Praathoek

DeletedUser50527

Guest
Beste mede Tribal-wars helden,

Ik ben ooit begonnen op wereld 2.

Later lange tijd 1e gestaan op 'the surgeon' met circa 16 miljoen punten op wereld 4.
Ook ben ik bekend als 'Teh Child' of 'Athelstan IV' en heb ik op enkele andere accounts gespeeld. Gisteren zag ik dat er een nieuwe wereld was gestart en ik dacht ik ga eens een poging wagen. Het is inmiddels al jaren geleden, maar ik ben eigenlijk op zoek naar andere old-timers die nog steeds spelen! Wie o Wie heeft gespeeld op wereld 4, 6 of 12?

Groetjes!
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
mooie solli, helaas hebben we een ledenlimiet op dit moment.


Welcome back en veel plezier in ieder geval :D
 

DeletedUser70568

Guest
Hopelijk nog meer terugkomers!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde!
 

DeletedUser70568

Guest
Ik had niet zo'n groot risico genomen, 27.000 pp meegenomen en verspreid over m'n accs voor een oneindige voorraad PA :D
Ik 6000pp nog tot ik overgenomen werd :p
& kun je die pp van pp beurs op andere accounts zetten?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wat een noob spammers hier zeg:eek:
 
Reactiescore
579
Beste mede Tribal-wars helden,

Ik ben ooit begonnen op wereld 2.

Later lange tijd 1e gestaan op 'the surgeon' met circa 16 miljoen punten op wereld 4.
Ook ben ik bekend als 'Teh Child' of 'Athelstan IV' en heb ik op enkele andere accounts gespeeld. Gisteren zag ik dat er een nieuwe wereld was gestart en ik dacht ik ga eens een poging wagen. Het is inmiddels al jaren geleden, maar ik ben eigenlijk op zoek naar andere old-timers die nog steeds spelen! Wie o Wie heeft gespeeld op wereld 4, 6 of 12?

Groetjes!
Wereld 12, ik was je MB :) Welkom back topper!
 

DeletedUser61134

Guest
Beste mede Tribal-wars helden,

Ik ben ooit begonnen op wereld 2.

Later lange tijd 1e gestaan op 'the surgeon' met circa 16 miljoen punten op wereld 4.
Ook ben ik bekend als 'Teh Child' of 'Athelstan IV' en heb ik op enkele andere accounts gespeeld. Gisteren zag ik dat er een nieuwe wereld was gestart en ik dacht ik ga eens een poging wagen. Het is inmiddels al jaren geleden, maar ik ben eigenlijk op zoek naar andere old-timers die nog steeds spelen! Wie o Wie heeft gespeeld op wereld 4, 6 of 12?

Groetjes!

W6 coolejuf, maar niet echt constant.
Voornamelijk actief periode 2010-2012 en 2015-2016.
Ik nam het op me om telkens de edels op te maken die mijn luie co's opspaarden :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Barrie!
 

DeletedUser70568

Guest
EFXCBNJ.gif
 
Bovenaan