Praathoek

DeletedUser49913

Guest
upload_2016-12-13_19-14-24.png

= bevestiging vanuit hun toen zelfs ( Dat hun idd zolgebra aanvielen).

Best veel typfouten daar trouwens :s
 

DeletedUser69389

Guest
als je goed geluisterd hebt naar het verhaal van Bibbox zou je zien dat ze niet tot nauwelijks de regels aan hun laars hebben gelapt, of heb je toch niet zo goed geluisterd. Je moet wel weten wat je zegt uiteraard.
Je hebt al genoeg discutabele acties op je conto hoor Martijn, meermaals bewust clusterfucken staat bijvoorbeeld op Rhei's lijstje, zowel bij Calm als bij Bibbox.
Geen idee welke acties je bedoeld bij mij, maar als je nog steeds boos bent dat we je GAP hebben afgewezen, get over it.

Hoezo regels niet overtreden? Account was nog steeds geregistreerd op 50 en bevond zich nog in de ranglijsten. Die speler dan aannemen is gewoon tegen de regels. Dus ja ik weet waarover ik praat.

Clusterfucks uhm right. Welke bedoel je bij BIbbox? Die van Angelocheck is geregeld.
Als jij de manier van GAP afblazen netjes en fair wilt noemen..... Zegt veel over je eigen normen en waarden als tw speler.

angelocheck vergeten? misschien de laatste cf van LKO vergeten, ik kan me ook nog zo'n cf bij jellizer herinneren :rolleyes:

ps: hoezo banned?


023 Bagel (514|469) K45 5,151 Erebos. [Snurk!] jellizer123 [BibBox] 2016-08-28 15:56:48
red.png
022 Engels Ontbijt (515|468) K45 4,542 Erebos. [Snurk!] jellizer123 [BibBox] 2016-08-27 21:22:20
green.png
022 Engels Ontbijt (515|468) K45 4,566 jellizer123 [BibBox] Erebos. [Snurk!] 2016-08-27 17:22:38
red.png
022 Engels Ontbijt (515|468) K45 4,542 Erebos. [Snurk!] jellizer123 [BibBox] 2016-08-27 15:20:39
yellow.png
022 Engels Ontbijt (515|468) K45 4,542 Erebos. [Snurk!] Erebos. [Snurk!] 2016-08-27 14:45:54
red.png
021 Ontbijtkoek (515|467) K45 4,624 Erebos. [Snurk!] jellizer123 [BibBox] 2016-08-26 22:11:36
green.png
021 Ontbijtkoek (515|467) K45 4,653 jellizer123 [BibBox] Erebos. [Snurk!] 2016-08-26 21:58:50[/QUOTE

Waar hebben wij een clusterfuck gepakt?
Bedoel je dit?

Uhtred of Bebbanburg 05.12.16 17:06
Vind je het zelf niet zielig om Rhei. weer in een slecht daglicht te zetten door te cf'en?

La Kouchov Obarkarchov 05.12.16 19:13
Waar heb je het over?
Martijn
Bash en het vuil is weg.


La Kouchov Obarkarchov 05.12.16 19:19
https://i.gyazo.com/d778070feeb629bb9ce5ad31bdd1f255.png
Martijn
Bash en het vuil is weg.


Uhtred of Bebbanburg 05.12.16 22:18
560|543

...

Uhtred of Bebbanburg 05.12.16 22:21
Is gewoon een clusterfuck, maar als jullie cf'en, doen we het gewoon terug uiteraard.

La Kouchov Obarkarchov 05.12.16 22:49
Whaha, houd op hoor Steff. Als wij spelers edelen in jullie cluster is daar niks CF'en aan. Zeker niet als die speler banden heeft met jullie leden.
Maar als jullie triest willen gaan spelen, moet je dat vooral doen.

Je kan dan ook stellen dat 565|513 een CF is, maar dat doen we toch ook niet.

Lennart

La Kouchov Obarkarchov 05.12.16 22:58
En dan is dat maar een van de meerdere dorpen. Waarmee jullie al eerdere tijd mee waren begonnen. Waarvan jullie ook ontkenden dat het CF etc waren.

Lennart

Uhtred of Bebbanburg 05.12.16 23:55
dus wij mogen vanaf nu ook gewoon spelers in Rhei.'s cluster gaan edelen, ongeacht of deze 20 uur ver in jullie cluster liggen?:)

La Kouchov Obarkarchov 06.12.16 00:00
Dat zeg ik niet.
Ik breng enkel een verweer tegen jouw beschuldiging van een CF, terwijl wij iemand die onder bescherming van Tony staat, aanvallen.
Wat is daar een CF aan? Je moet je kleine spelers met wie je samenwerkt dan maar van het front afhouden.

Lennart

Uhtred of Bebbanburg 06.12.16 00:03
je snapt alleen niet dat dat niet front is, maar achter het front, als jullie op deze manier (blijven) spelen, kan ik je verzekeren dat er over enkele dagen een aantal mooie clusterfucks bij enkele erg belangrijke front accounts van Rhei. liggen, en dan is dat gewoon jullie eigen fout :p

La Kouchov Obarkarchov 06.12.16 00:05
Wauw, geen front? Op 3 uur lopen met edels vind ik wel degelijk een front.
Maar we kunnen de CF's wel ruilen voor jullie CF's hoor, dan krijgen jullie 2 dorpjes van ons en wij 4 van jullie.

Uhtred of Bebbanburg 06.12.16 00:06
Haha man, je ziet de gevolgen vanzelf wel ;).

La Kouchov Obarkarchov 06.12.16 00:07
Met jou kan je ook geen fatsoenlijke discussie voeren zeg.

Lennart

Uhtred of Bebbanburg 06.12.16 00:08
Je redenatie slaat dan ook nergens op :p

La Kouchov Obarkarchov 06.12.16 00:08
Waar sla ik de plank mis dan?
Wat stel je voor dan :O

Uhtred of Bebbanburg 06.12.16 00:09
dat je gewoon quit met spelers (buiten calm) achter het front te edelen :p
deze kan je best behouden hoor, maar bijvoorbeeld zoals je edelpogingen zoals deze middag mag je dan wel quitten :x

La Kouchov Obarkarchov 06.12.16 00:11
Dat was Martijn zijn werk, vond het ook een gare actie maar goed :p
Cyberdude hoort toch gwn bij Calm? Er staat notabene op zijn profiel dat die onder bescherming van Tony staat.

Uhtred of Bebbanburg 06.12.16 00:12
heb persoonlijk nog nooit van die speler gehoord hoor :p maar zal wss wel contact hebben met tony, dat terzijde zijn er ook zo genoeg rhei. vriendjes acc's die we niet pakken tussen jullie door he (hint: urban) :p


Wat moet dat screentje van jou en @momske aantonen? Dat geeft namelijk een vertekend beeld. Juist omdat er eerst vanuit Bibber incs liepen op Uhtred en Florijn.
 

DeletedUser3435

Guest
jij hebt geen flauw benul wat de overeenkomst is tussen bibbox en Calm, eerlijk kwam het zelfs van Bibbox zelf uit dat we ze "noob" moesten blijven noemen zodat het toch nog steeds onduidelijk bleef voor de buitenwereld of we effectief wat hebben of niet, dus moet wel effe grinniken als je dat soort dingen gaat aanhalen :D
Mooi.. Ik moet ook wel even grinniken als ik je zie huilen dat je op delete gaat.
 

DeletedUser67517

Guest
Dan was het Azahran en Florijn. Ik zei nog een van die twee. Een daarvam kreeg een aanvalbare ban, en de andere 30% aftrek. Daar is toen door Bibbox ook niks mee gedaan door Bibbox.
 
Reactiescore
967
FlorijnNL was een account uit Snurk, toen nog 100k. Kreeg een aanvalbare ban door een mislukte overstap naar Azahran/Erebos. Een van die twee.Er is toen gesproken met een paar Bibbox accounts. Hun conclusie was "pech gehad". Dat is prima, maar wanneer de rollen omdraaien hoef je niets te verwachten van mij in ieder geval. Ik kan niet meer dan genieten van de Karma (ahwlel). So calm your tits plz

Goed verhaal, lekker kort. Jammer genoeg klopt er geen zak van. Zoals Ramon(momske) al heeft bewezen zijn juist Erebos en Florijn degene die besloten om ineens een account binnen Bibber aan te vallen. Wij als Bibber reageerden daarop met een counteraanval. Dat je andere verhalen gehoord hebt van die spelers of anderen dat bewijst maar weer hoe goed gelovig jij bent.

Wat een grote comedy show is me dit zeg. Waarom zouden wij onze plannen gaan wijzigen? Wij waren zelf er ook al achter gekomen dat Jellizer een aanvalbare ban had, maar het was nou ook niet bepaald slim van Bibbox om er zelf direct mee te komen. Ik heb serieus geluisterd naar het verhaal van Bibbox, maar ik kon nou niet tot de conclusie komen dat deze ban onterecht was. Ondanks dat jij en een aantal van Bibbox dit ons willen doen laten geloven. Dus in hoeverre is het respectloos om een account aan te vallen die de regels aan zijn laars lapt?

Zeker in de wetenschap dat Bibbox hetzelfde deed in het verleden met Florijn. Dus Steff grow up. Wij als Rhei. hebben tot op heden niets ondernomen wat verwerpbaar is. Hoogstens het recruiten van het account Ruthless One zou je als enigszins discutabel kunnen omschrijven. Dit in tegenstelling tot jouw eigen acties als leider.


Ach uiteindelijk zal die toch niet op delete gaan. Doet die alleen maar om ons onder druk te zetten om te stoppen met de acties.

Dus als ik het goed begrijp stond het al op de planning om Jellizer weg te edelen tijdens een ban? Dat is knap gevonden dan, hopelijk mag ik die vrouw met die glazen bol van jou eens lenen!
Of kom je nou weer met je argumenten als ''de massa stond al gepland, nu gaan we niet staken(terwijl er nog geen aanval gestuurd was'' of ''Bibber valt Orphan ook aan, waarom zouden wij hun dan gaan helpen?''

Om maar even op dat laatste in te gaan, wij als frontspelers, dan heb ik het over Littlerabio en mijzelf(Bart boos), hebben aangegeven te willen staken met de aanvallen op Orphan, mocht er een deftige overeenkomst tussen account Jellizer en frontspelers van Rhei komen. Deze overeenkomst is er echter nooit helemaal uitgekomen. De reden waarom wij dit op zwart-wit wilden hebben, was omdat we voelden aankomen dat ze gewoon de druk op Orphan wilden stoppen voor enkele dagen zodat alle deff van spelers als De Jakke en Gizmo naar Orphan konden lopen. Dit werd uiteindelijk ook gedaan.

Daarnaast vind ik het erg zwak dat we aan het lijntje gehouden zijn. Vooral omdat er gezegd werd door speler De Jakke dat er ''overleg'' was tussen frontspelers over een eventuele overeenkomst betreft terugkomst van Jellizer. Dit is gisteravond bekend gemaakt en wat blijkt nu? In de late ochtend/middag heeft dezelfde speler nog dorpen van Jellizer overgenomen.

Sorry om dit te moeten zeggen Rhei, maar mijn respect die ik voor jullie stam had is nu toch wel verdwenen.
 

DeletedUser76872

Guest
Dan was het Azahran en Florijn. Ik zei nog een van die twee. Een daarvam kreeg een aanvalbare ban, en de andere 30% aftrek. Daar is toen door Bibbox ook niks mee gedaan door Bibbox.

nou je het zegt, hier staat me wel iets van bij, echter was Florijn toen al zo goed als weggespeeld. en stopte Azahran niet toen die 30% aftrek kreeg? volgens mij was dit het geval en dit geval kan je niet echt vergelijken met de situatie jellizer
 

DeletedUser3435

Guest
In principe is er nog echt weinig gepakt van Jellizer, hadden ze op een degelijk tempo liggen edelen dan was het account al halfweg denk ik. :D
 

DeletedUser77670

Guest
Nuja 2Meter5 is nu ook niet bepaald vies van een 'echte' CF.. Draaide ook niet rond de pot daarover. :D Maar goed, staat er los van.

Jullie hebben genoeg tijd gehad om dat dorpje te nemen. Verder volgen wij gewoon de regels die zijn afgesproken.
 

DeletedUser69389

Guest
Goed verhaal, lekker kort. Jammer genoeg klopt er geen zak van. Zoals Ramon(momske) al heeft bewezen zijn juist Erebos en Florijn degene die besloten om ineens een account binnen Bibber aan te vallen. Wij als Bibber reageerden daarop met een counteraanval. Dat je andere verhalen gehoord hebt van die spelers of anderen dat bewijst maar weer hoe goed gelovig jij bent.



Dus als ik het goed begrijp stond het al op de planning om Jellizer weg te edelen tijdens een ban? Dat is knap gevonden dan, hopelijk mag ik die vrouw met die glazen bol van jou eens lenen!
Of kom je nou weer met je argumenten als ''de massa stond al gepland, nu gaan we niet staken(terwijl er nog geen aanval gestuurd was'' of ''Bibber valt Orphan ook aan, waarom zouden wij hun dan gaan helpen?''

Om maar even op dat laatste in te gaan, wij als frontspelers, dan heb ik het over Littlerabio en mijzelf(Bart boos), hebben aangegeven te willen staken met de aanvallen op Orphan, mocht er een deftige overeenkomst tussen account Jellizer en frontspelers van Rhei komen. Deze overeenkomst is er echter nooit helemaal uitgekomen. De reden waarom wij dit op zwart-wit wilden hebben, was omdat we voelden aankomen dat ze gewoon de druk op Orphan wilden stoppen voor enkele dagen zodat alle deff van spelers als De Jakke en Gizmo naar Orphan konden lopen. Dit werd uiteindelijk ook gedaan.

Daarnaast vind ik het erg zwak dat we aan het lijntje gehouden zijn. Vooral omdat er gezegd werd door speler De Jakke dat er ''overleg'' was tussen frontspelers over een eventuele overeenkomst betreft terugkomst van Jellizer. Dit is gisteravond bekend gemaakt en wat blijkt nu? In de late ochtend/middag heeft dezelfde speler nog dorpen van Jellizer overgenomen.

Sorry om dit te moeten zeggen Rhei, maar mijn respect die ik voor jullie stam had is nu toch wel verdwenen.

Massa plan lag al klaar ja. Is alleen 1 dag verschoven door de ban. Wat jullie simpelweg wilden was alleen maar dat wij niet op Jellizer gingen aanvallen. Dank je de koekoek. Daar werken wij niet aan mee als jullie dit in een eerder stadium wel hadden gedaan bij Florijn en Erebos dan betrof het een geheel ander verhaal, maar in het huidige verband voelden wij er weinig voor.
 

DeletedUser3435

Guest
Jullie hebben genoeg tijd gehad om dat dorpje te nemen. Verder volgen wij gewoon de regels die zijn afgesproken.
Genoeg tijd om die CF te nemen? Toen je hem ging volstoppen bedoel je? Haha... :D Maar zoals ik toen al zei, ik volg bij jou dezelfde regels als die jij toen gehanteerd hebt.
 
Reactiescore
1.075
Massa plan lag al klaar ja. Is alleen 1 dag verschoven door de ban. Wat jullie simpelweg wilden was alleen maar dat wij niet op Jellizer gingen aanvallen. Dank je de koekoek. Daar werken wij niet aan mee als jullie dit in een eerder stadium wel hadden gedaan bij Florijn en Erebos dan betrof het een geheel ander verhaal, maar in het huidige verband voelden wij er weinig voor.

toch toevallig dat jullie net die dag steeds een massa gepland hebben staan wanneer er wat gebeurd :D
 

DeletedUser76872

Guest
Massa plan lag al klaar ja. Is alleen 1 dag verschoven door de ban. Wat jullie simpelweg wilden was alleen maar dat wij niet op Jellizer gingen aanvallen. Dank je de koekoek. Daar werken wij niet aan mee als jullie dit in een eerder stadium wel hadden gedaan bij Florijn en Erebos dan betrof het een geheel ander verhaal, maar in het huidige verband voelden wij er weinig voor.

wel lachen dit, er was toen niet eens iets toen van een ban gaande met Florijn en Erebos. zo wel dan zijn wij er nooit over ingelicht. enkel over het feit dat wij zogenaamd aan het stabben waren wat niet waar was.
 
Reactiescore
967
Massa plan lag al klaar ja. Is alleen 1 dag verschoven door de ban. Wat jullie simpelweg wilden was alleen maar dat wij niet op Jellizer gingen aanvallen. Dank je de koekoek. Daar werken wij niet aan mee als jullie dit in een eerder stadium wel hadden gedaan bij Florijn en Erebos dan betrof het een geheel ander verhaal, maar in het huidige verband voelden wij er weinig voor.

Houdt jezelf alsjeblieft niet voor de gek. De eerste reactie die jij gaf was ''zullen ze wel verdiend hebben'' o.i.d.
Wij stonden klaar voor onderhandelingen, maar als jullie 60% van het account Jellizer opeisen kun je ook geen positieve reactie verwachten en het willen stoppen van de aanvallen op Orphan om daarna de overeenkomst in de prullenbak te gooien en alsnog op Jellizer te gaan zagen wij ook niet echt zitten nee.
 

DeletedUser77670

Guest
Genoeg tijd om die CF te nemen? Toen je hem ging volstoppen bedoel je? Haha... :D Maar zoals ik toen al zei, ik volg bij jou dezelfde regels als die jij toen gehanteerd hebt.

Ik kan je met het hand op het hart zeggen dat wij er geen def in hadden staan totdat we het hebben overgenomen ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Jullie zijn wel een stelletjes hypocriete weners moet ik zeggen. Jullie zijn zelf verantwoordelijk voor je leden en ook of ze zich aan de regels houden. Ja je hebt nagenoeg altijd de bans gewoon verdiend. Uiteindelijk bleek dat ook wel, ondanks dat het ontkend werd.
 
Reactiescore
967
Jullie zijn wel een stelletjes hypocriete weners moet ik zeggen. Jullie zijn zelf verantwoordelijk voor je leden en ook of ze zich aan de regels houden. Ja je hebt nagenoeg altijd de bans gewoon verdiend. Uiteindelijk bleek dat ook wel, ondanks dat het ontkend werd.

Gelukkig ben jij nu niet hypocriet over gevalletje ruthless
 
Reactiescore
967
Waarin ben ik hypocriet over Ruthless? Maargoed ik vraag mij echt af wat jullie bereiken met deze weenposts.

Het feit dat je zegt ''goed voor je leden te moeten zorgen'' terwijl Ruthless hoe slecht zijn persoonlijkheid ook was, niet goed behandeld is(en dan spreek ik over zijn account)

Ik wilde even verduidelijken hoe mijn visie t.a.v. Rhei is. Succes met deze wereld al weet iedereen al dat jullie niet degene zijn die gaan winnen ;)
 
Reactiescore
1.075
gaat er eerder om dat Rhei. geen principes heeft en dit dus in de toekomst ook terug kan verwachten :).
 

DeletedUser69389

Guest
Het feit dat je zegt ''goed voor je leden te moeten zorgen'' terwijl Ruthless hoe slecht zijn persoonlijkheid ook was, niet goed behandeld is(en dan spreek ik over zijn account)

Ik wilde even verduidelijken hoe mijn visie t.a.v. Rhei is. Succes met deze wereld al weet iedereen al dat jullie niet degene zijn die gaan winnen ;)

Tsja je kunt alleen zijn verhaal natuurlijk geloven. Zowel Cona als ik hebben meermaals gevraagd kunnen wij iets voor je doen. Als ik geen reactie krijg dan kan ik weinig voor hem betekenen. Als hij dan een paar dagen gaat tieren dat wij als Rhei. niets voor hem over hebben en ook plotseling zonder overleg zijn vv in de schoot geworpen krijgen dan kan elk fatsoenlijke speler bedenken dat je dan denkt dikke vinger.

gaat er eerder om dat Rhei. geen principes heeft en dit dus in de toekomst ook terug kan verwachten :).

Hoezo hebben wij geen principes? Volgens mij zijn er tussen Karma en Rhei. goede afspraken gekomen over het gebruik van eerlijk spel over deze wereld en komen deze voort uit constructieve gesprekken. Dat jullie ons beschuldigen van vies spel, omdat wij Jellizer edelen daar kunnen wij nu eenmaal niets aan doen. Dan hadden ze ook maar fair en netjes moeten spelen. Dan hadden ze zich ook kunnen verweren tegen de lopende actie.
 
Bovenaan