Praathoek

DeletedUser72496

Guest
Hier een bedankbrief richting onze stam van Theo zijn vrouw, wellicht dat meerdere spelers hem kennen oner de genoemde andere spelnamen.

Lieve Allemaal,

Bedankt voor al jullie reacties. Theo en zijn TW was nummer 1. Begonnen in 2007 op W1 als Koesti. Een account van onze oudste dochter. Vandaar uit W3,5 etc. Want zoveel werelden..... kan ze niet eens meer tellen. Zelf ben ik begonnen op W7 als Geuk en later als De Rare Ridder, ook wel DRR genoemd. Gewoon om te kijken wat TW leuk maakt en waarom mijn man de godganse dag zo lang een spelletje kon spelen. Helaas kwam ik er snel achter dat het gewoon leuk was maar ook zo intens menselijk. Niet alleen ik en mijn meiden, maar ook jullie gaan Theo missen. Theo kon vreselijk uit de slof schieten dat ik wel eens zei, dan ook op een andere manier worden gezegd lief. Van goh, kom je slapen... nou eh nee want ik krijg zo een VV en die ligt onder aanval, dus ik moet er even bij blijven. Als ik dan opstond, zat hij er nog steeds.

Zo kan ik zoveel dingen over Theo zeggen en over zijn TW. Helaas kan ik dit nu nog niet allemaal opbrengen.

Bij deze wil ik de volgende mensen toch even persoonlijk bedanken omdat zowel ik als Theo deze mensen al langer ken. Hopelijk vergeet ik niemand en anders kan ik alleen maar Sorry zeggen.

Richard: Je bent al meerdere jaren in ons leven. Bedankt voor al je steun en vooral je liefde. Ik spreek jou zeker nog vriend.

Joke: Ach meis, wat moet ik nu tegen jou zeggen. Jij bent de enige waaraan Theo heeft aangegeven dat hij mocht gaan slapen. Huilend liet hij mij zijn laatste berichtje aan jou lezen. Je bent een heel speciaal mens Joke. Dank je wel.

Dennis: De jongste Groningse vriend van Theo. Helaas is deze vrouw ook een Groningse en moest geregeld jouw uitdrukkingen vertalen aan Theo. Want ja, Groningse nuchterheid, Theo hield ervan, maar begreep het niet altijd. Zeker niet van de hak op de tak springen. Wij Groningers doen niet anders. Ik heb begrepen dat jij inmiddels uitgeroepen ben tot DEF coördinator van TW. Helaas zal ik je toch moeten zeggen dat ik, DRR, ben uitgeroepen tot DEF Queen van W7.

Even een remindertje:

Ik was DRR wat voor De Rare Ridder stond, in een keer wordt verandert in De Rijdende Rechter, zal mijn verleden als TW speelster zeker nooit worden vergeten.

Ramona: Jouw naam heb ik ook gehoord. Dank je wel voor alles.

Tot slot: Nogmaals iedereen bedankt voor het spelen van TW met Theo. Het samenspel en jullie aanwezigheid heeft Theo goed gedaan. Zijn ziekte werd draagbaarder door jullie.

Met alle liefde,

Christa en voor de laatste keer:


horse-galloping_rev_zpsab443430.gif
[player]PrincessMileyCyrus[/player]
th_horse-galloping.gif


Mvg, Theo

SpySHEP.png


Gisteren postte onze leiding deze speciale aanvraag van Mea Vota op onze stammenforum.
We zijn unaniem akkoord bij Rebels (met -WP- erbij) en we brengen samen een laatste eerbetoon aan Theo/jjjoonnaat.
Zoals Mea Vota zei: "Dit is de laatste wereld waar nog een stukje van hem is, nl de door hem opgerichte stam en het zou nog een klein laatste stukje TW-aandenken aan hem zijn als zijn stammetje deze wereld overleefd".
 
Bovenaan