Praathoek

Reactiescore
1.015
Indien dit een terroristische aanslag is ligt nog altijd de schuld bij onze regeringen.
Ik blijf erbij dat 10.000den onschuldige doden door Amerika, rusland en Europe in Syrië erger is.
En dan gaan zeuren over grenzen dicht voor vluchtelingen...

Ja zou het kut vinden als het een bekende overleefd, maar volgens mij is dit 15-20 jaar terug aangesticht door Amerika omdat de olietoevoer bedreigt werd..
Het woord terrorisme is niet eens juist.
De enige die terreurdaden plegen zijn wij en die acties van het westen worden soms gewraakt
.

Ik lees dit nu pas. Die is echt niet goed bij haar hoofd.
 
Reactiescore
1.015


Kijk: als je pro IS bent is dat een mening, ja. Is dat mijn mening? Nee. Heb ik er problemen mee dat jij dat bent? het is jouw mening, dus ik vind het best. Verschillende meningen bestaan.

Als je werkelijk gaat stellen dat deze situatie de schuld is van het Westen is dat ook een mening. Echter is dat JOUW mening en ik denk dat iedereen die logisch nadenkt er het mee eens zal zijn dat dit NIET de schuld is van het Westen en dit bovenal vaststelbaar is.

Ik ben wel geïnteresseerd wat je ertoe leidt om te zeggen dat het geen terrorisme is? Wat is het dan wel volgens jou?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Kijk: als je pro IS bent is dat een mening, ja. Is dat mijn mening? Nee. Heb ik er problemen mee dat jij dat bent? het is jouw mening, dus ik vind het best. Verschillende meningen bestaan.

Als je werkelijk gaat stellen dat deze situatie de schuld is van het Westen is dat ook een mening. Echter is dat JOUW mening en ik denk dat iedereen die logisch nadenkt er het mee eens zal zijn dat dit NIET de schuld is van het Westen en dit bovenal vaststelbaar is.

Ik ben wel geïnteresseerd wat je ertoe leidt om te zeggen dat het geen terrorisme is? Wat is het dan wel volgens jou?

Het werkt gewoon heel simpel: IS noemt hun actief geen terreur, dat maken wij ervan.
IS noemt Amerika die gaat bombarderen zonder goede reden terreur.
Amerika vind dat ze de hele wereld bezitten en dit mogen.

Net aan welke kant je staat ;)
 
Reactiescore
1.015
Het werkt gewoon heel simpel: IS noemt hun actief geen terreur, dat maken wij ervan.
IS noemt Amerika die gaat bombarderen zonder goede reden terreur.
Amerika vind dat ze de hele wereld bezitten en dit mogen.

Net aan welke kant je staat ;)


Ik ben totaal niet pro-Amerika en alhoewel je gelijk hebt dat ze zichzelf teveel toe-eigenen zie ik niet in waarom dat de IS het 'recht' geeft te doen wat ze doen. Uiteindelijk was Amerika voor hun daden niet meer dan woorden. Woorden zouden niet mogen aanzetten tot zo'n doden dus eens de IS overgaat tot zo'n extreme maatregelen, is het logisch dat er vergelding komt.

Uiteindelijk: Wat is het doel van de IS? Dat is het opleggen van de shariah aan de hele wereld. Dit zouden ze sowieso doen, ongeacht hoe groot Amerika zichzelf acht. Kan het ertoe bijdragen? Ja, maar het is absoluut niet de reden dat de IS doen wat ze doen. Over de daden van IS zelf dan. Klopt, de term terrorisme is eraan gegeven door de rest van de wereld. Als je het geen terrorisme vind, hoe zou je het dan zelf omschrijven?
 

DeletedUser61134

Guest
Dat is dus het hele punt :p
Gezien ik aan de andere kant sta zal ik nooit toegeven aan jullie mening.
Net zoals jullie het nooit eens zullen zijn met de extremistische takken van de Islam :p
 

DeletedUser70568

Guest
Best wel f*cked up als jullie hierover praten op wereldforum, ga dan naar serieus forum. Niemand wil gezeik lezen hier over die dingen.
 

DeletedUser10982

Guest
Best wel f*cked up als jullie hierover praten op wereldforum, ga dan naar serieus forum. Niemand wil gezeik lezen hier over die dingen.
ja, want op een wereldforum moet je het écht niet hebben over dingen die in de wereld gebeuren
 

DeletedUser67517

Guest
Indien dit een terroristische aanslag is ligt nog altijd de schuld bij onze regeringen.
Ik blijf erbij dat 10.000den onschuldige doden door Amerika, rusland en Europe in Syrië erger is.
En dan gaan zeuren over grenzen dicht voor vluchtelingen...

Ja zou het kut vinden als het een bekende overleefd, maar volgens mij is dit 15-20 jaar terug aangesticht door Amerika omdat de olietoevoer bedreigt werd..
Het woord terrorisme is niet eens juist.
De enige die terreurdaden plegen zijn wij en die acties van het westen worden soms gewraakt.
Meisje je bent niet goed in je kop. Ga slapen. Zukke neuk ik nie
 
Reactiescore
7.931
Dat is dus het hele punt :p
Gezien ik aan de andere kant sta zal ik nooit toegeven aan jullie mening.
Net zoals jullie het nooit eens zullen zijn met de extremistische takken van de Islam :p

https://www.politie.nl/aangifte-of-...html?sid=11c5c694-b415-4672-a17e-6b8d3b7ae339

Je spoort gewoon niet, er lopen hier vrij veel aparte personen rond maar jij spant de kroon. Daarnaast denk ik niet dat je daadwerkelijk zulk gedachtegoed hebt, maar dat je je eerder zo profileert om aandacht te trekken. Want zo ben jij, irritant en vervelend. Soort Kim Kardashian, maar dan wat lelijker
 

DeletedUser61134

Guest
https://www.politie.nl/aangifte-of-...html?sid=11c5c694-b415-4672-a17e-6b8d3b7ae339

Je spoort gewoon niet, er lopen hier vrij veel aparte personen rond maar jij spant de kroon. Daarnaast denk ik niet dat je daadwerkelijk zulk gedachtegoed hebt, maar dat je je eerder zo profileert om aandacht te trekken. Want zo ben jij, irritant en vervelend. Soort Kim Kardashian, maar dan wat lelijker

Wat ben jij een aandachttrekker zeg :eek:
Maar hoezo terrorisme? xD
Niet elke moslim is een terrorist of ben je daar niet slim genoeg voor om dat te begrijpen?

Vieze racist dat je bent :eek:
 

DeletedUser40933

Guest
Het werkt gewoon heel simpel: IS noemt hun actief geen terreur, dat maken wij ervan.
IS noemt Amerika die gaat bombarderen zonder goede reden terreur.
Amerika vind dat ze de hele wereld bezitten en dit mogen.

Net aan welke kant je staat ;)

Is het hele idee dat IS hun acties geen terreur noemt gewoon iets dat je in je hoofd hebt gestoken of?

Ooit al eens Dabiq gelezen? Eender welke dreigvideo gezien die IS al heeft uitgezonden? Ze noemen hun eigen acties wel degelijk terreur en behoorlijk trots ook. Het spreekt voor zich dat Amerikanen die de boel plat bombarderen ook een vorm van terreur is en terecht zo genoemd mag worden. Maar als jij gaat beweren dat IS niet van terreur spreekt (of dat wij dat er überhaupt van maken. Terreur heeft een vrij strikte definitie en kan dus binnen bepaalde grenzen gewoon empirisch zo genoemd worden) dan heb je echt je hoofd in het zand gestoken.
 

DeletedUser61134

Guest
Volgens mij moeten jullie gewoon wat opener worden tegenover andere meningen xD
Er zijn ook 1000den blanken zoals jullie die vinden dat alle moslims dood moeten.

Moeten we die allemaal nu op gaan pakken ofzo? :p
Als jullie moslims doodwensen en discrimineren kan je de haat terug verwachten.

Zie niet wat jullie hier zo moeilijk aan vinden.
Elke Wilders stemmer is gewoonweg een racist zonder inlevingsvermogen.
 

DeletedUser72524

Guest
War is sweet for those who haven't experienced it
Pindar

Europa ook zelf uit gelokt met bommen? Volgens mij heeft het alleen met het simpele feit te maken dat mensen die in iets geloven, verwachten/eisen dat andere dat ook geloven. Zuiver de wereld van de ongelovige. Calm the fuck down zou ik zeggen en laat iedereen gewoon z'n eigen manier van leven bepalen.

Gek genoeg deel ik (ongeveer) firedrakan mening. Europa vecht al een tijdje ver vanuit haar bed mee met de oorlog. En heeft zelfs periodes gehad waar ze dagelijks bombardementen gooiden op ook burgers en niet alleen is-strijders. Wat Firedrakan niet kan verwoorden is dat de aanslagen hier enorm sneu zijn omdat de meeste mensen die omkomen nog niet eens weet hebben van hoeveel terreuraanslagen wij Europeanen op het oosten plegen. Maar wij lokken deze aanslagen al jaren lang uit.

Dus ipv firedrakan keur ik beide kampen af, zowel Europa als IS.

Verder blijft Firedrakan een op het AF, het erge is dat ze het zelf niet door heeft. Ik heb dit al meerdere malen aangekaart, maar veranderen zal ze niet doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40933

Guest
Volgens mij moeten jullie gewoon wat opener worden tegenover andere meningen xD
Er zijn ook 1000den blanken zoals jullie die vinden dat alle moslims dood moeten.

Moeten we die allemaal nu op gaan pakken ofzo? :p
Als jullie moslims doodwensen en discrimineren kan je de haat terug verwachten.

Zie niet wat jullie hier zo moeilijk aan vinden.
Elke Wilders stemmer is gewoonweg een racist zonder inlevingsvermogen.


Volgens mij moet jij eens leren lezen en niet zomaar random in het rond spuien "Racisme, terreur, aanslagen, moslimhaterz, !!!!!".

Elke post die ik bijvoorbeeld al gemaakt heb is bijzonder genuanceerd en legt de schuld bij zowat alle partijen. Dat jij dan als volgende reactie iets als dit plaatst is vrij hemeltergend te noemen en steunt de stelling dat je gewoon uit je nek kletst zonder ook echt iets van factuele argumentatie te kunnen gebruiken.

Leuk ook hoe je jezelf ontzettend tegenspreekt. Aan de ene kant fulmineer je tegen veralgemeningen als "elke moslim is een terrorist" en tegelijkertijd zet je "elke Wilders stemmer is een racist". Zo zit de wereld niet in elkaar hé. Zoals ik al eens eerder zei: informeer jezelf aub wat meer als je toch beslist je mond open te trekken. Het standpunt dat je hebt is heus zo moeilijk niet om te verdedigen maar jij maakt er echt een boeltje van.
 
Bovenaan