Praathoek

DeletedUser7072

Guest
Wist je dat je de tijd kan vertragen als je in jezelf geloofd?

De tijd vertraagd wel als je je beweegt. Dus als je veel hardloopt gaat de tijd voor jou soms iets langzamer.

We hebben geen bewijs dat Aliens hetzelfde geslacht hanteren als hier.
Dus als je zegt dat het internet alleen uit mannen bestaat ontken je het feit dat er aliens tussen ons lopen die ons kopiëren,

Meh er is een zeer grote kans dat meercellige intelligente aliens ook uit 'mannen' en 'vrouwen' bestaan, simpelweg omdat geslachtelijke voortplanting een van de meest efficiënte maniereren zijn om biodiversiteit te genereren.

We leven niet in een Sci-Fi movie hé :p

We lijken eerder in een enorm slechte soap te leven :D

Heb je die verkiezingen in de VS gezien? Als ze met house of cards zo'n hadden plot had verzonnen had niemand het nog serieus kunnen nemen. En zo zijn er meer voorbeelden haha.
 

DeletedUser61134

Guest
Meh er is een zeer grote kans dat meercellige intelligente aliens ook uit 'mannen' en 'vrouwen' bestaan, simpelweg omdat geslachtelijke voortplanting een van de meest efficiënte maniereren zijn om biodiversiteit te genereren.

Op aarde wel ja, maar in de toekomst als de aliens landden zien we meer manieren om de liefde te bedrijven en zal de hele mensheid eindelijk ook weer voortplanten :eek:
 

DeletedUser7072

Guest
In de toekomst als de aliens landden? Is het een zekerheid dat ze dat doen dan?
 

DeletedUser61174

Guest
Zo leuk hoe iedereen haat op Becca maar haar toch aandacht blijven geven lmao.
 

DeletedUser7072

Guest
Vliegende spaghetti monster ken ik wel ja, heb het vaak genoeg aangehaald in geloofsdiscussies.

Trouwens, jullie 2 hebben wel 1 overeenkomst: Jullie zijn de enige 2 AF'ers die ik ken die RL foto's als avatar hebben :p
 

DeletedUser73204

Guest
De "Alliens" zijn al onder ons. Ik ben gisteravond eefjes uitgeweest en ik ken me nie voorstellen dat dat "normale" mannen waren...................
 

DeletedUser73204

Guest
Ohw Jeej. Dan vrees ik echt voor het bestaan van de mensheid.
 

DeletedUser75970

Guest
Geniet ervan zolang je het nog hebt! Die van mij is gistermiddag geëindigd :(
 
Bovenaan