Praathoek

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Tegenwoordig wel. Werelden zijn zo ontiechelijk klein, en tegen dat er genoeg edelclears verzameld zijn en de accounts dus daadwerkelijk zo groot zijn, is je stam groot genoeg om evt je front te stacken waardoor je je eigen safe+frontdef hebt om edelclears te blokken. ;)
 
Reactiescore
3.582
Wel tijd voor deze post maar niet om te reageren op de post waar het om gaat?

Er is een verschil tussen mijn mening zeggen (2 min) en een onderbouwde post maken (uren) waarin ik aantoon dat Laurens een floppende botter is. Dus ja wel tijd voor dit.
 
Reactiescore
3.582
Zou maar erg zijn moest je minder dan 4(?) uurtjes werken mits je al werkt.



Fout. Hoe kan dit precies? Perfect deffen betekent-> geen frontdef kapot (geen dodgefouten), genoeg recapedels mits er edelclears komen dus bijgevolg geen dorsverlies buiten een eventuele cf die 5uur verder ligt. Jij vindt dat je perfect deft als je 40 dorpen verliest, dat was op 42 zo. Dit terwijl je gewoon faalde tijdens het deffen.. Zelfs tegen een overmacht kan je perfect massa's overleven zonder enig dorpsverlies. Dat jij dat niet kan, dat weten we allemaal.

Perfect deffen betekend het optimale uit je situatie halen. Voor alle duidelijkheid zeg ik niet dat ik dit gedaan heb. Maar heeft niets met het aantal dorpsverlies te maken.

Tegenwoordig wel. Werelden zijn zo ontiechelijk klein, en tegen dat er genoeg edelclears verzameld zijn en de accounts dus daadwerkelijk zo groot zijn, is je stam groot genoeg om evt je front te stacken waardoor je je eigen safe+frontdef hebt om edelclears te blokken. ;)

Wat je nu zegt is al niet van toepassing om mijn situatie want mijn gehele front werd geveegd, gewoon omdat mijn stam dubbel zo klein was als de tegenstander. Als je dan van alle ge internde mb acc's met massa's edels op je krijgt en meer edels krijgt als dorpen die je bezit en je niet eens tijd hebt degelijk te deffen en je stam te klein is (7 leden ofzo) om het goed te bemannen laat staan door spelers die kunnen deffen is het snel gedaan. Ik kan nog veel zeggen over de situatie hoor, feit blijft dat jij er echt totaal niets over weet en enkel zegt wat Robin je zegt. En geloof mij maar een subjectiever persoon kon je er niet uithalen. Laat staan dat hij er verstand van heeft en erover kon oordelen.

Wat heb je al bereikt met je post's nu? Jij begon hier te haten op de nominatie van Cederic die echt 90% in de GA lijstjes als beste speler staat. Weet je ook waarom? Nee dat weet je niet, dus bol het maar gewoon af, je mening interesseert echt niemand hier omdat je kennis over de wereld lager is als het aantal bans jij al gehad hebt voor te botten.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Perfect deffen betekend het optimale uit je situatie halen. Voor alle duidelijkheid zeg ik niet dat ik dit gedaan heb. Maar heeft niets met het aantal dorpsverlies te maken.

Nee, dat heet deffen naar de beschikbare middelen. Niet perfect deffen. Ook is perfect deffen nagenoeg onmogelijk, iedereen maakt wel dodgefouten enz.



Wat je nu zegt is al niet van toepassing om mijn situatie want mijn gehele front werd geveegd, gewoon omdat mijn stam dubbel zo klein was als de tegenstander. Als je dan van alle ge internde mb acc's met massa's edels op je krijgt en meer edels krijgt als dorpen die je bezit en je niet eens tijd hebt degelijk te deffen en je stam te klein is (7 leden ofzo) om het goed te bemannen laat staan door spelers die kunnen deffen is het snel gedaan. Ik kan nog veel zeggen over de situatie hoor, feit blijft dat jij er echt totaal niets over weet en enkel zegt wat Robin je zegt. En geloof mij maar een subjectiever persoon kon je er niet uithalen. Laat staan dat hij er verstand van heeft en erover kon oordelen.

Je gehele front werd geveegd? Hoeveel def had jij wel niet in TuF staan? 500? Dat betekent dat je of je stacks slecht plaatste, of je meer dan 40 clears per dorp kreeg (wat mogelijk is, maar dat is meestal niet zo op elk frontdorp). MB accounts edels krijgen, goed. Dat snap ik, maar die hebben amper tot weinig troepen, ook heb je je buren nog die je def kunnen sturen bijvb. Je stam te klein? WAO was alles behalve klein hoor..

Ook is dit mijn eigen inzicht, niet dat van Robin. Ik vroeg toen nog zelfs aan je of je mij als vv'er nodig had, maar jij wou het zelf doen. Kom dus niet aan met dat "maar 7" gedoe. Je kon mij hebben als hulp, dat is meer waard dan die 7 personen mbt deffen. ;)
 
Reactiescore
3.582
Je gehele front werd geveegd? Hoeveel def had jij wel niet in TuF staan? 500? Dat betekent dat je of je stacks slecht plaatste, of je meer dan 40 clears per dorp kreeg (wat mogelijk is, maar dat is meestal niet zo op elk frontdorp). MB accounts edels krijgen, goed. Dat snap ik, maar die hebben amper tot weinig troepen, ook heb je je buren nog die je def kunnen sturen bijvb. Je stam te klein? WAO was alles behalve klein hoor..

Ook is dit mijn eigen inzicht, niet dat van Robin. Ik vroeg toen nog zelfs aan je of je mij als vv'er nodig had, maar jij wou het zelf doen. Kom dus niet aan met dat "maar 7" gedoe. Je kon mij hebben als hulp, dat is meer waard dan die 7 personen mbt deffen. ;)

Fout, fout, fout en fout. Het is al lang geleden dus weet het zelf al niet tegoei meer. Mijn account had zeker wat def staan maar mijn front was ook van alle accounts op w42 het grootste, namenlijk 1 continent lengte. Dit hielt in dat ik met veel vijandelijke spelers tegelijk front had, dat wilt zeggen dat je edels van verschillende hoofdaccounts krijgt. Daarbij komt kijken dat hun mb's gewoon bb's edelde in save gebied, ze full off gingen en hun edels timede tussen de massa's clears die ik op mijn front kreeg.

WAO draaide op 3 accounts, derest was slecht of inactief. Stam zat in een zwaar diepte punt. Ik had 2 buren, links een hele smalle strook van MWR die als enige account mij wat heeft kunnen helpen. Rechts Casimodo die ongelooflijk hard gerekt werd en perma onder vv stond daar kon ik geen hulp van krijgen, sterker nog ik moest regelmatig met mijn acc daar bijspringen met def ondanks ik zelf verliezen leed. Ik kan mij totaal niet herinneren dat jij je ooit beschikbaar stelde en als ik kan deffen doe ik het altijd zelf. Niemand die TUF beter kende als mij. Maar hoe dan ook, hoe ik mijn front stackte was van geen belang door de grote die ik op mij kreeg. Ze hebben verschillende tactieken geprobeerd. Eerste massa clears verdeeld op hele front, alles liep praktisch dood. Was door een deel van Seau, toen mijn front spelers na weken aanvallen en blitzen nog niets bereikte en ze WAO dat draaide op mij wouden breken was het gewoon kwestie TUF weg te krijgen. Dus kreeg ik wederom een massa, of ik nu (ik zeg maar) in elk frontdorp 4 def plaatste wat eerder perfect werkte of helft 8 en helft leeg (wat enorm veel activiteit vereist en mobiele def) maakte geen verschil. Ik kreeg deze keer niet op heel front clears maar bv 2-3 van mijn front op 1 gebied allemaal 20 tot 40 clears. Met gevolg dat heel dat gebied in 1x leeg stond. Vergeet niet dat de teller zo hoog stond want ik kreeg regelmatig tussen 4 en 6 uur nog 2k inc's van DS bij (begin er maar aan vlak voor de massa aankomt) dat je niet even check stack kan zetten. kwamen 1000den inc's net na 8 aan dus wel dodge je alles maar loop je risico dat het fakes zijn en je front dan leeg staat of wel laat je staan met gevolg dat je stacks eraan gaan. Dat zijn keuzes die beide nogal negatief kunnen uitvallen, echt een goede optie was er niet. had enorm veel mobiele def maar als je 100'den edels in je achterland krijgt en edels op je frontdorpen die geveegd worden ziet het er niet goed uit.

Ja kan het wel op mij steken maar WAO werd gewoon enorm overpowerd. Niet te vergeten dat ik dus nogmaals werkte en mijn tijd al miniem was. Ik wijt het aan andere stammen zoals SWAT en Vitae die te weinig druk op Seau hebben gezet waardoor Seau een te grote focus op mijn relatief kleine stam in verhouding met hen kon zetten.

Dus beetje kort door de bocht 'Jannes verloor 40 dorpen op 1 dag hij is een dikke noob'. En geloof mij maar dat de situatie nog ingewikkelder in elkaar zat als ik hier nu schets. Daarom zeg ik ook dat je beter gewoon ja kan knikken op de dingen die ik zeg, zeker als het over mij gaat. Maar mij lijkt het dat dit iets te hoog gegrepen zal zijn voor jou. Je bent hier dan ook niet om eruit te komen of wat dan ook maar gewoon puur om te haten. Dus volgende keer hou ik het gewoon weer bij, ik weet het beter ik heb gelijk ^^
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Nee, zo was het uit jouw perceptie. Jouw stacks waren torenhoog van wat ik mij herinner, die hielden makkelijk 40-45 clears. Het is niet zozeer het dorpsverlies dat mij stoort aan jou hoor, het is je krankzinnige ego terwijl dat je gewoon nog steeds niet goed defte.

En die extra incs moet je gewoon verwachten? Men zet mij op grote frontaccounts met kutliggingen omdat ik weet hoe je een massa deft. En, je moet canceldodgen bij massa's. Je safeoff dodgen, je safedef hoort grotendeels uit te staan dus hoef je enkel de frontoff met edels te dodgen en je frontdef. Voor een account van 4mil(?) zijn dat max, zelfs met jouw front, 180 dorpen. Dat is behoorlijk te doen tijdens een massa. Je onderschatte de massa gewoon en daardoor verloor je dorpen. Je hebt gewoon niet het inzicht dat vereist is om als "topspeler" bekeken te worden. Ook helpt die plaat voor je kop je niet echt.

Maar goed, dat is dan 1 puntje. Dan nu alle accounts waarop ik runde/faalde/inactief was van jou. Ik verwacht een lijst!
 
Reactiescore
3.582
Nee, zo was het uit jouw perceptie. Jouw stacks waren torenhoog van wat ik mij herinner, die hielden makkelijk 40-45 clears. Het is niet zozeer het dorpsverlies dat mij stoort aan jou hoor, het is je krankzinnige ego terwijl dat je gewoon nog steeds niet goed defte.

En die extra incs moet je gewoon verwachten? Men zet mij op grote frontaccounts met kutliggingen omdat ik weet hoe je een massa deft. En, je moet canceldodgen bij massa's. Je safeoff dodgen, je safedef hoort grotendeels uit te staan dus hoef je enkel de frontoff met edels te dodgen en je frontdef. Voor een account van 4mil(?) zijn dat max, zelfs met jouw front, 180 dorpen. Dat is behoorlijk te doen tijdens een massa. Je onderschatte de massa gewoon en daardoor verloor je dorpen. Je hebt gewoon niet het inzicht dat vereist is om als "topspeler" bekeken te worden. Ook helpt die plaat voor je kop je niet echt.

Maar goed, dat is dan 1 puntje. Dan nu alle accounts waarop ik runde/faalde/inactief was van jou. Ik verwacht een lijst!

Nogmaals mijn stacks werden overal geveegd. Dus eigenlijk is je hele conclusie over mij gebaseerd op foute informatie. Gewoon echt lachwekkend dat je komt uitleggen hoe het zou gemoeten hebben. Iemand die gewoon niet op het account gezeten heeft (nooit 1x) gaat even uitleggen hoe het moest. Je kent er gewoon totaal niets van. Is vrij zielig dat je weeral benadrukt hoe een goede deffer jij bent. Speel je soms ook nog zonder bots?

Ga maar ergens anders haten want zoals ik al zei, jij bent hier niet om er samen uit te komen maar puur om te haten. 'jou stacks waren torenhoog van wat ik mij herinner'. Dat is echt de grootste grap ik deze week gehoord heb. (echt iedereen die erbij was wist dat, vijand en vriend) toont weer aan hoe betrokken jij toen was ;)

Discussiëren heeft daarom ook totaal geen nut en dat is precies de reden ik geen uitgebreide analyse over jou TW tijd ga maken. Alles wat ik zeg is immers toch fout want jij bent de grote Laurens, de beste speler die ooit op de NL server rondliep. Hij had er wel bots voor nodig :rolleyes:

Bol het maar af dus, je hebt hier totaal niets te zoeken. Gewoon pijnlijk om te zien dat jij inziet dat ik het gewoon veel beter weet en even de feiten komt veranderen. Toont veel klasse.
 

Deleted User - 487871837

Guest
"Verdedigersvlag +4% verdedigingskracht
Bonus: Zwaard: +26% offensieve en verdedigende kracht
ZCav.: +41% offensieve en verdedigende kracht
Boogschutter: +15% verdedigingskracht
Speer: +35% verdedigingskracht
Zwaard: +35% verdedigingskracht
Speer: +21% offensieve en verdedigende kracht
Boogschutter: +21% offensieve en verdedigende kracht
+15% Muur efficiëntie
+50% gebouwverdediging tegen belegeringswapens
Geloof: De eenheden waren gelovig. Gevechtskracht: 100%"

Tribalwars of boosterwars?
 

DeletedUser77892

Guest
"Verdedigersvlag +4% verdedigingskracht
Bonus: Zwaard: +26% offensieve en verdedigende kracht
ZCav.: +41% offensieve en verdedigende kracht
Boogschutter: +15% verdedigingskracht
Speer: +35% verdedigingskracht
Zwaard: +35% verdedigingskracht
Speer: +21% offensieve en verdedigende kracht
Boogschutter: +21% offensieve en verdedigende kracht
+15% Muur efficiëntie
+50% gebouwverdediging tegen belegeringswapens
Geloof: De eenheden waren gelovig. Gevechtskracht: 100%"

Tribalwars of boosterwars?
PP wars
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ook veruit het slechtste evenement ooit op TW.

Klopt.
Vind de 15% aanvals- en defboosters al redelijk OP, laat staan deze dingen die je nog eens 25% extra geven. Als het aan mij ligt stellen ze een limiet in van max 15/20% aan boosters.

Maar dat zal er vast niet doorkomen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Nogmaals mijn stacks werden overal geveegd. Dus eigenlijk is je hele conclusie over mij gebaseerd op foute informatie. Gewoon echt lachwekkend dat je komt uitleggen hoe het zou gemoeten hebben. Iemand die gewoon niet op het account gezeten heeft (nooit 1x) gaat even uitleggen hoe het moest. Je kent er gewoon totaal niets van. Is vrij zielig dat je weeral benadrukt hoe een goede deffer jij bent. Speel je soms ook nog zonder bots?

Ga maar ergens anders haten want zoals ik al zei, jij bent hier niet om er samen uit te komen maar puur om te haten. 'jou stacks waren torenhoog van wat ik mij herinner'. Dat is echt de grootste grap ik deze week gehoord heb. (echt iedereen die erbij was wist dat, vijand en vriend) toont weer aan hoe betrokken jij toen was ;)

Discussiëren heeft daarom ook totaal geen nut en dat is precies de reden ik geen uitgebreide analyse over jou TW tijd ga maken. Alles wat ik zeg is immers toch fout want jij bent de grote Laurens, de beste speler die ooit op de NL server rondliep. Hij had er wel bots voor nodig :rolleyes:

Bol het maar af dus, je hebt hier totaal niets te zoeken. Gewoon pijnlijk om te zien dat jij inziet dat ik het gewoon veel beter weet en even de feiten komt veranderen. Toont veel klasse.

Kijk, die eerste zin is wel echt gewoon het toppunt. Hoe jouw eerste zin jouw laatste zin tegenspreekt is gewoon ziekelijk. Heb jij de neiging om elke discussie met een sneer af te sluiten terwijl je weet dat je niet eens tot aan mijn knieën komt qua TW. Zelfs zonder bots own ik jou anyday of the week knul. Best leuk ja.

En nee hoor, niet alles wat je zegt is fout. Ik gaf je vannacht nochtans gewoon gelijk in je post, maar dat zie je niet door je verblindende haat tegen elke speler die jou op je plek zet. Schrijnend is dat ja.
Je hebt geen zin om een analyse te maken over mij, mooi. Dus dan kan ik concluderen dat alles wat jij zei over mij in je voorgaande posts klinklare onzin is en puur uit je duim gezogen, dan zijn we het daar iig over eens Jannes.
 
Reactiescore
3.582
Ik zie niet in waar ik mijzelf tegenspreek, ik zie niet waar jij mij gelijk gaf. Punt blijft dat je uit uw nek lult als je zegt dat ik stacks had staan die 40 clears konden stoppen. Nog niet eens 20 konden we aan. Mijn achterland is niet ge edeld geweest maar mijn front voor alle duidelijkheid dus zeggen dat mijn stacks alles tegenhielden is al onzin. Niet vergeten dat niemand op w42 mijn account ooit klein heeft gekregen. Veel dorpen verloren door overpowerde massa's van Seau maar mijn account is nooit gebroken geweest (altijd aan de top gebleven). En ik ben altijd blijven spelen ondanks mijn gebrek aan tijd. Toen ik mijn account op del heb gezet kregen wij 0,0 inc's.

Dus je kan zeggen wat je wilt maar niemand heeft mij ge ownd, nog heb ik ergens gefaald. En zoals ik al zei, jij bent bij afstand de beste TW speler ooit. Nu tevreden mnr botter?

Iedereen kan die stoere uitspraken doen hoor, Zal mij daaraan ook eens wagen. Laurens ik own jou in elk aspect op tribalwars. Amaaj dat was weer moeilijk discussiëren met je, wat een niveau,...

Ik zou trouwens niet hopen dat ik haat heb tegen jou laat staan tegen veel spelers. Ik vind jou gewoon een zwakke hatende tw speler die bot, hoef ik je heus niet voor te haten.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan