Praathoek

Reactiescore
1.892
Dat ze stiekem een vieze, oude man is van 70, zich op een online browserspelletje voordoet als een hoogbegaafde studente met 3 banen maar overkomt als een incapabel, infantiel tienermeisje, die ook nog eens labiel gedrag vertoont?
Well, then I will agree. :biggrin:
 

DeletedUser61134

Guest
Nou nou Jonathan.
Je moet je eigen leven niet gaan neerzetten :eek:
Wist alleen niet dat je vrouw was :p
 
Reactiescore
1.892
Met deze post onderbouw je in ieder geval mijn statement incapabel :tongue:
 

DeletedUser61134

Guest
Met deze post onderbouw je in ieder geval mijn statement incapabel :tongue:

Keb gewoon geen nood aan mezelf te bewijzen aan een man van 70 die hier jonge jongetjes probeert te vinden :p
Ten tweede weten genoeg mensen wie ik ben :)
Ga alleen geen contact voeren met mensen die ik niet ken of geen interesse in heb :p

Dat jij als eenzame maagdelijke 70 jarige kinderlokker graag contact met jong volwassen dames wil kan je beter naar de walle.
 
Reactiescore
1.892
En met deze post onderbouw je mijn statement omtrent je infantiele gedachtegang, bedankt daarvoor. #Domdommerdomst :biggrin:
 

DeletedUser61134

Guest
En met deze post onderbouw je mijn statement omtrent je infantiele gedachtegang, bedankt daarvoor. :smile:

Oh?
Lever dan eens bewijs dat ik ongelijk heb in plaats van telkens onzin te lullen :D
Je hebt nog niks bewezen tot heden. Behalve dat je geen discussie kan voeren en geen enkel idee hebt tegen wie je praat :)
Terwijl ik wel weet wie jij bent.
 
Reactiescore
1.892
Oh?
Lever dan eens bewijs dat ik ongelijk heb in plaats van telkens onzin te lullen :D
Je hebt nog niks bewezen tot heden. Behalve dat je geen discussie kan voeren en geen enkel idee hebt tegen wie je praat :)
Terwijl ik wel weet wie jij bent.
Waarvoor moet ik bewijs leveren?

Jij die tegen mij zegt dat ik geen discussie kan voeren? Lolol, het moet toch niet gekker worden.. :biggrin:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61134

Guest
Waarvoor moet ik bewijs leveren?

Jij dit tegen mij zegt dat ik geen discussie kan voeren? Lolol, het moet toch niet gekker worden.. :biggrin:

Je zegt dat ik een 70 jarige man ben.
Ik zeg dat jij een 70 jarige kinderlokker bent.

Het is zelfs feitelijk dat wat ik zeg meer waarheid bevat gezien je al een man bent.

En je gedraagt je als iemand die jaloers is en neemt een spel te serieus.
Iets onzinnigs zeggen wat nergens op slaat en dingen zeggen die nergens op slaan of 0,0 logica bevatten is geen discussie voeren..
Een chimpansee zal het beter doen dan jij en dat weet je zelf ook.
Nu alleen nog toegeven dat ik gelijk heb, want proberen te ontkrachten zou betekenen dat je liegt.
 
Reactiescore
1.892
Je zegt dat ik een 70 jarige man ben.
Ik zeg dat jij een 70 jarige kinderlokker bent.

Het is zelfs feitelijk dat wat ik zeg meer waarheid bevat gezien je al een man bent.

En je gedraagt je als iemand die jaloers is en neemt een spel te serieus.
Iets onzinnigs zeggen wat nergens op slaat en dingen zeggen die nergens op slaan of 0,0 logica bevatten is geen discussie voeren..
Een chimpansee zal het beter doen dan jij en dat weet je zelf ook.
Nu alleen nog toegeven dat ik gelijk heb, want proberen te ontkrachten zou betekenen dat je liegt.
Omtrent je uitspraken als "onzinnige dingen zeggen" en "dingen roepen die nergens op slaan" is allemaal subjectief. Dat neemt echter niet weg dat het gewoon valt onder de term discussie voeren.

Nu snap ik dat dit allemaal lastig te begrijpen is voor je, dus ik heb hieronder even de definitie geplaatst van 'discussie'.

"Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen."

Dat je dit zelf al niet doorhebt geeft al aan hoe onwetend jij bent. Mede door dit soort dingen kan ik concluderen dat je niet hoofbegaafd bent en het eerder neigt naar de tegenovergestelde extremiteit. Nu heb ik hiermee direct al meerdere statements bewezen. Bij deze kan ik er ook nog aan toevoegen dat je het redeneringsvermogen hebt van een baksteen.

Verder neem ik dit spelletje zeker niet te serieus. Dat jij dat voor mij denkt te kunnen invullen zegt alweer voldoende over jou.

Waar zou ik jaloers op moeten zijn? Op bijvoorbeeld je smoezendoos hoezo je bent gerekt met SV? No, thank you.
 

DeletedUser61134

Guest
Omtrent je uitspraken als "onzinnige dingen zeggen" en "dingen roepen die nergens op slaan" is allemaal subjectief. Dat neemt echter niet weg dat het gewoon valt onder de term discussie voeren.

Nu snap ik dat dit allemaal lastig te begrijpen is voor je, dus ik heb hieronder even de definitie geplaatst van 'discussie'.

"Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen."

Dat je dit zelf al niet doorhebt geeft al aan hoe onwetend jij bent. Mede door dit soort dingen kan ik concluderen dat je niet hoofbegaafd bent en het eerder neigt naar de tegenovergestelde extremiteit. Nu heb ik hiermee direct al meerdere statements bewezen. Bij deze kan ik er ook nog aan toevoegen dat je het redeneringsvermogen hebt van een baksteen.

Verder neem ik dit spelletje zeker niet te serieus. Dat jij dat voor mij denkt te kunnen invullen zegt alweer voldoende over jou.

Waar zou ik jaloers op moeten zijn? Op bijvoorbeeld je smoezendoos hoezo je bent gerekt met SV? No, thank you.

Je ontkracht jezelf in 4 zinnen. Er is geen standpunt en geen discussie.
Ik ontkracht jou telkens door je eigen manier van posten tegen je te gebruiken en jij komt dan met een ander non-argument of iets wat nergens op slaat.
Het is pas een discussie te noemen als jij je eigen fantasiewereld verlaat en normaal leert te doen.
Als je een kind probeert duidelijk te maken wat hij fout doet is dit meteen een discussie? Het is een handeling in de hoop dat er een lampje gaat branden in de lege holten.

Dit geeft juist aan dat jij onwetend bent en dat ik wel degelijk een tiental keren intelligenter ben dan jou.
Je hebt niks bewezen. Ik ben capabel want ik kan met feiten komen.
Infantiel gedrag? Ik gebruik JOUW manier van posten om duidelijk te maken dat je een idioot bent. Jij had de infantiele en incapabele opmerkingen en je ziet het zelf niet eens in. Bakstenen zijn nog slim tegenover jou blijkt maar weer.

Nou blijkbaar zit het je dwars dat ik tot heden succesvol ben en jij op een spel vastzit met 0 vrienden irl. Anders liet je me wel met rust zoals een VOLWASSEN persoon zou doen.
Oh en hoe zit het dan met Robda? Runner, get owned, rekt by Jasey etc.

Daarnaast posts bijwerken nadat ik Quote om minder dom te lijken kom je nergens mee.
"hoofbegaafd"? :')

Add+
De discussie over het ´hoe, wat en waarom´ zal binnen een projectgroep veel tijd in beslag nemen. Als je het goed doet, draagt een discussie bij aan een goed eindresultaat, doordat het beste standpunt boven komt drijven. In dat geval gebruik je de discussie om het resultaat van de groep als geheel te verbeteren.
Gaat het niet goed, kan de samenwerking uitlopen op één oeverloze discussie. Niemand wil zijn gelijk opgeven, en het gaat niet meer om het resultaat, maar om wie de discussie wint.


Indien je naar school bent geweest ben je bovenstaande gewent.
Ons "gesprek" wat het ook is heeft nergens toe geleid behalve dat jouw fantasie en ego nu al een paar keer op zijn eigen loop is gegaan. Ten tweede zal het uitlopen tot een Oeverloze "discussie" als je het een discussie wil noemen gezien je niet in zal zien dat je als een idioot onzin loopt te Blèren. Als je een discussie wil kom dan met een reden waarom ik JOU moet bewijzen wie ik ben? Dat zou een goed begin zijn om door te gaan op je eerste post.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.892
Je ontkracht jezelf in 4 zinnen. Er is geen standpunt en geen discussie.
Ik ontkracht mezelf nergens. Leuk dat je je er nu onderuit probeert te praten. Als je beweert dat er geen standpunt was, snap ik überhaupt niet hoezo je op mijn post hebt gereageerd. Want kun je of geen Nederlands lezen, of je leest uiterst selectief. (Wat al een prestatie op zich is bij een post van dergelijk formaat).

Ik ontkracht jou telkens door je eigen manier van posten tegen je te gebruiken en jij komt dan met een ander non-argument of iets wat nergens op slaat.
Het is pas een discussie te noemen als jij je eigen fantasiewereld verlaat en normaal leert te doen.
Als je een kind probeert duidelijk te maken wat hij fout doet is dit meteen een discussie? Het is een handeling in de hoop dat er een lampje gaat branden in de lege holten.
Lieve schat, je ontkracht mij nergens. Ken je de definitie ervan eigenlijk wel?

Dit geeft juist aan dat jij onwetend bent en dat ik wel degelijk een tiental keren intelligenter ben dan jou.
Het is dan jij. Much wow, jij bent zeker tiental keren intelligenter. Ik kon je al amper serieus meer nemen, maar ook dat 'amper' begint langzaam maar zeker te slinken.

Je hebt niks bewezen. Ik ben capabel want ik kan met feiten komen.
Lachwekkende gevolgtrekking, geeft maar weer aan hoe kortzichtig jij bent.
Maar om even inhoudelijk op je zin in te gaan; zoals?

Infantiel gedrag? Ik gebruik JOUW manier van posten om duidelijk te maken dat je een idioot bent. Jij had de infantiele en incapabele opmerkingen en je ziet het zelf niet eens in. Bakstenen zijn nog slim tegenover jou blijkt maar weer.
Elke post die van jou afkomstig is toont aan hoe infantiel je gedachtegang is. Het is best hilarisch zelfs. Op zowat elk wereldforum proberen meerdere mensen je dat te doen laten inzien, maar vooralsnog zit je nog steeds in de eigen wereldje vast.

Oh, dat zal best hoor. Ik beweer dan ook niet dat ik slim ben, jij daarentegen wel over jezelf. En toch ontkracht je dat statement met elke post die je plaatst.

Nou blijkbaar zit het je dwars dat ik tot heden succesvol ben en jij op een spel vastzit met 0 vrienden irl. Anders liet je me wel met rust zoals een VOLWASSEN persoon zou doen.
Oh en hoe zit het dan met Robda? Runner, get owned, rekt by Jasey etc.
Robda? Rohba. bedoel je. Je kunt aan de stats vrij duidelijk zien of ik gerekt ben, wat niet het geval is. Ik heb daar tot de 40k gespeeld. Officieel als co-speler, wat vanaf het 3e dorp al veranderde naar solo. Het account is pas gerekt vanaf op 115k, wat dus een geruime tijd na mijn stop pas is gebeurd. Dit valt bij voldoende mensen na te trekken, gezien ik al bijna sinds het begin van de wereld in de premade chat van Snurk zat en zij op de hoogte waren. Maar dat kun jij overigens ook niet weten, want Snurk wilde jouw account immers niet aannemen zolang jij erop speelde.
Ook heeft Krepox dit account trouwens geblitzt met een VV-account, dus was het ook niet iets wat in de lijn der verwachting lag.

Leuke poging om mij zwart te maken, helaas trekt het op niks. Leg nu eens jouw verhaal uit omtrent je faal met SummerVibes?

Daarnaast posts bijwerken nadat ik Quote om minder dom te lijken kom je nergens mee.
"hoofbegaafd"? :')
Chapeau, je hebt een typfout ontdekt. Denk dat een blik op je toetsenbord voldoende zegt.

Post bijwerken om minder dom te lijken? Grappige uitspraak, waar doel je op?

Add+
De discussie over het ´hoe, wat en waarom´ zal binnen een projectgroep veel tijd in beslag nemen. Als je het goed doet, draagt een discussie bij aan een goed eindresultaat, doordat het beste standpunt boven komt drijven. In dat geval gebruik je de discussie om het resultaat van de groep als geheel te verbeteren.
Gaat het niet goed, kan de samenwerking uitlopen op één oeverloze discussie. Niemand wil zijn gelijk opgeven, en het gaat niet meer om het resultaat, maar om wie de discussie wint.


Indien je naar school bent geweest ben je bovenstaande gewent.
Ons "gesprek" wat het ook is heeft nergens toe geleid behalve dat jouw fantasie en ego nu al een paar keer op zijn eigen loop is gegaan. Ten tweede zal het uitlopen tot een Oeverloze "discussie" als je het een discussie wil noemen gezien je niet in zal zien dat je als een idioot onzin loopt te Blèren. Als je een discussie wil kom dan met een reden waarom ik JOU moet bewijzen wie ik ben? Dat zou een goed begin zijn om door te gaan op je eerste post.

Ik citeer uit jouw citaat; "Als je het goed doet, draagt de...." Dit geeft al aan dat het niet in elk geval van een discussie per definitie zo hoeft te zijn. Niet elke discussie heeft een goed eindresultaat, kan je simpele brein het tot hier nog bijbenen? Dus ook al loopt het uit tot een "oeverloze discussie", dan wat? Dat neemt niet weg dat het nog steeds een discussie is, iets wat jij zo stellig ontkende.

Hoezo moet ik met een reden komen hoezo jij mij iets moet bewijzen? Dat hoef je helemaal niet? Jij begon daarover, niet ik.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik ontkracht mezelf nergens. Leuk dat je je er nu onderuit probeert te praten. Als je beweert dat er geen standpunt was, snap ik überhaupt niet hoezo je op mijn post hebt gereageerd. Want kun je of geen Nederlands lezen, of je leest uiterst selectief. (Wat al een prestatie op zich is bij een post van dergelijk formaat).


Lieve schat, je ontkracht mij nergens. Ken je de definitie ervan eigenlijk wel?


Het is dan jij. Much wow, jij bent zeker tiental keren intelligenter. Ik kon je al amper serieus meer nemen, maar ook dat 'amper' begint langzaam maar zeker te slinken.


Lachwekkende gevolgtrekking, geeft maar weer aan hoe kortzichtig jij bent.
Maar om even inhoudelijk op je zin in te gaan; zoals?


Elke post die van jou afkomstig is toont aan hoe infantiel je gedachtegang is. Het is best hilarisch zelfs. Op zowat elk wereldforum proberen meerdere mensen je dat te doen laten inzien, maar vooralsnog zit je nog steeds in de eigen wereldje vast.

Oh, dat zal best hoor. Ik beweer dan ook niet dat ik slim ben, jij daarentegen wel over jezelf. En toch ontkracht je dat statement met elke post die je plaatst.


Robda? Rohba. bedoel je. Je kunt aan de stats vrij duidelijk zien of ik gerekt ben, wat niet het geval is. Ik heb daar tot de 40k gespeeld. Officieel als co-speler, wat vanaf het 3e dorp al veranderde naar solo. Het account is pas gerekt vanaf op 115k, wat dus een geruime tijd na mijn stop pas is gebeurd. Dit valt bij voldoende mensen na te trekken, gezien ik al bijna sinds het begin van de wereld in de premade chat van Snurk zat en zij op de hoogte waren. Maar dat kun jij overigens ook niet weten, want Snurk wilde jouw account immers niet aannemen zolang jij erop speelde.
Ook heeft Krepox dit account trouwens geblitzt met een VV-account, dus was het ook niet iets wat in de lijn der verwachting lag.

Leuke poging om mij zwart te maken, helaas trekt het op niks. Leg nu eens jouw verhaal uit omtrent je faal met SummerVibes?


Chapeau, je hebt een typfout ontdekt. Denk dat een blik op je toetsenbord voldoende zegt.

Post bijwerken om minder dom te lijken? Grappige uitspraak, waar doel je op?



Ik citeer uit jouw citaat; "Als je het goed doet, draagt de...." Dit geeft al aan dat het niet in elk geval van een discussie per definitie zo hoeft te zijn. Niet elke discussie heeft een goed eindresultaat, kan je simpele brein het tot hier nog bijbenen? Dus ook al loopt het uit tot een "oeverloze discussie", dan wat? Dat neemt niet weg dat het nog steeds een discussie is, iets wat jij zo stellig ontkende.

Hoezo moet ik met een reden komen hoezo jij mij iets moet bewijzen? Dat hoef je helemaal niet? Jij begon daarover, niet ik.

Het feit dat je nog steeds onze eerste 5 posts een discussie wil noemen is lachwekkend en absurd.
Yet again; je ontkracht jezelf in die post omdat je beweert dat er een discussie was.
Ik heb medelijden met je als je een ruzie/gezellig gesprek/een nies/je benen strekken/een eind rennen/jouw geblaat een discussie gaat noemen.
Wat een rotleven heb je dan altijd discussies te voeren.

Hoezo? Er was pas een discussie toen ik de vorige post schreef. Maar misschien moet je eens nadenken en uit je fantasiewereld kruipen.

Hoezo een gevolgtrekking? Het is een waarneming.
Ik zie dat ik capabel ben terwijl ik reageer op iemand die denkt dat er een hersencel actief is als hij typt.
Hierdoor heb ik het vermogen in te zien hoe idioot hij post en zijn manier van posten te dupliceren en tegen hem te gebruiken.

"weerleggen, de onjuistheid aantonen"
Volgens mij als je langer dan 3 seconden leest snapt ieder simpel ziel dat je alleen maar onzin blaat en dus geen discussie voert.
Maar ik praat tegen een muur die denkt dat ruzie zoeken zonder enige argumenten een geldig vorm van discussievoering is.

Moet ik nog eens quoten dat Nederlands mijn 5de taal is?
Denk eens elke zin die je typt in het Engels en vertaal dan naar een armzalig taaltje dat niemand op deze aarde wat boeit.
Durf te wedden dat jij genoeg fouten zal maken als je hier on the spot Russisch moet gaan typen ;)
Yet again, als ik nalees vind ik de fout en zou ik verbeteren. Maar ik bewerk niet 10x mijn post zoals jij doet. Heb ik de tijd niet voor en de interesse niet in.

Je bent ook niet slim, dat is meer dan duidelijk. Val dan niet mensen met een goed intellect lastig met je breinloze geblaat.

Weet ik veel hoe je account heet. Je was zo slecht vanaf de start dat ik niet eens de moeite heb gedaan je te markeren.
Hoezo zou ik op SV gerekt zijn dan?
Ik logde al 2 week op een ANDER account, jij daarentegen bent "gestopt" kuch.. Kan iedereen zeggen natuurlijk.
Stiekem heb je heel hard je best gedaan maar faalde je. Ik wou ook best op SV loggen hoor. Maar dat zou een 30% puntvermindering betekenen voor 2 accounts. Ik was meer gestopt op SV dan jij op Rohba. Als je het WW nou niet wist en ergens anders logde had je een poot om op te staan natuurlijk :)
Je weet minder over mij op SV dan ik weet over jou op Rohba, want dan wist je dat ik NOOIT logde en alleen kon loggen via VPN op een ANDERS laptop.

Ik doel op de verschillen tussen enkele citaten en je huidige posts :)

Exact, niet altijd een goed afloop. Dit is het juiste voorbeeld wat in mijn citaat stond. Een oneindige discussie die nergens komt omdat je mij niet gelijk wil geven.
Ik snap best dat je een minderwaardigheidscomplex hebt, maar soms moet je toegeven dat je fout zit.
Het is NU een discussie.
Iets wat ik ontkende in mijn laatste post. De post waar pas de discussie begon, omdat ik medelijden met je kreeg.

Als je geen bewijs hebt of wil heb je geen reden om onzin te verkondigen en is het jouw infantiele/incapabele/zwakbegaafdheid die daar sprak.
 

DeletedUser61161

Guest
Oh?
Lever dan eens bewijs dat ik ongelijk heb in plaats van telkens onzin te lullen :D
Je hebt nog niks bewezen tot heden. Behalve dat je geen discussie kan voeren en geen enkel idee hebt tegen wie je praat :)
Terwijl ik wel weet wie jij bent.

Jona heeft een stalker :D:D

Maar even serieus, waarom überhaupt de moeite nemen om tegen elkaar te posten? jullie zeggen wel dat de ander jullie koud laat maar aan de moeite die jullie steken in je posts laat wat anders blijken (chuckle)
 

DeletedUser61134

Guest
Jona heeft een stalker :D:D

Maar even serieus, waarom überhaupt de moeite nemen om tegen elkaar te posten? jullie zeggen wel dat de ander jullie koud laat maar aan de moeite die jullie steken in je posts laat wat anders blijken (chuckle)

Mwah valt mee toch :eek:
HBO all-over again, beetje paar pagina's vol tekst schrijven waarvan 50% fillers en versiering zijn.
Zolang je elk punt maar behandeld :)
 
Bovenaan