Praathoek

DeletedUser72524

Guest
Ik had jou ook gelijk door.

Ten tweede, openbaar verklaren dat je slecht bent is geen goede zaak.
Beetje zelfverzekerder zijn. Je komt er ooit!

Komisch dat Rebecca overal op het forum erop wil wijzen dat we nooit zo succesvol als haar kunnen worden (of mensen tips wil geven om even succesvol te worden), maar dat dat masker niet meer serieus te nemen is nadat haar Social Media profiel werd gelekt :D.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78131

Guest
Komisch dat Rebecca overal op het forum erop wil wijzen dat we nooit zo succesvol als haar kunnen worden (of mensen tips wil geven om even succesvol te worden), maar dat dat masker niet meer serieus te nemen is nadat haar Social Media profiel werd gelekt :D.

Als zij sander.
<3
 

DeletedUser61134

Guest
Sander is stiekem een groot fan van me.
En Kayo is een potentieel voor de Rebecca's kelder chat.

Wat letterlijk inhoudt dat je vanaf dat moment in mijn kelder woont. Populatie 2 in mijn kelder, maar is ruimte voor iedereen!

Ga allemaal weg met je pokemons!
Gotta catch them all, Pokémon!

_4c1ffda6bf08d2a748f20da1a749c95e-png.jpg
_6dd9a06d6fd3dff6440756554b0adc6d-png.jpg

Banned and RIP
 

DeletedUser56837

Guest
Hey beste forum gangers,

Ligt het aan mij of is het tribalwars niveau de afgelopen jaar tot een diepte punt gedaald?
Of zijn er geen laat starters meer aanwezig?.
 

DeletedUser78131

Guest
Hey beste forum gangers,

Ligt het aan mij of is het tribalwars niveau de afgelopen jaar tot een diepte punt gedaald?
Of zijn er geen laat starters meer aanwezig?.

Ik vond onze start al laat :(
Tw dunt uit jong
 

DeletedUser56837

Guest
Ja merk het... vind het best wel jammer tho was vroeger echt me favoriete spel en nu ik oud genoeg ben om het echt goed te spelen is het all gone haha.
 

DeletedUser61161

Guest
Hey beste forum gangers,

Ligt het aan mij of is het tribalwars niveau de afgelopen jaar tot een diepte punt gedaald?
Of zijn er geen laat starters meer aanwezig?.
Ik ben redelijk laat begonnen maar sta al top 75 met roven :cool2: over 2 weken hoop ik dat ik bij de top 25 behoor :cool2:
 

DeletedUser76081

Guest
Iemand anders beetje verbaast over deze uitdagingen? 14 spelers met een blauw bolletje in de top 25.... 4 met bijv groen/geel.... Lekker eerlijk ?
 

DeletedUser76081

Guest
Ja, naja als je na rang 50 komt is het gemixt. Maar dit is gewoon niet handig, tis voor Bingo nou niet echt een uitdaging :p
 
Reactiescore
524
De verdeling is gebasseerd op rang van je stam toen het event begon. Dus stam 1-5-9-etc bij elkaar.
Aangezien bingo ruim nm1 staat en de nm2 tot 6 ongeveer evenveel pnt hebben zorgt dit dat team blauw een relatief groot voordeel heeft tov de anderen. (Voor degenen die dit gaan checken -> exe stond op rang 5 en die zijn sindsdien helaas gefuseerd met AIP!).
Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat de stamloze spelers op dezelfde manier worden onderverdeeld en niet zo om de teams weer eerlijk te maken, wat opzich niet verkeerd zou zijn om aan te passen...
 
Reactiescore
3.452
Waar maken jullie je druk om, 1 dag 10% extra ijzer >.<
 
Bovenaan