Praathoek

DeletedUser74983

Guest
En dit is dus de reden dat TW naar de kloten is!

kufdbidnnsiwm.png



Komaan, de wereld is nog geen 12 uur bezig!
 

DeletedUser75418

Guest
Vorige werelden ging volgens mij hetzelfde bij hem.
Eerst veel PP erin pompen en daarna stellen ze niks meer voor.
 

Deleted User - 487871837

Guest
En dit is dus de reden dat TW naar de kloten is!

kufdbidnnsiwm.png



Komaan, de wereld is nog geen 12 uur bezig!

Die houden het nooit lang vol.
Is iedere wereld zo :p

Je hebt overigens wel indruk gemaakt; dit is hun nieuwe profielplaatje.
 

DeletedUser75329

Guest
Nee hoor, je kan enkel in het begin gs kopen nu duurt het ff voor je gs kan kopen op premium beurs. Hij heeft alleen zeer veel gekocht blijkbaar in de start. In het slechtste geval heeft hij die 3x 25K kunnen opkopen :p



Staat serieus in het begin die beurs helemaal vol ?
 
Reactiescore
372
Op w47 was ouwe adriaan gestopt omdat hij ingame haatmail kreeg en op het AF alleen negativiteit zag wegens zijn pp gebruik...

Staat serieus in het begin die beurs helemaal vol ?

Nee volgens mij halfvol. Hij begint met 25k maar de maximale capaciteit is 50k bij de start. Zou kunnen dat het meer is tho
 
Reactiescore
382
Ik heb een paar keer gekeken bij die premium beurs, maar hij staat bij mij altijd leeg. Zo nu en dan 26 ijzer. Zijn wel echt no-life bezig als ze nu al 690 punten hebben. Dan moeten ze gewoon elke seconde die premium beurs verversen om er als eerste bij te zijn moest er iets inzitten.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Legaal?
Weet dat iemand op 48 (geloof ik) was gebanned vanwege zulke scripts :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Staat serieus in het begin die beurs helemaal vol ?

Ja maatje van me vertelde me dat te laat op 52, heb het nu is geprobeerd en dat gaat dus prima, je doet die eerste paar quests gs 3 3 1 en je bouwt je kaz en daarna markt en dan koop je gwn steeds 1000 van alles met minuutje tussen zodat je als die aankomen snel alles in gebouwen kan steken die je dan halveert tot ze af zijn. Kan je met 500 pp enorm je start mee boosten heb ik net gemerkt.
 

DeletedUser74983

Guest
Vind pp gebruiken om je start te boosten opzich niet eens heel erg, maar dit is wel extreem.

Weet je wat het leuke was aan TW? Het starten, het farmen, de spanningen die je had s'ochtends als je edels op jouw dorp kreeg, dat waren mooie tijden, maar sinds die premium beurs is 1/5 van de betere TW spelers gestopt en dit durf ik met zekerheid zeggen. Enkel de klassieke werelden zijn tegenwoordig nog iets om naar uit te kijken. Het is gewoon een domme domme fout dat ze gemaakt hebben. Je zag zelf hoe enthousiast de meeste spelers waren over werelden 50 omdat het nog eens een wereld was zonder premium functie's. (Begalve; PA/FA/AM) Ik denk dat Inno zeer goed weet dat ze een fout hebben gemaakt, maar nee want Inno is een bedrijf en een bedrijf wil winst maken, daar komt het allemaal op neer!
 

DeletedUser6918

Guest
Ik heb een paar keer gekeken bij die premium beurs, maar hij staat bij mij altijd leeg. Zo nu en dan 26 ijzer. Zijn wel echt no-life bezig als ze nu al 690 punten hebben. Dan moeten ze gewoon elke seconde die premium beurs verversen om er als eerste bij te zijn moest er iets inzitten.
Zoals hier boven al gezegd is zit er in het begin 25k van elke grondstof in. Dus in het begin een marktplaats rushen en zoveel mogelijk de grondstoffen opkopen. Andriaanw ligt dan ook nog eens redelijk goed dus het is wel degelijk mogelijk.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Weet je wat het leuke was aan TW? Het starten, het farmen, de spanningen die je had s'ochtends als je edels op jouw dorp kreeg, dat waren mooie tijden, maar sinds die premium beurs is 1/5 van de betere TW spelers gestopt en dit durf ik met zekerheid zeggen. Enkel de klassieke werelden zijn tegenwoordig nog iets om naar uit te kijken. Het is gewoon een domme domme fout dat ze gemaakt hebben. Je zag zelf hoe enthousiast de meeste spelers waren over werelden 50 omdat het nog eens een wereld was zonder premium functie's. (Begalve; PA/FA/AM) Ik denk dat Inno zeer goed weet dat ze een fout hebben gemaakt, maar nee want Inno is een bedrijf en een bedrijf wil winst maken, daar komt het allemaal op neer!

Ik kan me niet echt een start heugen zonder PP functies (laatste start was wereld 20 nog wat, daarna 48..) maar ik kan begrijpen dat het een stuk leuker wordt als simpelweg hoe actief je farmt en omgaat met je troepen bepaalt wie de beste starter is..
 

DeletedUser77993

Guest
Ik kan me niet echt een start heugen zonder PP functies (laatste start was wereld 20 nog wat, daarna 48..) maar ik kan begrijpen dat het een stuk leuker wordt als simpelweg hoe actief je farmt en omgaat met je troepen bepaalt wie de beste starter is..

W1 had geen premium beurs of dergelijke... good times...
 
Bovenaan