Praathoek

DeletedUser61134

Guest
Volgens mij moet jij eens leren lezen en niet zomaar random in het rond spuien "Racisme, terreur, aanslagen, moslimhaterz, !!!!!".

Elke post die ik bijvoorbeeld al gemaakt heb is bijzonder genuanceerd en legt de schuld bij zowat alle partijen. Dat jij dan als volgende reactie iets als dit plaatst is vrij hemeltergend te noemen en steunt de stelling dat je gewoon uit je nek kletst zonder ook echt iets van factuele argumentatie te kunnen gebruiken.

Leuk ook hoe je jezelf ontzettend tegenspreekt. Aan de ene kant fulmineer je tegen veralgemeningen als "elke moslim is een terrorist" en tegelijkertijd zet je "elke Wilders stemmer is een racist". Zo zit de wereld niet in elkaar hé. Zoals ik al eens eerder zei: informeer jezelf aub wat meer als je toch beslist je mond open te trekken. Het standpunt dat je hebt is heus zo moeilijk niet om te verdedigen maar jij maakt er echt een boeltje van.

Ik heb tijden gewoond in een moslimland en heb hier geen enkele keer enige haar richting het westen gemerkt.
Elke dag in Nederland zit hele media en bevolking te haten op moslims.
Waarom moet Nederland zoveel zeuren en haten op dingen die ze niet kennen?

Verder als je inleest op Wilders standpunten.. Daar kan je met een gezond verstand niet op stemmen..
http://www.pvv.nl/index.php
Een ruime percentage van Wilders geblaat gaat over grenzen dichtgooien voor vluchtelingen. Het is ook zijn standpunt die het meest teweeg brengt in de stemmers.

Mensen die toegang willen weigeren voor onschuldige burgers en de media/wilders die hier hard op inhaakt en extreem rechtse propaganda voert.
Er is misschien 1x iets over het geweld van het westen in Syrië op 100 mediaberichten over hoe slecht Asielzoekers zijn en hoe slecht de Islam is.

Maar als je de grenzen dichtgooit voor vluchtelingen gooi je het ook dicht voor de open handel of de "terroristen" komen alsnog wel het land binnen via de open grens.
 

DeletedUser

Guest
Laat me gewoon pro IS zijn.
Haters

Och, je bent gewoon sympathisant omdat je een snorretje hebt en daarmee gepest wordt.
Pro IS zijn is overigens in NL reden om gewoon opgepakt te worden, dus ik zou beetje voorzichtig zijn met dergelijke uitspraken.
 

DeletedUser40933

Guest
Eerst en vooral: zie je dat het heus zo moeilijk niet is. Een normale post met zowaar een aantal aangehaalde zaken in en een minimum aan op de man spelen. Beter.

Ik heb tijden gewoond in een moslimland en heb hier geen enkele keer enige haar richting het westen gemerkt.
Elke dag in Nederland zit hele media en bevolking te haten op moslims.
Waarom moet Nederland zoveel zeuren en haten op dingen die ze niet kennen?

Ook al klopt het dat het merendeel van de lokale moslimbevolking in heel wat Oosterse landen vrij pro-Westers is moet daar de nuance bij dat veel afhangt van het land in kwestie. Turkije vb. is qua mentaliteit (Erdogan daar nagelaten) veel meer Westers dan pakweg Afghanistan.

Buiten dat denk ik dat je weer ontzettend aan het veralgemenen bent. Wat racistische Jan van de straat doet doe jij ook maar dan omgekeerd. Niet iedereen loopt te haten op moslims, niet iedereen zeurt op dingen die ze niet kennen. Dat dat gemediatiseerd is? Klopt maar dat onbegrip over "anderen" zit ingebakken in de menselijke natuur en zal je in elke cultuur terugvinden. Daar gefrustreerd over worden is ongeveer even nuttig als een rekensom willen oplossen door wat kauwgum te kauwen.



Verder als je inleest op Wilders standpunten.. Daar kan je met een gezond verstand niet op stemmen..
http://www.pvv.nl/index.php
Een ruime percentage van Wilders geblaat gaat over grenzen dichtgooien voor vluchtelingen. Het is ook zijn standpunt die het meest teweeg brengt in de stemmers.

Wilders is een rechtse demagoog die xenofobie predikt: dat klopt. Al zijn stemmers echter over de "racisme" kam scheren is intellectueel oneerlijk. Het gros van de bevolking heeft geen idee voor wat ze stemmen en nog minder een idee waarom. De grenzen dichtgooien retoriek is er eentje die het in elk land goed doet. Nochtans is niet iedereen die daarvoor stemt echt een rechtse zak: onwetendheid is vaker de oorzaak dan xenofobie.

Mensen die toegang willen weigeren voor onschuldige burgers en de media/wilders die hier hard op inhaakt en extreem rechtse propaganda voert.
Er is misschien 1x iets over het geweld van het westen in Syrië op 100 mediaberichten over hoe slecht Asielzoekers zijn en hoe slecht de Islam is.

Dat is niet meer dan logisch?

Media rapporteert altijd aan wat zijn kijkers het meest aanbelangt. En als jij niet kan begrijpen dat een aanslag 200 kilometer zuidelijker, bij mensen die cultureel en esthetisch perfect op ons lijken relevanter is voor Nederland dan een bom in Syrië stel ik voor dat je alsnog die cursus Sociologie gaat volgen. Het is dezelfde reden dat je in Syrië geen nieuws zult vinden over Boko Haram dat hele dorpen afslacht en waarom je daar niets zult horen over een gek op een trein in Duitsland. Evenveel aandacht besteden aan nieuws ver van huis als je doet aan nieuws dicht bij huis is gewoon niet logisch.

Maar als je de grenzen dichtgooit voor vluchtelingen gooi je het ook dicht voor de open handel of de "terroristen" komen alsnog wel het land binnen via de open grens.

Zeker en vast. Ik ben dan ook voor volledig open grenzen.
 
Reactiescore
746
Verder gaand op wat Amokro hierboven zegt zullen we het ook niet toestaan op het Tribal Wars.nl Forum.

De discussie mag gevoerd worden (hier of in het serieuze forum), maar 'pro IS' uitspraken zullen niet worden getolereerd en zullen ook bestraft worden.

Als wij merken dat er verregaande sympathiën voor IS worden getoond (wat hier toch vrij dichtbij komt) zullen wij wettelijk verplicht zijn hiervan melding te maken bij de Politie en je gegevens door te geven.

Eerlijk gezegd... je moet ook niet goed snik zijn als je je letterlijk 'Pro IS' uitlaat ;)

Nogmaals, de discussie mag gevoerd worden (who is to blame).
 

DeletedUser61134

Guest
Eerst en vooral: zie je dat het heus zo moeilijk niet is. Een normale post met zowaar een aantal aangehaalde zaken in en een minimum aan op de man spelen. Beter.

Ook al klopt het dat het merendeel van de lokale moslimbevolking in heel wat Oosterse landen vrij pro-Westers is moet daar de nuance bij dat veel afhangt van het land in kwestie. Turkije vb. is qua mentaliteit (Erdogan daar nagelaten) veel meer Westers dan pakweg Afghanistan.

Buiten dat denk ik dat je weer ontzettend aan het veralgemenen bent. Wat racistische Jan van de straat doet doe jij ook maar dan omgekeerd. Niet iedereen loopt te haten op moslims, niet iedereen zeurt op dingen die ze niet kennen. Dat dat gemediatiseerd is? Klopt maar dat onbegrip over "anderen" zit ingebakken in de menselijke natuur en zal je in elke cultuur terugvinden. Daar gefrustreerd over worden is ongeveer even nuttig als een rekensom willen oplossen door wat kauwgum te kauwen.

En toch de mensen die zich laten horen zijn grotendeels wel vaak die racistische Jan.
Ook buiten de media om zal je niet de neutrale mensen zien die verder denken dan wat de media hun verteld. Verder kan ik er weinig tegenin brengen vanwege je post hieronder die hier deels op in haakt.

Wilders is een rechtse demagoog die xenofobie predikt: dat klopt. Al zijn stemmers echter over de "racisme" kam scheren is intellectueel oneerlijk. Het gros van de bevolking heeft geen idee voor wat ze stemmen en nog minder een idee waarom. De grenzen dichtgooien retoriek is er eentje die het in elk land goed doet. Nochtans is niet iedereen die daarvoor stemt echt een rechtse zak: onwetendheid is vaker de oorzaak dan xenofobie.

Je legt je eigen welzijn en vertrouwen in iemand waar je niet genoeg op ingestudeerd hebt?
Het is toch van den domme dat mensen stemmen voor iemand en niet eens begrijpen wat de gevolgen zullen zijn. Onwetendheid kan best de oorzaak zijn, maar wil je een politieke leider die puur door sensatie en zeggen wat de mens wil horen aan de macht komt?
Dit is 75 jaar terug ook al eens voorgekomen en volgens mij horen we dit nog vers in ons geheugen te hebben.

Dat is niet meer dan logisch?

Media rapporteert altijd aan wat zijn kijkers het meest aanbelangt. En als jij niet kan begrijpen dat een aanslag 200 kilometer zuidelijker, bij mensen die cultureel en esthetisch perfect op ons lijken relevanter is voor Nederland dan een bom in Syrië stel ik voor dat je alsnog die cursus Sociologie gaat volgen. Het is dezelfde reden dat je in Syrië geen nieuws zult vinden over Boko Haram dat hele dorpen afslacht en waarom je daar niets zult horen over een gek op een trein in Duitsland. Evenveel aandacht besteden aan nieuws ver van huis als je doet aan nieuws dicht bij huis is gewoon niet logisch. .

Valt denk ik redelijk tegen, veel landen in het midden-oosten zijn al jaren bezig met het westen.
Ze tonen veel interesse in het westen vanwege de overmacht. Voor velen daar zijn wij de "grote" landen die elk minuut van de dag kunnen beslissen over hun leven.

Zeker en vast. Ik ben dan ook voor volledig open grenzen.
Zijn we het daar over eens

Verder gaand op wat Amokro hierboven zegt zullen we het ook niet toestaan op het Tribal Wars.nl Forum.

De discussie mag gevoerd worden (hier of in het serieuze forum), maar 'pro IS' uitspraken zullen niet worden getolereerd en zullen ook bestraft worden.

Als wij merken dat er verregaande sympathiën voor IS worden getoond (wat hier toch vrij dichtbij komt) zullen wij wettelijk verplicht zijn hiervan melding te maken bij de Politie en je gegevens door te geven.

Eerlijk gezegd... je moet ook niet goed snik zijn als je je letterlijk 'Pro IS' uitlaat ;)

Nogmaals, de discussie mag gevoerd worden (who is to blame).

Geen zorgen er komen geen pro IS uitspraken en dergelijke.
Wel bijzonder dat ik met een loze uitspraak wel ineens de aandacht pak, geeft toch aan dat er toch nog verschil word gezien tussen IS (extremisten) en de Islam.
Ik blijf gewoon generaliseren op het onderwerp terrorisme en racisme in Nederland
 

DeletedUser61134

Guest
Is dat niet precies wat Wilders ook doet?

Woede en reacties opwekken via kreten, ja op dat gebied wel ;)
Alleen zullen de meeste loze kreten nooit gevolgd worden met een uitspraak (zal even een voorbeeld quoten)
http://www.pvv.nl/index.php/36-fj-r...llijk-de-grenzen-vanwege-terreurdreiging.html
6.) Waarom gedraagt u zich als een vijand van het Nederlandse volk en een terreurvriend?

Ik gebruik het gewoon voor mijn eigen vermaak om te kijken wat de reacties zijn, niet om te overtuigen
 

DeletedUser

Guest
Woede en reacties opwekken via kreten, ja op dat gebied wel ;)
Alleen zullen de meeste loze kreten nooit gevolgd worden met een uitspraak (zal even een voorbeeld quoten)
http://www.pvv.nl/index.php/36-fj-r...llijk-de-grenzen-vanwege-terreurdreiging.html
6.) Waarom gedraagt u zich als een vijand van het Nederlandse volk en een terreurvriend?

Ik gebruik het gewoon voor mijn eigen vermaak om te kijken wat de reacties zijn, niet om te overtuigen

Tjah, als je probeert reacties uit te lokken, kan je beter zorgen dat je wel weet wat je zegt.
Ik heb nie echt de indruk dat je ook maar enig idee hebt wat je precies zegt.

Vrij kansloos om de aandachtshoer uit te hangen over iets wat zo'n heet hangijzer is.
 

DeletedUser61134

Guest
Tjah, als je probeert reacties uit te lokken, kan je beter zorgen dat je wel weet wat je zegt.
Ik heb nie echt de indruk dat je ook maar enig idee hebt wat je precies zegt.

Vrij kansloos om de aandachtshoer uit te hangen over iets wat zo'n heet hangijzer is.

Ik denk dat ik beter weet waar ik over praat dan jij..
Zal niet je vorige posts erbij betrekken, denk dat je ze zelf ook kan nalezen.
Anders lees je enkele reacties van anderen op jouw uitspraken..

Daarnaast een vraagje: Als ik een man was, zou je me dan nog een aandachtshoer noemen?
Of word er constant seksistische kreten gebruikt?
Valt me namelijk op dat jullie mannen gewoon spammers noemen, maar bij vrouwen is iedereen meteen een aandachts"hoer".

Neerbuigend gedrag naar vrouwen graag privé ik heb daar geen respect voor en het geeft me een goede indruk van jou als persoon.
Wife-beaters noemen ze het in Amerika. (even terzijde)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ik beter weet waar ik over praat dan jij..
Het denken van jou is op zijn minst apart te noemen, daarbij is klakkeloos sloganeske onsamenhangende zinnen neerkalken niet echt een overtuigend bewijs dat je uberhaupt weet waar je het over hebt.
Zal niet je vorige posts erbij betrekken, denk dat je ze zelf ook kan nalezen..
Anders lees je enkele reacties van anderen op jouw uitspraken...

Ik zie geen andere reacties op mijn posts eigenlijk, daarbij heb ik merendeel jou hersenspinsels gequote, dus wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Daarnaast een vraagje: Als ik een man was, zou je me dan nog een aandachtshoer noemen?
Of word er constant seksistische kreten gebruikt?

Attention whore is een multi sex iets, daarbij is het op internet altijd maar afwachten of iemand die claimt een vrouw te zijn dat ook echt is.
Valt me namelijk op dat jullie mannen gewoon spammers noemen, maar bij vrouwen is iedereen meteen een aandachts"hoer"..

Jullie is jodentaal, en daarbij is beide op jou van toepassing.
Neerbuigend gedrag naar vrouwen graag privé ik heb daar geen respect voor en het geeft me een goede indruk van jou als persoon.
Wife-beaters noemen ze het in Amerika. (even terzijde)

Tgoh, een IS aanhanger die tegen neerbuigend gedrag is voor vrouwen.
Ik dacht dat je je zo verdiept had in de materie?

Net toen ik ik dacht dat het niet kanslozer kon worden......


Lachwekkend dat je nu alles gooit op de opmerking aandachtshoer, wat gewoon een universele omschrijving van jou post gedrag weergeeft, verder niks persoonlijks.
En als jou dat een goede indruk geeft, och ja moet ik nu een aanslag op mijn huis verwachten?
 
Reactiescore
7.931
Dit is geen neerbuigende gedrag naar vrouwen. Dit is neerbuigend gedrag naar een complete idioot, als je een man was geweest deed men ook zo. Dus stop met die achterlijke slachtoffer rol dat je een vrouw bent, want het kan werkelijk niemand een moer schelen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61134

Guest
Het denken van jou is op zijn minst apart te noemen, daarbij is klakkeloos sloganeske onsamenhangende zinnen neerkalken niet echt een overtuigend bewijs dat je uberhaupt weet waar je het over hebt.

Ik zie geen andere reacties op mijn posts eigenlijk, daarbij heb ik merendeel jou hersenspinsels gequote, dus wat wil je nou eigenlijk zeggen?

Attention whore is een multi sex iets, daarbij is het op internet altijd maar afwachten of iemand die claimt een vrouw te zijn dat ook echt is

Jullie is jodentaal, en daarbij is beide op jou van toepassing.

Tgoh, een IS aanhanger die tegen neerbuigend gedrag is voor vrouwen.
Ik dacht dat je je zo verdiept had in de materie?

Net toen ik ik dacht dat het niet kanslozer kon worden.....

Lachwekkend dat je nu alles gooit op de opmerking aandachtshoer, wat gewoon een universele omschrijving van jou post gedrag weergeeft, verder niks persoonlijks.
En als jou dat een goede indruk geeft, och ja moet ik nu een aanslag op mijn huis verwachten?

Vervelend persoon blijkbaar, zal wel ff wat quoten.
Amokro die totaal niet begrijpt dat wij bommen gooien op Syrie en dat wij dus die situatie veroorzaken. Een groot gedeelte van de vluchtelingen vluchten voor IS / Onze bommen en we hebben dus zeker een morele plicht om ze binnen te laten. Je kan je daar toch wel een klein beetje op inleven?
Je ontkrachting richting hem heeft hij genegeerd omdat het fascinerend is hoe je beweert dat IS zelf begonnen is.
Is toch degelijk een beweging met als 1 van de redenen begonnen om te strijden tegen het bemoeizucht van het westen.
Daarnaast nog altijd was het allemaal intern in Syrië tot de bombardementen begonnen.

"jullie is jodenvolk" is de juiste benaming.
Je wil dat ik mannen aanspreek met U? Of niet op de hoogte vh begrip?
Want nee volgens mij leven we hier in een land waar mannen gelijk staan aan vrouwen en geen enkel rechtje meer hebben.

Ik ben niet degene die zich momenteel verlaagd toch schelden. Als iemand het niet met je eens is diegene een hoer te noemen.
Komt ook volwassen over of niet?
En again; Niet elke moslim is een terrorist.
Kans is groter dat je buurman je lek schiet of dat je slachtoffer word van een foute afrekening dan dat je opgeblazen word.

Dit is geen neerbuigende gedrag naar vrouwen. Dit is neerbuigend gedrag naar een complete idioot, als je een man was geweest deed men ook zo. Dus stop met die achterlijke slachtoffer rol dat je een vrouw bent, want het kan werkelijk niemand een moer schelen.
Het is ook heel normaal om het woord hoer te gebruiken of niet?
Extreem rechts lees ik al. Ga nuttig posten ipv een anders mening (gedeeld door miljoenen) af te slaan als idioot.
Leef je ook bij de regel: Alles wat niet blank is, is minderwaardig?
 
Reactiescore
7.931
Enige wat ik zie is een meisje dat in de slachtoffer rol aan het kruipen is omdat er niemand is die haar, domme, mening deelt. Dus ga je maar zinnen smijten als 'jij slaat vrouwen zeker' 'jij leeft zeker met het motto: alles wat niet blank is is minderwaardig'. Puur om jezelf nu op te stellen als minderheid om zo eventueel nog wat credit op te bouwen ofzo? Geen idee.

We leven hier in een samenleving waar mannen en vrouwen gelijk zijn, en dus gelijk worden behandeld. Als een vrouw of man zich zit te profileren als mongool, dat hoort die gene dat ook ongeacht het geslacht. Het 'talk shit, get hit' principe, vrouw of man en zal me een moer schelen.

Even terug komend op je vraag of alles wat niet blank is minderwaardig is. Nee, jij bent blank en ik vind jou ook minderwaardig, dus helaas gaat die stelling niet voor mij op.
 

DeletedUser24338

Guest

Ik vind het jammer dat iemand van onze community er een dergelijke gedachtegang op nahoudt.
De VS & Europa doen aardig wat dingen verkeerd, daar heb je gelijk. Je kan ze echter moeilijk vergelijken met IS. IS is een organisatie met als één van de hoofddoelen het instellen van een Kalifaat en iedereen te onderwerpen hieraan. Het laat geen ruimte voor eigenheid, beperkt je vrijheid enorm & als vrouw ben je eerder een voorwerp, dan een persoonlijk met een eigen wil & keuze.

Wil je Moslim zijn? Helemaal prima. Wil ik gewoon lekker atheïstisch door m'n leven wandelen? Helemaal prima.

Leef & laat leven. :) Ik hoop dat je niet serieus bent en gewoon wat oproer probeert te scheppen.
 
Reactiescore
88
4262be6d122613541c25150f3448e0af.gif
 

DeletedUser61134

Guest
Dit is geen neerbuigende gedrag naar vrouwen. Dit is neerbuigend gedrag naar een complete idioot, als je een man was geweest deed men ook zo. Dus stop met die achterlijke slachtoffer rol dat je een vrouw bent, want het kan werkelijk niemand een moer schelen.
Enige wat ik zie is een meisje dat in de slachtoffer rol aan het kruipen is omdat er niemand is die haar, domme, mening deelt. Dus ga je maar zinnen smijten als 'jij slaat vrouwen zeker' 'jij leeft zeker met het motto: alles wat niet blank is is minderwaardig'. Puur om jezelf nu op te stellen als minderheid om zo eventueel nog wat credit op te bouwen ofzo? Geen idee.

We leven hier in een samenleving waar mannen en vrouwen gelijk zijn, en dus gelijk worden behandeld. Als een vrouw of man zich zit te profileren als mongool, dat hoort die gene dat ook ongeacht het geslacht. Het 'talk shit, get hit' principe, vrouw of man en zal me een moer schelen.

Even terug komend op je vraag of alles wat niet blank is minderwaardig is. Nee, jij bent blank en ik vind jou ook minderwaardig, dus helaas gaat die stelling niet voor mij op.

Ik ben blank? :')
Nee gelukkig niet xD Heb een heerlijk tintje richting geel-bruin.

En moet je toch nalezen, meerdere mensen die DEELS mijn mening delen ;)

En hoezo slachtofferrol? Ik vroeg me gewoon af waarom hij begint te schelden.
 
Bovenaan