Praathoek

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Lekker zeg
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Te lang?
 
Reactiescore
1.148
Komt door al die verrekte barbarendorpen.
 
Reactiescore
2.489
We hebben de wereldinstellingen licht gewijzigd, is misschien wat abrupt (volgende keer wel iets meer voorbereiding / Datum prikken etc). Maargoed, het is ook niet de bedoeling dat de wereld, de wereld wint omdat de Rang 1 stam niet snel genoeg kan edelen ^^
 

DeletedUser75892

Guest
Fantastisch gehandeld Duckje. En dit kan ik oprecht zeggen ookal is het in 'mijn voordeel', de wereld is gespeeld en gewonnen door Hunt; de instellingen zouden het nog heel lang hebben kunnen rekken;
 

DeletedUser75892

Guest
Geen edelkostenhalvering is wel een beetje jammer. Zeker gezien de instellingen: de wereld is nu al gespeeld en zal gewonnen worden door Hunt maar in een andere situatie zou dit wel een kostelijk foutje geweest zijn.
 

DeletedUser74983

Guest
Om de hoeveel tijd start er een nieuwe classic, nadat de oude is gesloten? (Dus binnen een kleine maand als ik me niet vergis.)
 
Reactiescore
1.089
Geen edelkostenhalvering is wel een beetje jammer. Zeker gezien de instellingen: de wereld is nu al gespeeld en zal gewonnen worden door Hunt maar in een andere situatie zou dit wel een kostelijk foutje geweest zijn.

Maar dat kwam volgens Teveron doordat we tegenwoordig de dominatie moeten vasthouden ipv x dagen wachten. Teveron vergeet denk ik alleen dat we al sinds CL6 dominatie moeten vasthouden. Om vervolgens door Poo gecorrigeerd te worden dat het een technische verandering is, máár ze gaan het updaten naar het oude systeem. Klinkt logisch he? Updaten naar het oude systeem. :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:


Om de hoeveel tijd start er een nieuwe classic, nadat de oude is gesloten? (Dus binnen een kleine maand als ik me niet vergis.)

Zoiets ja. Ik hoop in ieder geval dat we nog wel even de kans krijgen om de extreem alge grondstoffenproductie en die belachelijke hoeveelheden barbarendorpen weg te donderen.


We hebben de wereldinstellingen licht gewijzigd, is misschien wat abrupt (volgende keer wel iets meer voorbereiding / Datum prikken etc). Maargoed, het is ook niet de bedoeling dat de wereld, de wereld wint omdat de Rang 1 stam niet snel genoeg kan edelen ^^

Ook ik heb er profijt van, maar ik denk dat het de juiste keuze is. Het is niet nodig deze wereld kunstmatig te rekken met die 15x de normale hoeveelheid barbarendorpen. Daar valt het (deels) naar terug te herleiden namelijk.
De tribelock bevestigd hier overigens wel zijn nut, de echte strijd was namelijk al gestreden.
 

DeletedUser74983

Guest
Om de hoeveel tijd start er een nieuwe classic, nadat de oude is gesloten? (Dus binnen een kleine maand als ik me niet vergis.)

Zoiets ja. Ik hoop in ieder geval dat we nog wel even de kans krijgen om de extreem alge grondstoffenproductie en die belachelijke hoeveelheden barbarendorpen weg te donderen.


En wanneer zou er een nieuwe classic van start gaan? Ruw geschat.
 
Reactiescore
1.089
Poo heeft gezegd dat mijn suggestie van 3 januari een goede optie is, dus wellicht net in hetnieuwe jaar. Maar iig rond die periode
 

DeletedUser74983

Guest
Ik zou inderdaad ook liever jouw periode kiezen, komt veel beter uit.
 
Reactiescore
1.089
Dus de 5 dagen vredesmodus zijn nu ingegaan. Zoals verwacht is er dus pakketjes kostenhalvering gekomen terwijl we niet meer kunnen edelen (rock)

Enfin. Rond kerst is het voorbij en kunnen we kijken naar een eventuele volgende classic in het nieuwe jaar.
 

DeletedUser72825

Guest
Ik denk wel dat iedereen of toch de meeste er klaar voor zijn. Alvast veel succes aan iedereen, en op een goede classic! :)
 
Bovenaan