Praathoek

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Goed punt heb je daar. Research doen voor je uitspraken doet. Wijs je daar Jannes ook even op? Of ben je ook al zo'n aanbidder?
 

DeletedUser77799

Guest
Ik ben geen aanbidder hoor. Ik vind dat je je erg zwak opstelt door eerst shit naar Jannes te roepen en daarna zelf te doen waar je Jannes voor aan het afschrijven bent.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik weet hoe 'goed' Jannes is. Dat weet iedereen die al een wereld met hem heeft gespeeld. Er is een reden waarom zijn voormalig stamgenoot (Remakez) hem hier kwam afkraken.

En zwak? Nee. Wat zwak is, mijn beste vriend, is het roepen van dingen waar je niks over weet in een discussie die er niet eens over ging. Ik heb hem uitgebreid om bewijs gevraagd(zie post) en daar wacht ik nog steeds op. Het is te makkelijk om het gewoon niet te beantwoorden, maar daarna nog steeds onterechte sneren richting mij te gooien. Moest hij het nu bewezen hebben dat ik een runner ben, een inactieveling en bladiebla, mij best dan. Dat heeft hij tot noch toe nog niet gedaan, zal hoogstwaarschijnlijk ook niet komen, want het is Jannes. Ik heb dus meer dan genoeg redenen om meneer ik heb een plaat voor me hoofd af te kraken en zelfs te 'plagen'. Noem het haantjesgedrag.
 

DeletedUser77799

Guest
Wat die discussie betreft, daar ga ik mij niet in mengen aangezien ik daar niet op de hoogte van ben. Het enige wat ik wil zeggen is dat Jannes (al is het voor jou alleen maar op w51) een goede speler is en een uitstekende leider. Als je je research had gedaan, had je gezien dat Humble deze wereld gaat winnen o_O. Maar dat is mijn opvatting, en wie ben ik om jouw opvatting af te keuren.
 
Reactiescore
3.583
Hij ligt hier vast safe as fuck. Of niet? Jannes is iemand die vindt dat hij goed deft als hij "maar" 40 dorpen verliest.

Overigens hoef ik dat niet te doen. Want dan zou ik niet zo hypocriet zijn als Jannes.

Wat heeft het aantal dorpen verliezen te maken met succesvol deffen of niet? Neem aan dat we beide weten dat dit een beetje kort door de bocht is.

Ik weet hoe 'goed' Jannes is. Dat weet iedereen die al een wereld met hem heeft gespeeld. Er is een reden waarom zijn voormalig stamgenoot (Remakez) hem hier kwam afkraken.

En zwak? Nee. Wat zwak is, mijn beste vriend, is het roepen van dingen waar je niks over weet in een discussie die er niet eens over ging. Ik heb hem uitgebreid om bewijs gevraagd(zie post) en daar wacht ik nog steeds op. Het is te makkelijk om het gewoon niet te beantwoorden, maar daarna nog steeds onterechte sneren richting mij te gooien. Moest hij het nu bewezen hebben dat ik een runner ben, een inactieveling en bladiebla, mij best dan. Dat heeft hij tot noch toe nog niet gedaan, zal hoogstwaarschijnlijk ook niet komen, want het is Jannes. Ik heb dus meer dan genoeg redenen om meneer ik heb een plaat voor me hoofd af te kraken en zelfs te 'plagen'. Noem het haantjesgedrag.

Remakez is dat die speler die mij zijn beste leider ooit vond tot ik hem een fail speler noemde? Toen die in mijn stam zat heeft die anders nooit 1x geklaagd.

Een druk RL. Jij? Met wat? Je bent amper 17 jaar oud ofzo joh. Intellectueel kom je nog niet aan het IQ van een vlieg, dat bewijst jouw verblindende haat jegens menig speler die jou de grond in timmert haha.

Ik haat zeker niet op alles wat leeft. Dat zou wat zijn he? Overigens, waarmee ben je druk op TW Jannes? Falende stammen leiden, of dorpen verliezen? Meer kan jij namelijk niet.

Maar zoals je wilt. Ik verheug me echt op jouw antwoord vol klinklare onzin. Want je noemt me hier weer inactief, maar je hebt nog steeds niks van accounts genoemd waar ik inactief was. Trouwens, wel knap van me he. Inactief zijn maar toch een 100x zo goede speler zijn dan jij. Dan moet jij wel immens slecht zijn.

5b918fbd561a41f2830167a5ddb66711.png


Let vooral op dat blauwe gedeelte. Als er dingen niet duidelijk waren, verzoek ik je de groene kaders nog eens door te nemen. Ben trouwens 21 jaar en werk meer uurtjes per dag dan het aantal haat posten jij vandaag de wereld hebt ingestuurd.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wat heeft het aantal dorpen verliezen te maken met succesvol deffen of niet?

Denk dat het redelijk logisch is dat veel dorpjes verliezen vaak laat zien dat er of grandioos wordt aangevallen of niet goed gedeft wordt :p
 
Reactiescore
3.583
Je kan nog perfect aan het deffen zijn, als de verhoudingen te groot zijn tussen beide kampen kan je alsnog veel verliezen. Ongeacht of je nu goed of slecht bent.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Wat heeft het aantal dorpen verliezen te maken met succesvol deffen of niet? Neem aan dat we beide weten dat dit een beetje kort door de bocht is.



Remakez is dat die speler die mij zijn beste leider ooit vond tot ik hem een fail speler noemde? Toen die in mijn stam zat heeft die anders nooit 1x geklaagd.



5b918fbd561a41f2830167a5ddb66711.png


Let vooral op dat blauwe gedeelte. Als er dingen niet duidelijk waren, verzoek ik je de groene kaders nog eens door te nemen. Ben trouwens 21 jaar en werk meer uurtjes per dag dan het aantal haat posten jij vandaag de wereld hebt ingestuurd.

Wel tijd voor deze post maar niet om te reageren op de post waar het om gaat?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Jeetje @Poo., nooit geweten dat je zo groot was :eek:
 

Bijlagen

  • IMG_7971.JPG
    IMG_7971.JPG
    23,1 KB · Weergaven: 11

Deleted User - 487871837

Guest
Jij kan er ook niks aan doen :(

Je bent in ieder geval groter dan de meeste mensen :eek:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Wat heeft het aantal dorpen verliezen te maken met succesvol deffen of niet? Neem aan dat we beide weten dat dit een beetje kort door de bocht is.



Remakez is dat die speler die mij zijn beste leider ooit vond tot ik hem een fail speler noemde? Toen die in mijn stam zat heeft die anders nooit 1x geklaagd.



5b918fbd561a41f2830167a5ddb66711.png

Let vooral op dat blauwe gedeelte. Als er dingen niet duidelijk waren, verzoek ik je de groene kaders nog eens door te nemen. Ben trouwens 21 jaar en werk meer uurtjes per dag dan het aantal haat posten jij vandaag de wereld hebt ingestuurd.

Zou maar erg zijn moest je minder dan 4(?) uurtjes werken mits je al werkt.

Je kan nog perfect aan het deffen zijn, als de verhoudingen te groot zijn tussen beide kampen kan je alsnog veel verliezen. Ongeacht of je nu goed of slecht bent.

Fout. Hoe kan dit precies? Perfect deffen betekent-> geen frontdef kapot (geen dodgefouten), genoeg recapedels mits er edelclears komen dus bijgevolg geen dorsverlies buiten een eventuele cf die 5uur verder ligt. Jij vindt dat je perfect deft als je 40 dorpen verliest, dat was op 42 zo. Dit terwijl je gewoon faalde tijdens het deffen.. Zelfs tegen een overmacht kan je perfect massa's overleven zonder enig dorpsverlies. Dat jij dat niet kan, dat weten we allemaal.
 
Bovenaan