ieder geval zn ding moest staan. dus heb aantal grote gemaakt zodat alles in de radiussen daarvan ligt en dan in alle dorpen van die in de grote radius liggen ook nog overal een laag level aangezet.
 

DeletedUser78635

Guest
Die had ik idd al gelezen . maar daar kan ik het niet echt duidelijk in vinden mijn vraag
 

DeletedUser64575

Guest
ik snap nog steeds geen fuck van die uitkijktorens. als ik er nu 1 heb van maximale levels. zie ik dan in al de dorpen in die radius de aanvallen aankomen. wat was nu van mening dat dan elk dorp toch in ieder geval zn ding moest staan. dus heb aantal grote gemaakt zodat alles in de radiussen daarvan ligt en dan in alle dorpen van die in de grote radius liggen ook nog overal een laag level aangezet.
Het werkt net als een kerk. Alle dorpen die binnen de radius vallen, kunnen gebruik maken van het effect van de wachttoren. Zo hoef je niet in elk dorp een paar duizend boerderij plaatsen en dergelijke weg te gooien, maar kun je per gebied één dorp wijden aan de uitkijktoren. Snap je? :p
 

DeletedUser78635

Guest
ahhhh :) dat is eens duidelijk. dat was mijn vraag idd. was bang dat ik anders niet zou zien wat voor aanvallen op het bv ernaast gelegen dorp zou komen/. omdat ze in het filmpje als vb hebben genomen 1 toren met level 14 bv en daarin 1 dorp met level 2
 

DeletedUser64575

Guest
ahhhh :) dat is eens duidelijk. dat was mijn vraag idd. was bang dat ik anders niet zou zien wat voor aanvallen op het bv ernaast gelegen dorp zou komen/. omdat ze in het filmpje als vb hebben genomen 1 toren met level 14 bv en daarin 1 dorp met level 2

Ooh volgens mij is dat niet nodig. Het zou onzin zijn om in al je dorpen 500 boerderij plekken te moeten verspillen. Dan hadden ze hem denk ik wel goedkoper gemaakt :p
 

DeletedUser75970

Guest
Dit forum is wel heel dood, zelfs Duncan post hier niet meer :eek:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dit forum is wel heel dood, zelfs Duncan post hier niet meer :eek:

large.gif
 
Bovenaan