Praathoek

DeletedUser76518

Guest
Ken je die uitdrukking niet?


@nieuwe maar oude mod, kom jij ons verdedigen tegen je topicsluitende collega? Of sta jij ook aan the dark side :(

Ik ben Belg en ken die uitdrukking ook niet, zal wel aan mij liggen waarschijnlijk haha :p
 
Reactiescore
3.536
Ik ben een Belg en ken die uitspraak ook niet, ligt gewoon aan Tim zijn opvoeding!
 

Deleted User - 487828103

Guest
Vic mag Golden Awards eindelijk open denk dat de wereld daar al lang genoeg voor bestaat :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Gaan we zelfs tot onder de 100 terug, hahah bende geldschijters
fbc151eee2e8147a84339e195a01a066.png
 

DeletedUser70568

Guest
lol wtf, is echt te erg voor woorden, na een maand echt schandalig

ga eens farmen f*cking luie nubs
 
Reactiescore
3.536
Ik wou net een vergelijking maken met jouw en het forum maar laat ik dat nu toch maar niet doen,...
 
Reactiescore
3.536
Jannes zijn maandelijkse ongemakken komen van elders :eek:.

:eek:

Echt iedereen gaat ook naar RIP he lol

Niet echt leuk voor het verdere verloop van de wereld denk ik

Ik wou net zeggen dat valt toch nog goed mee maar ging voor de zekerheid nog eens kijken zit heel die stam Red daar in dat is wel vrij teleurstellend. Al gok ik dat RIP nog wel uit elkaar zal vallen zo goed is de leiding daar niet denk dat ze te onervaren zijn zo'n grote groep bij elkaar te houden zitten ook enkele spelers met pittige karakters in die nog wel met elkaar zullen botsen. Het goede nieuws is dat ik er niet in zit dus er is nog balans en ik ben niet van plan naar RIP te gaan al zit er wel 1 hele goede vriend van mij in dus zeg nooit nooit als die mij overhaalt maar het zal toch eerder omgekeerd gaan gok ik!
 

DeletedUser74373

Guest
Pfoe, wat een opluchting, dus als jij bij ons komt hebben we de wereld al gewonnen?
Want jij en ik samen is genoeg om de wereld te winnen volgens mij
 
Bovenaan