Praathoek

Reactiescore
273
Zeggeuh, ik heb Casual 3 eigenlijk al in mijn handen, dus aan de ene kant snap ik dat er een nieuwe wereld geopend wordt...

Maar aan de andere kant, nu blijft casual 3 wel klein....
 
Reactiescore
273
Kan iemand mij uitleggen waarom we niet allemaal met een gelijk punten aantal beginnen?
Je haalt de goudmunten weg, en start een nieuwe casual, omdat je het graag eerlijk wilt hebben voor iedereen.

Maar nu heb je mensen met 36 punten of 12k punten, en een volle opslagplaats van 400k/400k/400k, wat natuurlijk een gigantisch voordeel is.
Dus waar precies is de eerlijkheid?
Niet goed over nagedacht...
 

DeletedUser73650

Guest
Nja, is al een hele verbetering hoor. En anders zou niemand overgaan naar een casual als ze opnieuw zouden moeten beginnen. Ik heb nu accountje op wereld 51 gemaakt om wat verder weg van de core te kunnen starten :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Je beseft dat je eerstkomende maand niemand kan edelen, dat je hele maand lang mag farmen en als er vanaf volgende week barbarendorpen beginnen op te duiken iedereen er zijn edels op gooit? :p
 
Reactiescore
273
Ik besef dat er genoeg beperkingen op liggen.
Speel casual 3 ook hoor :p
Sterker nog, het is de enigste wereld die ik speel. Rustig, groot en zodra de actie begint hoef je niet dag en nacht online te zijn (vanwege de snelheid x1, en 120% regel) maar heb je wel duizenden dorpen om mee te werken zoals op de eerste paar werelden.

En aangezien ik van wereld 2 naar wereld 47 naar casual 3 gegaan ben, mis ik die grote werelden wel.
Nu casual 4 geopend is, met als reden dat iedereen een eerlijke start moet hebben, vind ik ook dat het écht eerlijk moet.
Geef iedereen een uitgebouwd dorp, of een x aantal punten/levels.
Want grote dorpen = sneller LC bouwen = meer farmen = meer munten = snellere groei.

Maarja, niets meer aan te doen.
Wou alleen zeggen dat de eerlijke start waar ze op hoopte alles behalve eerlijk is :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Haha damn deze gaat dus echt weer vollopen met overgemotiveerde spelers :D

Op casual 1 zitten tenminste de echte noobs.
 
Reactiescore
273
Ja, als innogames nou eens een wereld met het zelfde aantal bb dorpen per speler als een casual wereld opent, zonder alle resticties van casual, dan zou de casual denk ik ook minder actief worden :p
Tenminste, ik zou die wereld sowieso gaan spelen, aangezien je dan echt oorlog kunt voeren, en zelfs later in de wereld (maanden later) nog een top account kunt bouwen.
Grotere afstanden, dus nieuwe spelers in de rim maken meer kans, en je hebt langere loopafstanden, wat er voor zorgt dat alles wat meer planning nodig heeft, en geen 8 co spelers op 1 acc MOET hebben :p
 

DeletedUser75347

Guest
Overgemotiveerde noob - Check.

Mooie wereld om nog eens af te kicken.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Noobs!
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Omdat jij niet graag farmt en barbs uitbouwt betekend niet dat iedereen er zo moet over denken hoor :D:D
 
Bovenaan