Praathoek

Reactiescore
1.075
bibbox is voor ons geen deffbunker hoor, om dat te denken moet je aardig achterlijk zijn (verbaasd me uiteraard niet) :D :D :D
 

DeletedUser67517

Guest
We hadden helaas niets anders moeten verwachten van een stam geleid door Martijn.
Ondertussen ligt het account al vol clusterfucks, toch frappant dat er bij meerdere massa's op jellizer geen enkel dorp gepakt kan worden, en ze er zelfs verliezen en nu als gieren gaan edelen, gewoon respectloos.

Ik kan alvast al melden dat er meerdere Bibbox accounts op deze manier de stekker eruit zullen trekken, net zoals het account Uhtred zelf.
Ahwww koetjiekoetjiekoetjie. Zelf profiteerden ze ook van de ban op Erebos en FlorijnNL. Toen hoorde ik je ook niet klagen, nu het andersom is, is het janken. Geen medelijden mee. 2x
 
Reactiescore
1.075
Verschil zou zomaar de aard van de bans kunnen zijn.
ps: heb überhaupt nog nooit gehoord van ene FlorijnNL?
 

DeletedUser67517

Guest
Verschil zou zomaar de aard van de bans kunnen zijn.
ps: heb überhaupt nog nooit gehoord van ene FlorijnNL?
FlorijnNL was een account uit Snurk, toen nog 100k. Kreeg een aanvalbare ban door een mislukte overstap naar Azahran/Erebos. Een van die twee.Er is toen gesproken met een paar Bibbox accounts. Hun conclusie was "pech gehad". Dat is prima, maar wanneer de rollen omdraaien hoef je niets te verwachten van mij in ieder geval. Ik kan niet meer dan genieten van de Karma (ahwlel). So calm your tits plz
 

DeletedUser3435

Guest
bibbox is voor ons geen deffbunker hoor, om dat te denken moet je aardig achterlijk zijn (verbaasd me uiteraard niet) :D :D :D
Oh nee daarom dat je hier komt huilen dat je dan op delete gaat? Lafaard. :D Je weet goed genoeg wat jullie aan BibBox hebben, zij beseffen helaas niet dat ze niks aan jullie hebben. Ik kan er een tekening bij maken als je wilt maar ik gok dat het (hoe dat Calm algemeen stacked) toch een 150-200 deffjes scheelt voor Calm dat BibBox een BG is.
 
Reactiescore
1.075
Oh nee daarom dat je hier komt huilen dat je dan op delete gaat? Lafaard. :D Je weet goed genoeg wat jullie aan BibBox hebben, zij beseffen helaas niet dat ze niks aan jullie hebben. Ik kan er een tekening bij maken als je wilt maar ik gok dat het (hoe dat Calm algemeen stacked) toch een 150-200 deffjes scheelt voor Calm dat BibBox een BG is.

voor het geval je het niet weet stond het front van Calm met Bibbox veel minder hard gestacked dan het front van Bibbox met Calm, alsof wij er dan enkel voordeel vanuit halen ?
 

DeletedUser3435

Guest
voor het geval je het niet weet stond het front van Calm met Bibbox veel minder hard gestacked dan het front van Bibbox met Calm, alsof wij er dan enkel voordeel vanuit halen ?
Ja je haalt er enkel voordeel uit.. Wil je me anders even uitleggen wat het nadeel is en waarom je nu zo aan het zeuren bent wanneer BibBox weg dreigt te vallen?
 

DeletedUser67517

Guest
voor het geval je het niet weet stond het front van Calm met Bibbox veel minder hard gestacked dan het front van Bibbox met Calm, alsof wij er dan enkel voordeel vanuit halen ?
Dan hoef je ook niet op delete? Als Bibbox alleen een nadeel voor jou is? De logica ontgaat me even. #TeamAchterlijk
 
Reactiescore
1.075
oooh, horen jullie me zeggen dat Bibbox een nadeel is dan? #Teamwieisnuachterlijk?
ik zeg dat wij niet de enige zijn die er voordeel uit halen #TeamAchterlijk??
 
Reactiescore
1.075
waarom je nu zo aan het zeuren bent wanneer BibBox weg dreigt te vallen?

omdat het gewoon een principe kwestie is?
Als mods een fout maken, ga je er gewoonweg niet van profiteren, behalve als je een debiel of een zielig ventje bent. #Rhei.
 

DeletedUser76872

Guest
FlorijnNL was een account uit Snurk, toen nog 100k. Kreeg een aanvalbare ban door een mislukte overstap naar Azahran/Erebos. Een van die twee.Er is toen gesproken met een paar Bibbox accounts. Hun conclusie was "pech gehad". Dat is prima, maar wanneer de rollen omdraaien hoef je niets te verwachten van mij in ieder geval. Ik kan niet meer dan genieten van de Karma (ahwlel). So calm your tits plz

Had florijnnl een ban dan? Volgens mij is daar toen nooit over gesproken? Het kan me natuurlijk ook ontgaan zijn. Maar er werd enkel gezegd dat wij als bibbox florijn en erebos stabden echter was dat niet volledig waar.

Dus we krijgen hier in bibber een beetje het idee dat dit fusie verhaal uit je duim zuigt.

Maarja dat is oude koeien uit sloot halen dus ik houd er verder wel over op.
 

DeletedUser49913

Guest
FlorijnNL was een account uit Snurk, toen nog 100k. Kreeg een aanvalbare ban door een mislukte overstap naar Azahran/Erebos. Een van die twee.Er is toen gesproken met een paar Bibbox accounts. Hun conclusie was "pech gehad". Dat is prima, maar wanneer de rollen omdraaien hoef je niets te verwachten van mij in ieder geval. Ik kan niet meer dan genieten van de Karma (ahwlel). So calm your tits plz

Klopt niet. Kan uberhaupt niet eens. Wij vielen aan omdat er aanvallen vanuit Florijn/erebos kwamen op bibber. En zo ver ik weet kun je bij een aanvalbare ban niet aanvallen.
We hadden eeen NAP met die 2, echter werd dat verbroken doordat zij besloten ons aan te vallen.
 

DeletedUser69389

Guest
We hadden helaas niets anders moeten verwachten van een stam geleid door Martijn.
Ondertussen ligt het account al vol clusterfucks, toch frappant dat er bij meerdere massa's op jellizer geen enkel dorp gepakt kan worden, en ze er zelfs verliezen en nu als gieren gaan edelen, gewoon respectloos.

Ik kan alvast al melden dat er meerdere Bibbox accounts op deze manier de stekker eruit zullen trekken, net zoals het account Uhtred zelf.

Wat een grote comedy show is me dit zeg. Waarom zouden wij onze plannen gaan wijzigen? Wij waren zelf er ook al achter gekomen dat Jellizer een aanvalbare ban had, maar het was nou ook niet bepaald slim van Bibbox om er zelf direct mee te komen. Ik heb serieus geluisterd naar het verhaal van Bibbox, maar ik kon nou niet tot de conclusie komen dat deze ban onterecht was. Ondanks dat jij en een aantal van Bibbox dit ons willen doen laten geloven. Dus in hoeverre is het respectloos om een account aan te vallen die de regels aan zijn laars lapt?

Zeker in de wetenschap dat Bibbox hetzelfde deed in het verleden met Florijn. Dus Steff grow up. Wij als Rhei. hebben tot op heden niets ondernomen wat verwerpbaar is. Hoogstens het recruiten van het account Ruthless One zou je als enigszins discutabel kunnen omschrijven. Dit in tegenstelling tot jouw eigen acties als leider.

Hahaha! :D Ik gun het Rhei., gewoon om jou te zien huilen. Durf je nietmeer zonder je deffbunker die BibBox noemt? Het zijn toch 'maar noobs'?
Ach uiteindelijk zal die toch niet op delete gaan. Doet die alleen maar om ons onder druk te zetten om te stoppen met de acties.
 
Reactiescore
1.075
Wat een grote comedy show is me dit zeg. Waarom zouden wij onze plannen gaan wijzigen? Wij waren zelf er ook al achter gekomen dat Jellizer een aanvalbare ban had, maar het was nou ook niet bepaald slim van Bibbox om er zelf direct mee te komen. Ik heb serieus geluisterd naar het verhaal van Bibbox, maar ik kon nou niet tot de conclusie komen dat deze ban onterecht was. Ondanks dat jij en een aantal van Bibbox dit ons willen doen laten geloven. Dus in hoeverre is het respectloos om een account aan te vallen die de regels aan zijn laars lapt?

Zeker in de wetenschap dat Bibbox hetzelfde deed in het verleden met Florijn. Dus Steff grow up. Wij als Rhei. hebben tot op heden niets ondernomen wat verwerpbaar is. Hoogstens het recruiten van het account Ruthless One zou je als enigszins discutabel kunnen omschrijven. Dit in tegenstelling tot jouw eigen acties als leider.


Ach uiteindelijk zal die toch niet op delete gaan. Doet die alleen maar om ons onder druk te zetten om te stoppen met de acties.

als je goed geluisterd hebt naar het verhaal van Bibbox zou je zien dat ze niet tot nauwelijks de regels aan hun laars hebben gelapt, of heb je toch niet zo goed geluisterd. Je moet wel weten wat je zegt uiteraard.
Je hebt al genoeg discutabele acties op je conto hoor Martijn, meermaals bewust clusterfucken staat bijvoorbeeld op Rhei's lijstje, zowel bij Calm als bij Bibbox.
Geen idee welke acties je bedoeld bij mij, maar als je nog steeds boos bent dat we je GAP hebben afgewezen, get over it.
 
Reactiescore
1.075
Klopt niet. Kan uberhaupt niet eens. Wij vielen aan omdat er aanvallen vanuit Florijn/erebos kwamen op bibber. En zo ver ik weet kun je bij een aanvalbare ban niet aanvallen.
We hadden eeen NAP met die 2, echter werd dat verbroken doordat zij besloten ons aan te vallen.

als dit klopt is het zelfs nog schrijnender van Rhei., zou me überhaupt niets verbazen :D
 
Reactiescore
1.075
angelocheck vergeten? misschien de laatste cf van LKO vergeten, ik kan me ook nog zo'n cf bij jellizer herinneren :rolleyes:

ps: hoezo banned?


023 Bagel (514|469) K45 5,151 Erebos. [Snurk!] jellizer123 [BibBox] 2016-08-28 15:56:48
red.png
022 Engels Ontbijt (515|468) K45 4,542 Erebos. [Snurk!] jellizer123 [BibBox] 2016-08-27 21:22:20
green.png
022 Engels Ontbijt (515|468) K45 4,566 jellizer123 [BibBox] Erebos. [Snurk!] 2016-08-27 17:22:38
red.png
022 Engels Ontbijt (515|468) K45 4,542 Erebos. [Snurk!] jellizer123 [BibBox] 2016-08-27 15:20:39
yellow.png
022 Engels Ontbijt (515|468) K45 4,542 Erebos. [Snurk!] Erebos. [Snurk!] 2016-08-27 14:45:54
red.png
021 Ontbijtkoek (515|467) K45 4,624 Erebos. [Snurk!] jellizer123 [BibBox] 2016-08-26 22:11:36
green.png
021 Ontbijtkoek (515|467) K45 4,653 jellizer123 [BibBox] Erebos. [Snurk!] 2016-08-26 21:58:50
 

DeletedUser3435

Guest
Random dingen als cf'en gaan verzinnen is niet nodig.
Nuja 2Meter5 is nu ook niet bepaald vies van een 'echte' CF.. Draaide ook niet rond de pot daarover. :D Maar goed, staat er los van.

oooh, horen jullie me zeggen dat Bibbox een nadeel is dan? #Teamwieisnuachterlijk?
ik zeg dat wij niet de enige zijn die er voordeel uit halen #TeamAchterlijk??
Het is niet mijn schuld dat jij zelfs een huilpost niet eens duidelijk kan formuleren.. BibBox zou trouwens veel meer voordeel uit een overeenkomst met Karma of Rhei gehaald hebben, zeker aangezien wij als BG/NAP hen niet zouden bestempelen als noobs op het AF. Dat doen alleen stoere jongens die blijkbaar wel een overeenkomst nodig hebben en uiteindelijk gaan rennen als die 'noobs' wegvallen. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser49913

Guest
Wat een grote comedy show is me dit zeg. Waarom zouden wij onze plannen gaan wijzigen? Wij waren zelf er ook al achter gekomen dat Jellizer een aanvalbare ban had, maar het was nou ook niet bepaald slim van Bibbox om er zelf direct mee te komen. Ik heb serieus geluisterd naar het verhaal van Bibbox, maar ik kon nou niet tot de conclusie komen dat deze ban onterecht was. Ondanks dat jij en een aantal van Bibbox dit ons willen doen laten geloven. Dus in hoeverre is het respectloos om een account aan te vallen die de regels aan zijn laars lapt?

Zeker in de wetenschap dat Bibbox hetzelfde deed in het verleden met Florijn. Dus Steff grow up. Wij als Rhei. hebben tot op heden niets ondernomen wat verwerpbaar is. Hoogstens het recruiten van het account Ruthless One zou je als enigszins discutabel kunnen omschrijven. Dit in tegenstelling tot jouw eigen acties als leider.


Ach uiteindelijk zal die toch niet op delete gaan. Doet die alleen maar om ons onder druk te zetten om te stoppen met de acties.

Martijn leer lezen. Bibber is niet de stabber. Erebos begon met aanvallen en biber is in de counter gegaan. Kan in de bibber chat gaan terug zoeken maar dit toont ook al veel aan:

upload_2016-12-13_19-8-2.png
 
Reactiescore
1.075
Nuja 2Meter5 is nu ook niet bepaald vies van een 'echte' CF.. Draaide ook niet de pot daarover. :D Maar goed, staat er los van.


Het is niet mijn schuld dat jij zelfs een huilpost niet eens duidelijk kan formuleren.. BibBox zou trouwens veel meer voordeel uit een overeenkomst met Karma of Rhei gehaald hebben, zeker aangezien wij als BG/NAP hen niet zouden bestempelen als noobs op het AF. Dat doen alleen stoere jongens die blijkbaar wel een overeenkomst nodig hebben en uiteindelijk gaan rennen als die 'noobs' wegvallen. ;)

jij hebt geen flauw benul wat de overeenkomst is tussen bibbox en Calm, eerlijk kwam het zelfs van Bibbox zelf uit dat we ze "noob" moesten blijven noemen zodat het toch nog steeds onduidelijk bleef voor de buitenwereld of we effectief wat hebben of niet, dus moet wel effe grinniken als je dat soort dingen gaat aanhalen :D
 
Bovenaan