Praathoek

DeletedUser77941

Guest
volledig ja ^^ Staat geloof ik letterlijk in de spel regels...
 

DeletedUser7826

Guest
Gentle doet aan creatieve kunst:
b6610cd2a0a741aea9f423ef5aa99130.png

Lijkt net een gitaar:p
 

DeletedUser6918

Guest
Het is bijna over en uit voor mij. Toch 12 edels kunnen afmaken de afgelopen 2 dagen. Ik heb veel mensen kunnen dwarsliggen en veel pp kunnen farmen. Het is mooi geweest.
 

DeletedUser7826

Guest
Wauw, met 1 dorp >= 25 edels en 1,1M ODD, da's niet slecht idd. Welke noobs hebben er zoveel op je verloren?:D
 
Reactiescore
581
Wauw, met 1 dorp >= 25 edels en 1,1M ODD, da's niet slecht idd. Welke noobs hebben er zoveel op je verloren?:D
Ik heb in de nachtbonus, volle def dorpen + restjes off en ca 40 edels op zijn dorp gedumpt met Pluk... (vanwege een interne overname) haalde iets van 4k/4k van zijn defence af... hij had 11k/11k en wilde zo graag eens aangevallen worden. Moraal 46% max en de nachtbonus deed het hem... ik had hem graag VVDD gemaakt, dat lukte net niet dacht ik.
 

DeletedUser7826

Guest
Ik heb in de nachtbonus, volle def dorpen + restjes off en ca 40 edels op zijn dorp gedumpt met Pluk... (vanwege een interne overname) haalde iets van 4k/4k van zijn defence af... hij had 11k/11k en wilde zo graag eens aangevallen worden. Moraal 46% max en de nachtbonus deed het hem... ik had hem graag VVDD gemaakt, dat lukte net niet dacht ik.
Dank voor de context:D
 
Bovenaan