Praathoek

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Het is de praathoek. Hier mag je over alles praten. Die spelers van w51 interesseren me echt geen ene zak tbh.
 
Reactiescore
3.583
Ik kan wel moeite lopen doen, haalt toch weinig uit bij jou. Feit blijft dat je een botter bent die al 50 jaar niets gepresteerd heeft op TW. Net als die kontlikker die mij zit te taggen,...
 
Reactiescore
3.583
5203f18cdcfb4d039fdf413498c00104.png
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik kan wel moeite lopen doen, haalt toch weinig uit bij jou. Feit blijft dat je een botter bent die al 50 jaar niets gepresteerd heeft op TW. Net als die kontlikker die mij zit te taggen,...

Haha, zo'n grote mond voor zo'n klein ventje. Niet normaal meer :D
 
Reactiescore
3.583
Laat je beoordeling over mij gebaseerd op je minimale kennis maar over aan de mensen die enig recht van spreken hebben.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Noem er dan jongen? Ik vraag je nadrukkelijk om accounts in mijn vorige posts. Dat wuif je niet weg door te zeggen "ik kan er benoemen", dat zijn Mike praktijken. Mits je er geen kan noemen moet je geen onzin roepen. Ook mag je die meerdere W42 accounts noemen waar ik op heb zitten falen. Ik speelde enkel serieus op DL. Ik heb ook op Pathos11 gezeten toen dat account helemaal safe lag. Buiten die 2 accounts heb ik nergens ook maar een vv gedraaid zelfs haha.

Ik runde op 47, oke. Waar? Ik runde op 42, oke, waar? Ik runde op meerdere werelden als je je erin verdiept? Oke, waar? Verdiep je erin en zeg het me. Zeg me dat jij meer weet over mijn tw "carrière" dan mezelf. Zeg het me Jannes en toon me dat je arrogantie je volledig verblindt. Jij zegt altijd wat je denkt, daar is niks verkeerds mee, dat doe ik namelijk ook. Hetgene wat mensen irriteert bij jou is dat je geen nee accepteert of geen weerwoord duldt. Je bent net zoals Warre, een pure tunnelvisie en alleen wat jij zegt is juist. Dat is niet zo, en dat ligt aan je naïeve karakter kan ik je zeggen. Misschien ben je gewoon een kleinhartig persoontje oid en probeer je dat te compenseren door je grote bek en je grote noobaanhang. Want laten we eerlijk zijn, er is geen enkele "topspeler" die er maar over na denkt om met jou te spelen..

Botter, sure. Maar zelfs zonder bots def ik nu zorgeloos accounts. Had ik die bots nodig om goed te kunnen tw'en? Nee. Het maakte het enkel makkelijker, of wil je zeggen dat Sven ook een slechte speler is terwijl hij op PP beestte op 47. Runner? Zie hierboven, accounts + werelden. Stamnaaier? Je bedoelt dat wij als in de hele wereld je de rug toekeerde op 47? Je stam draaide niet, en dat was niet persé jouw schuld. Eerder Maick zijn schuld. Waardeloze inactieve speler? Je kan niet eens accounts noemen als ik ernaar vraag knul, laat je grote mond dus maar achterwege.


@jokersbrain

Laat je beoordeling over mij gebaseerd op je minimale kennis maar over aan de mensen die enig recht van spreken hebben.

Hier naab, antwoord er dan op. Ik heb nog nooit iemand zo hard uit ze nek zien kletsen om een discussie te vermijden haha. Je bent en blijft echt een lachertje.
 
Reactiescore
3.583
Of ik heb een druk RL en ben druk bezig op TW en lig jij erg laag op de lijst van prioriteiten. Goed voor jou dat je weer inactief bent op al je werelden zoals de afgelopen jaren het geval was. Je zit enkel op het AF te haten op alles wat leeft en te zeggen dat je de beste bent in alles.

Ja sorry, mijn obsessie voor jou is blijkbaar kleiner als die van jou op mij.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Een druk RL. Jij? Met wat? Je bent amper 17 jaar oud ofzo joh. Intellectueel kom je nog niet aan het IQ van een vlieg, dat bewijst jouw verblindende haat jegens menig speler die jou de grond in timmert haha.

Ik haat zeker niet op alles wat leeft. Dat zou wat zijn he? Overigens, waarmee ben je druk op TW Jannes? Falende stammen leiden, of dorpen verliezen? Meer kan jij namelijk niet.

Maar zoals je wilt. Ik verheug me echt op jouw antwoord vol klinklare onzin. Want je noemt me hier weer inactief, maar je hebt nog steeds niks van accounts genoemd waar ik inactief was. Trouwens, wel knap van me he. Inactief zijn maar toch een 100x zo goede speler zijn dan jij. Dan moet jij wel immens slecht zijn.
 

DeletedUser77799

Guest
Overigens, waarmee ben je druk op TW Jannes? Falende stammen leiden, of dorpen verliezen? Meer kan jij namelijk niet.

Kijk aub ook even op w51 voor je leuk komt doen op de Praathoek van w51. Vind je activiteit wel heel erg gezellig hier hoor.:)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Hij ligt hier vast safe as fuck. Of niet? Jannes is iemand die vindt dat hij goed deft als hij "maar" 40 dorpen verliest.

Overigens hoef ik dat niet te doen. Want dan zou ik niet zo hypocriet zijn als Jannes.
 

DeletedUser77799

Guest
Hij ligt hier vast safe as fuck. Of niet? Jannes is iemand die vindt dat hij goed deft als hij "maar" 40 dorpen verliest.

Overigens hoef ik dat niet te doen. Want dan zou ik niet zo hypocriet zijn als Jannes.

Allemaal hele leuke uitspraken, Jannes ligt gewoon core hoor, niet of nauwelijks dorpjes verloren. Maar dat ter zijde, ik vind het erg leuk dat je wat leven blaast in een van de mindere topics op het AF. Maar doe aub wel je research voor je dingen komt roepen.
 
Bovenaan