Praathoek

DeletedUser76151

Guest
Wat een vooroordeel is dat nou weer?
Stel dat orphan een ban had gekregen met zo'n reden hadden we heus wel een nap gegeven hoor?

Betwijfel het. Is wel makkelijk praten nu voor je, maar durf te wedden dat als puntje bij paaltje komt je ook gewoon had geedeld hoor
 

DeletedUser49913

Guest
Klinkt voor jullie misschien makkelijk praten, maar mensen die me kennen weten wel dat ik een eerlijke speler ben ;)

Na jullie nachtraid op quint en die van ons op jullie was er toch een soort 'overeenkomst' dat er niet meer genacht werd tussen onze acc's. Daar hebben wij ons aan gehouden. Meer aantoonbaar's heb ik op dit moment nog niet voor jou :(
 

DeletedUser67517

Guest
Wat een vooroordeel is dat nou weer?
Stel dat orphan een ban had gekregen met zo'n reden hadden we heus wel een nap gegeven hoor?
Nee, daar geloof ik dus niks van. Zeker gezien de situaties uit het verleden die ik in onderstaande post al eerder belichte.
Ik heb het nog even opgezocht, Azarahn kreeg 30% aftrek, waar over gesproken werd met Bibbox, maar wat totaal genegeerd werd. Waarna hij inderdaad stopte. Erebos zijn wachtwoord was veranderd, nadat hij de NAP opgezegd had, door een nieuwe speler. Hier kreeg Snurk! destijds ook geen tijd voor om te fixen, want het werd gelijk -om in jullie termen te blijven- als aasgieren opgeedeld. En FlorijnI was een apart verhaal, door het negeren van een NAP waar beide elkaar van betichte (dorp dichtbij zijn NAP gepakt, die gerecapped werd door zijn NAP.)
Dan hebben we het nog niet over de delete van Stokje, waar ook flink op geedeld werd door Bibbox, wat overigens begrijpelijk is.

Al met al, durf ik de conclusie wel te trekken dat jullie hetzelfde gedaan zouden hebben wanneer jullie in de situatie van Rhei zaten.
En zulke zaken weeg ik zwaar mee, voor ik stennis ga schoppen binnen een stam over ''morele waarden''. Er zijn gewoonweg niet genoeg argumenten om zo'n discussie te winnen, gezien alle argumenten zoals ''fairplay'' en ''Moreel kompas'' te verwerpen zijn door acties uit het verleden, waaruit te concluderen is dat Bibbox het zelfde gedaan zou hebben in deze positie.
 

DeletedUser49913

Guest
Ik zal toen wel niet zo actief het af gevolgd hebben, want wij zijn niet begonnen met erebos aan te vallen.

Je doelt op azhrahn? Daar hadden wij niks mee te maken toen, en is volgens mij ook geen PM gekomen met of wij niet wilden edelen.
 

DeletedUser67517

Guest
Ik zal toen wel niet zo actief het af gevolgd hebben, want wij zijn niet begonnen met erebos aan te vallen.

Je doelt op azhrahn? Daar hadden wij niks mee te maken toen, en is volgens mij ook geen PM gekomen met of wij niet wilden edelen.
Zeg ik toch ook niet. Ik zeg dat de NAP door Erebos was opgezegd en dat daarna het wachtwoord van Erebos was gewijzigd door een nieuwe speler. Ik doel ook op Azahran, en daar zijn wel degelijk PM's over heen en weer gestuurd.
 

DeletedUser67517

Guest
wat ik tot nu toe hier zie is weer een beschuldiging naar ons toe dat wij stabbers zijn en iets over een ww change waarover wij niet eens zijn ingelicht dus pas achteraf wisten.
Dat over stabbers moet je misschien met een korreltje zout nemen, alhoewel je geen recap van je NAP mag verwachten. Maar FlorijnI deed achteraf ook niet echt zijn best om het te de-escaleren.
Die WW-Change is zeker wel ten sprake gekomen tussen Bibber en Snurk destijds.
 

DeletedUser49913

Guest
Zal eens binnen bibber navragen dan over azhrahn.
Dat het ww van erebos is veranderd is vanavond voor het eerst dat ik dat eruit snap o_O
 

DeletedUser76872

Guest
wat momske zegt... dit voor het eerst dat ik over die ww change überhaupt hoor, maar dat zal wel aan mij liggen haha.
 

DeletedUser76295

Guest
Ik had goed contact met de spelers van erebos, ze hebben me zelf gecontacteerd omdat ze nieuwe spelers zochten, sorry he maar om dan af te komen met: ww-change, daar is met bibber niks over gecommuniceerd...

Van Arzahn heb ik destijds niet gemerkt, met mij is er althans niets gecommuniceerd
 

DeletedUser76295

Guest
Na deze reacties is het wel stil, ik zou bijna dit zeggen in Martijn zijn woorden:

Bash en het vuil is weg! :D:D
 

DeletedUser76542

Guest
Dag leuke vriendjes van me,

Na al dit te lezen, kom ik bij de conclutie dat het niet echt doeltreffend "bestempeld" wordt. Stab hier, Stab daar, Dit dat. allemaal om hun kleine onsportieve stootjes goed te keuren. Want ja, de INVASIE was geplant. Wat in dit geval, zeker goedkeurd dat je een account edelt die niet eens kan deffen + onterecht door mods een "straf vermindering" kreeg, die hem nog slechter bevalde en al aanging voor hun daadwerkelijk de keuze had om te kiezen tussen die of 30% verlies. Maargoed, over "Spelinzicht" van de mods gaan we hier niet praten. Want dan ga je lukraak tegen de muur lopen. Want een "strafvermindering" die hetzelfde is als je account helemaal verliezen, is maar vrij zielig.

Nou om hierbij nog wat bij te plakken. Rhei, die afkomt met Azhran zaken, Of met erebos zaken of zelf met Florijn zaken. Die al lang verledentijd zijn, en 20000X uitgelgd zijn, zelf met daadwerklijke screenshots en noem maar op.. waar bibber terecht in zijn goede staat. Toch blijven Slaan met hun knuppeltje naar een piniatta, omdat ze toch die lekkere dorpjes willen snoepen. En liefst graties, In dit geval is dit wel mooi gelukt. Maar ik denk wel dat ze 1 ding vergeten, en dat is hoe mooi hun status nu zal meegaan op andere werelden. EN ik zal er nog een vraag bij halen. Als bibber o zo een stabbeest is, waarom hebben we Orphan laten liggen? toen die aan het breken was, en jellizer nog mooi een hoop clears staan had en edels? Is het omdat we Stabbeu waren? of is het omdat we gewoon aan het wachten waren tot het perfecte doel. Natuurlijk, Martijn kan mooi verder in de interne zaken blijven graven. Als je je gelijk niet kan krijgen, stop met onzin verklaren. Want dit is gewoon jezelf deput in gooien.

Met heel vriendelijke groeten, Een speler wiens wereld toch weer eens verpest wordt, door de inzicht van (sommige) "Personen". En hun specifieke "straf vermindering".. En klaarblijk nodig dat machtmisbruik hier gedaab wordt. Want mijn posts worden verwijdert. Toch mooi he?
 

DeletedUser76203

Guest
Niet meteen een discussie die je in de praathoek verwacht :p

Moet zeggen dat me dit wel tegen valt van Rhei. + ik snap niet helemaal waarom de mods afgeweken hebben van de straffenboomstructuur.
 

DeletedUser69389

Guest
Na deze reacties is het wel stil, ik zou bijna dit zeggen in Martijn zijn woorden:

Bash en het vuil is weg! :D:D

Waarom zou ik nog in discussie gaan met spelers die inferieur zijn aan bijna elke speler uit Karma en Rhei.? Jullie hebben als Bibbox zelf domme fouten begaan. Er waren niks geen afspraken over het wel of niet aanvallen. Deze discussie komt mij de keel uit, omdat jullie als een stel infantiele kleuters lopen te posten en alleen maar kakkie neerkwakken hiero. Amper een fatsoenlijk argument of uitleg. Dat jullie bij Bibbox te noob voor woorden te zijn om niet te kunnen inzien dat jij als Jellizer hier fout zat en niet het TW team dat is gewoon bedroevend.

Niet meteen een discussie die je in de praathoek verwacht :p

Moet zeggen dat me dit wel tegen valt van Rhei. + ik snap niet helemaal waarom de mods afgeweken hebben van de straffenboomstructuur.

Waarom hebben ze afgeweken ervan? Blijkt uit de screens in elk geval niet. Iets wat je overigens hier ook niet mag posten.
 

DeletedUser76203

Guest
Vond het ook al apart indd dat het hier gepost wordt.
Een 30% is bij een verkeerde fusie toch gewoon leiddraad? Hoe is het tot die 5 dagen ban gekomen?
 

DeletedUser76542

Guest
Vond het ook al apart indd dat het hier gepost wordt.
Een 30% is bij een verkeerde fusie toch gewoon leiddraad? Hoe is het tot die 5 dagen ban gekomen?
Leuk toch? Mods zien het als strafverlichting omdat het zo lang terug is. Maar screenshots mag ik niet zetten hoor #krijg zo een ban als ik dit doe. Reden is zelf onduidelijk voor ons. Zelfde met het onwillig direct doorgevoerd te krijgen + niet melden dat het al inging.
 
Reactiescore
967
Waarom zou ik nog in discussie gaan met spelers die inferieur zijn aan bijna elke speler uit Karma en Rhei.? Jullie hebben als Bibbox zelf domme fouten begaan. Er waren niks geen afspraken over het wel of niet aanvallen. Deze discussie komt mij de keel uit, omdat jullie als een stel infantiele kleuters lopen te posten en alleen maar kakkie neerkwakken hiero. Amper een fatsoenlijk argument of uitleg. Dat jullie bij Bibbox te noob voor woorden te zijn om niet te kunnen inzien dat jij als Jellizer hier fout zat en niet het TW team dat is gewoon bedroevend.



Waarom hebben ze afgeweken ervan? Blijkt uit de screens in elk geval niet. Iets wat je overigens hier ook niet mag posten.

Nou zeg.. beetje respectloos nadat er door Ramon 3 posts zijn gekomen met uitleg. Iedereen over 1 kam scheren, altijd een favoriet op tw blijkbaar:eek:
 
Bovenaan