Praathoek

Reactiescore
3.536
Mijn vraag die ik toen stelde kon gezien worden als een antwoord. Dus ja ik gaf een antwoord.
 

DeletedUser77812

Guest
En volgens mij heeft niemand er iets op tegen? Tot de uitvaart NS met rust te laten? Wereld vrede mag van mij ook wel... Maar weet niet hoe iedereen hierover denkt...
 
Reactiescore
3.536
Zijn wel mensen die er wat op tegen hebben. Je kan ook tegenvoorstellen doen natuurlijk.
 

DeletedUser76162

Guest
Vanuit Edict. zullen geen aanvallen op N-S verstuurd worden

Erg spijtig om een fanatieke TW veteraan te verliezen..
 

DeletedUser77155

Guest
Dank aan diegene die ons verzoek steunen. Maar nog ff een misverstand weg hopen te werken. Wij als NS hebben eenzijdig intern bepaald ter nagedachtenis aan Theo om een algeheel wapenstilstand te nemen tegen elke speler buiten onze stam tot woensdag 1800 uur.
Mijn verzoek naar andere stammen was tweeledig
of geheel w52 wapenstilstand
of alleen wapenstilstand naar NS toe tot woensdag dit om ervoor te zorgen dat wij ons aan die wapenstilstand kunnen houden en niet hele dagen online hoeven te komen om te deffen, v.v. te draaien etc en uit respect naar ons gewaardeerde lid
Wij hadden een stamactie gepland die vanaf morgen zou plaatsvinden en die hebben we dus gecancelled.

Maar alles neemt niet weg dat onze leden toch wel online komen tussendoor om hun dorpen uit te bouwen, of andere interne zaken af te handelen zoals fusies afmaken etc of om toch nog te farmen (zulke zaken kunnen gewoon doorgaan en hebben niks met rouwperiode of respect te maken, want we vragen ook niet van andere stammen om 5 dagen offline te gaan).
Ik heb zelfs gevraagd aan onze leden om nu niet misbruik te maken
van het respect van jullie naar ons toe en dan ineens allemaal BB dorpen te gaan edelen in gebied van andere stammen

omtrent ons verzoek zou ik heel goed begrijpen dat een hele wapenstilstand van w52 te veel gevraagd is voor groot aantal leden want oorlogen buiten NS om mogen wat ons betreft doorgaan.
Als jullie wisten wat voor bullshit pm,s ik nu al allemaal in mijn postvak krijg omtrent wapenstilstand richting NS zouden we ons allemaal diep moeten schamen. Gelukkig is de meerderheid van de stamleiders wel van goede gedachtes en normen en waarden dus waarvoor onze dank.
 

DeletedUser77155

Guest
Hier een bedankbrief richting onze stam van Theo zijn vrouw, wellicht dat meerdere spelers hem kennen oner de genoemde andere spelnamen.

Lieve Allemaal,

Bedankt voor al jullie reacties. Theo en zijn TW was nummer 1. Begonnen in 2007 op W1 als Koesti. Een account van onze oudste dochter. Vandaar uit W3,5 etc. Want zoveel werelden..... kan ze niet eens meer tellen. Zelf ben ik begonnen op W7 als Geuk en later als De Rare Ridder, ook wel DRR genoemd. Gewoon om te kijken wat TW leuk maakt en waarom mijn man de godganse dag zo lang een spelletje kon spelen. Helaas kwam ik er snel achter dat het gewoon leuk was maar ook zo intens menselijk. Niet alleen ik en mijn meiden, maar ook jullie gaan Theo missen. Theo kon vreselijk uit de slof schieten dat ik wel eens zei, dan ook op een andere manier worden gezegd lief. Van goh, kom je slapen... nou eh nee want ik krijg zo een VV en die ligt onder aanval, dus ik moet er even bij blijven. Als ik dan opstond, zat hij er nog steeds.

Zo kan ik zoveel dingen over Theo zeggen en over zijn TW. Helaas kan ik dit nu nog niet allemaal opbrengen.

Bij deze wil ik de volgende mensen toch even persoonlijk bedanken omdat zowel ik als Theo deze mensen al langer ken. Hopelijk vergeet ik niemand en anders kan ik alleen maar Sorry zeggen.

Richard: Je bent al meerdere jaren in ons leven. Bedankt voor al je steun en vooral je liefde. Ik spreek jou zeker nog vriend.

Joke: Ach meis, wat moet ik nu tegen jou zeggen. Jij bent de enige waaraan Theo heeft aangegeven dat hij mocht gaan slapen. Huilend liet hij mij zijn laatste berichtje aan jou lezen. Je bent een heel speciaal mens Joke. Dank je wel.

Dennis: De jongste Groningse vriend van Theo. Helaas is deze vrouw ook een Groningse en moest geregeld jouw uitdrukkingen vertalen aan Theo. Want ja, Groningse nuchterheid, Theo hield ervan, maar begreep het niet altijd. Zeker niet van de hak op de tak springen. Wij Groningers doen niet anders. Ik heb begrepen dat jij inmiddels uitgeroepen ben tot DEF coördinator van TW. Helaas zal ik je toch moeten zeggen dat ik, DRR, ben uitgeroepen tot DEF Queen van W7.

Even een remindertje:

Ik was DRR wat voor De Rare Ridder stond, in een keer wordt verandert in De Rijdende Rechter, zal mijn verleden als TW speelster zeker nooit worden vergeten.

Ramona: Jouw naam heb ik ook gehoord. Dank je wel voor alles.

Tot slot: Nogmaals iedereen bedankt voor het spelen van TW met Theo. Het samenspel en jullie aanwezigheid heeft Theo goed gedaan. Zijn ziekte werd draagbaarder door jullie.

Met alle liefde,

Christa en voor de laatste keer:


horse-galloping_rev_zpsab443430.gif
[player]PrincessMileyCyrus[/player]
th_horse-galloping.gif


Mvg, Theo
 

DeletedUser

Guest
Het is altijd erg vervelend om een naaste te verliezen, vooral aan zo'n verschrikkelijke ziekte. Mijn condoleances naar de nabestaanden en vrienden van Theo.


Ik zou echter ook even willen ingaan op het verzoek van de stam (N-S) voor een wapenstilstand (NAP) in heel W51. Dit gaat mij persoonlijk iets te ver. Ik begrijp, en waardeer, dat jullie als stam iets uit respect willen doen. Maar de realiteit is dat dit een oorlogsspel is dat gewoon door gaat. Er zijn tal van spelers die vast en zeker wel eens iemand hebben verloren en dan ook geen wapenstilstand of NAP kunnen afdwingen.
Soms gaan dingen in real-life even voor, het overlijden van iemand hoort daar zeer zeker bij.
En als er geen co's of VV's zijn die een account draaiende kunnen houden dan betekend dat, dat je account onbemand is. Het zij zo, maar dit geldt voor tal van situaties waarbij in real-life dingen voorrang hebben.
Dat er met het desbetreffende account een NAP wordt afgesloten, daar ben ik persoonlijk helemaal voor. En lijkt mij het meest respectvolle om te doen. Om echter een wereldwijde vrede af te dwingen of een NAP voor de gehele stam lijkt me niet reëel of eerlijk. Ik kan me zo voorstellen dat je via een officiële weg om zoiets te bewerkstelligen, dus bij een support-aanvraag, een zelfde soort reactie zal krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74846

Guest
Beste familie en vrienden van Theo,

Ik wil jullie vanuit heel edict iedereen veel veel sterkte wensen de komende tijd. Een ziekte die je niemand toewenst en waarbij je hoopt dat je er zelf nooit mee te maken krijgt in je directe omgeving. Helaas is het een de orde van de dag dat er mensen overlijden aan deze rot ziekte. Ik persoonlijk heb Theo nooit gekent maar als ik het allemaal zo hoor dan is er een tw speler van dag 1 heen gegaan. Wij zullen dan ook woensdag 1 dag onze profiel plaatjes veranderen om onze steun te geven aan iedereen die Theo gekent heeft! Nogmaals wil ik iedereen die Theo gekent heeft namens heel edict sterkte toewensen!

Groet edict
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik vind het persoonlijk wel niet meer dan normaal om in ieder geval op het verzoek in te gaan van de wereldwijde NAP tot na zijn uitvaart.
 

DeletedUser77155

Guest
Dank aan diegene die respect tonen, uiteraard snap ik dat een hele aanvalsstop niet haalbaar is maar een beetje meer respect had ik van sommige spelers en stammen wel verwacht
Op dit moment is er 1 backstabstam aanwezig genaamd Humble maar ja dat wisten we eigenlijk wel
De leider die mij antwoorde gisteren dat hij vandaag pas iets kon laten horen
Eeerst dacht ik hij zal wel druk zijn, vlak erna begreep ik zijn antwoord want er kwamen ineens op 3 spelers van NS aanvallen binnen van Lion Cub of Cintra Ik ben toen een gesprek met hem aangegaan, eerst was die welwillend en kwam met excuses etc
Toen kwam die met dreigementen dat al zijn aanvallen gedodged moesten worden dan zou die niet doorgaan met aanvallen, maar als er niet gedodged werd zou die de aanvallen opvoeren
Ik heb toen netjes alle 3 de spelers aangeschreven met verzoek om te dodgen echter het gesprek was al midden in de nacht.

Ik heb de pm die ik gestuurd had naar onze leden laten zien aan de aanvaller en regelmatig update laten zien wie van de drie wel of niet pm al had geopend

Hij had er niks mee te maken en zijn co vond een overleden iemand geen enkele reden om ook maar iets te willen doen zoals tijdelijke aanvalsstop. om 2 uur vannacht had 1 lid van ons pm geopend en naar Lion Cub of Cintra geschreven dat hij de aanvallen zou dodgen wa hij ook gedaan heeft. Wat doet die vieze backstabber van een Lion Cub of Cintra die edelt erna vrolijk het gedodge dorp van marter.

Ik en onze leden blijven ons houden aan de aanvalspauze tot woensdag 1800 uur en erna zal ik er alles aan doen om desnoods met heel w51 zulke backstabbers aan te pakken. verder ga ik door met rust nemen na dit enorm verlies voor TW- onze stam en mij persoonlijk
 
Bovenaan