Praathoek

DeletedUser61134

Guest
Ik kan redelijk dansen.
Wel veel cultureel. Kan misschien nog jumpen (remember that?)
Verder alleen uitgaansgedoe ^^
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik kan meerdere accounts opnoemen waar jij inactief hebt zitten wezen. Ik kan meerdere w42 accounts opnoemen waar jij op hebt zitten falen. Jij Runde op w47, 42 en wellicht nog meer werelden als ik mij daarin zou verdiepen.

Ten eerste kan jij niet spreken voor de TW community dus een % zetten gebaseerd op lucht trekt al op niets. Maar om op je stelling te antwoorden waarom ik veel haters heb zou ik antwoorden dat ik altijd zeg wat ik denk ongeacht tegen wie. Dat ik je hele TW groepje ongelooflijk noob vind maakt mij geen geliefd persoon. Je denkt toch niet dat de helft van je nep vrienden iedereen dikke buddy's zijn? Geen kritiek geven is geen kritiek krijgen zo gaat dat bij de meeste. Daar wil ik absoluut geen deel van uitmaken. Ik zal je buddy Robin eens citeren van toen hij bij mij in de stam zat: (Jannes is de aller beste leider die ik ooit gehad heb). Tot mijn stam viel en ik hem daarvoor verantwoordelijk achte. Toen was het: Jannes is de slechtste leider ooit. Ik bedoel maar hoe een hypocriete groep dat dit wel niet is.
Jij zegt altijd op vorige fora's, ik citeer: Waarom reageren mensen nog op Jannes. Tja waarom? Omdat de waarheid elke keer maar weer pijn doet om te lezen en jullie je enorme perfecte imago toch moeten komen verdedigen.

Jij bent een botter, runner, stamnaaier, waardeloze inactieve speler. Gebaseerd op feiten die hebben plaats gevonden en sommige zelfs meermaals. Ik wil het best blijven herhalen tot je het op 1 of andere manier kan accepteren.

Noem er dan jongen? Ik vraag je nadrukkelijk om accounts in mijn vorige posts. Dat wuif je niet weg door te zeggen "ik kan er benoemen", dat zijn Mike praktijken. Mits je er geen kan noemen moet je geen onzin roepen. Ook mag je die meerdere W42 accounts noemen waar ik op heb zitten falen. Ik speelde enkel serieus op DL. Ik heb ook op Pathos11 gezeten toen dat account helemaal safe lag. Buiten die 2 accounts heb ik nergens ook maar een vv gedraaid zelfs haha.

Ik runde op 47, oke. Waar? Ik runde op 42, oke, waar? Ik runde op meerdere werelden als je je erin verdiept? Oke, waar? Verdiep je erin en zeg het me. Zeg me dat jij meer weet over mijn tw "carrière" dan mezelf. Zeg het me Jannes en toon me dat je arrogantie je volledig verblindt. Jij zegt altijd wat je denkt, daar is niks verkeerds mee, dat doe ik namelijk ook. Hetgene wat mensen irriteert bij jou is dat je geen nee accepteert of geen weerwoord duldt. Je bent net zoals Warre, een pure tunnelvisie en alleen wat jij zegt is juist. Dat is niet zo, en dat ligt aan je naïeve karakter kan ik je zeggen. Misschien ben je gewoon een kleinhartig persoontje oid en probeer je dat te compenseren door je grote bek en je grote noobaanhang. Want laten we eerlijk zijn, er is geen enkele "topspeler" die er maar over na denkt om met jou te spelen..

Botter, sure. Maar zelfs zonder bots def ik nu zorgeloos accounts. Had ik die bots nodig om goed te kunnen tw'en? Nee. Het maakte het enkel makkelijker, of wil je zeggen dat Sven ook een slechte speler is terwijl hij op PP beestte op 47. Runner? Zie hierboven, accounts + werelden. Stamnaaier? Je bedoelt dat wij als in de hele wereld je de rug toekeerde op 47? Je stam draaide niet, en dat was niet persé jouw schuld. Eerder Maick zijn schuld. Waardeloze inactieve speler? Je kan niet eens accounts noemen als ik ernaar vraag knul, laat je grote mond dus maar achterwege.


@jokersbrain
 
Reactiescore
3.576
Ik reageer er nog wel eens op hoor. Wil alvast zeggen dat Martijn (UT) de grootste kontlikker van de NL server is.
 

DeletedUser59552

Guest
Jezus mensen, dit is t w51 forum. Lekker boeiend w42, die is afgelopen. Als je daar nog steeds een wrok om voelt, is er echt wat mis met je. Leef niet in het verleden maar in het heden en focus je op je toekomst. Iedereen die hier enkel is om op Jannes te bashen, terwijl je niet eens w51 speelt, rot lekker op. Als je wel w51 speelt, mag je hier Jannes bashen, maar dan wel over w51. En ga lekker op Skype elkaar noob, runner, stamverlater, maaier en weet ik veel wat noemen, maar val de rest daar niet mee lastig.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Jezus mensen, dit is t w51 forum. Lekker boeiend w42, die is afgelopen. Als je daar nog steeds een wrok om voelt, is er echt wat mis met je. Leef niet in het verleden maar in het heden en focus je op je toekomst. Iedereen die hier enkel is om op Jannes te bashen, terwijl je niet eens w51 speelt, rot lekker op. Als je wel w51 speelt, mag je hier Jannes bashen, maar dan wel over w51. En ga lekker op Skype elkaar noob, runner, stamverlater, maaier en weet ik veel wat noemen, maar val de rest daar niet mee lastig.

Je had het niet beter kunnen verwoorden (bow)
 
Reactiescore
3.576
Jannes duurt lang.

Niemand op w51 wilt dat de discussie zich verder zet. Dus ik bespaar iedereen veel gehaat. We kennen allemaal de conclusie, Ik vind dat ik gelijk heb en Laurens vind dat hij gelijk heeft. Laurens zal uiteindelijk stoppen met posten omdat ik blijf posten tot ik mijn gelijk krijg of de ander stopt.

Je trekt conclusies zonder dat je het zeker weet Yuri.

Gelukkig doe jij dat nooit. Maar feit blijft dat dit w51 is waar jij geen hol mee te maken hebt. Dus kom spelen en en probeer eens wat te presteren dan praten we verder.
 
Bovenaan