Praathoek

DeletedUser77743

Guest
Hoe staat het met de rangevergroting naar 150% die per oktober zou ingaan?
 
Reactiescore
123
Als dat gezegd is zal dat wel gaan plaats vinden, wanneer geen idee ,dat maakt het ook spannend :)
 

DeletedUser77743

Guest
Als dat gezegd is zal dat wel gaan plaats vinden, wanneer geen idee ,dat maakt het ook spannend :)
Om eerlijk te zijn vind ik er niks grappigs aan. Iedereen die iets gepland heeft, kan het nu afblafen of uitstellen omdat een mod nalatig is geweest en niet op een knopje heeft geduwd zoals al op de eerste van de maand zou moeten gebeurd zijn. Gisteren een supportaanvraag ingediend en reactie gehad, maar nog steeds geen verandering. Ronduit triestig als spelers al moeten gaan klagen voor de mods op een knopje duwen wanneer dat nodig is.
 

DeletedUser77743

Guest
Even meegeven hoe hard ik walg spelers als ikkeahja: een speler van onze stam lag op intensive care en vroeg daarom tijdelijk dat de vijand stopte met aanvallen, tot hij er bovenop was. Hij stuurde daarvoor een nette pm. Iedereen respecteert het, behalve ikkeahja. Dit vind ik persoonlijk beneden alle niveau. Het blijft een spel en zo'n dingen in real life gaan echt wel voor, daarvoor moet je respect hebben, ook als het om je "vijand" in het spel gaat.
 
Reactiescore
127
Dus deze wereld is nou nog niet afgelopen....:p
 

DeletedUser71971

Guest
Sorry als ik hier ongelegen kom.
Eenderzijds geef ik hun wel wat gelijk wat betreffende dat er altijd voor een VV gezorgd kan worden..
Anderzijds , heb ik ook meegegeven dat ik het onrespectvol vond. Hier waren de meningen dus tussen verdeeld.
Ik heb desbetreffende RL vriend van degene op IC dan ook mijn medeleven betuigt. Ik hoop dat het nu beter met hem gaat.
Gr.
Jo
 

DeletedUser69785

Guest
Aangezien mijn tijd in cas4 er bijna op zit ben ik toch tevreden geweest met het resultaat :)
JqC1nIK.jpg

8000 vlagjes rijker.

Vaarwel iedereen!
 

DeletedUser77743

Guest
Gezien de lage dominantievoorwaarde (55%) zal deze wereld snel gespeeld zijn aan dit tempo.
 
Bovenaan