Praathoek

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Gelukkig maar.
 

DeletedUser61134

Guest
Re: Top/Flop stammen

Devo was dus Axel zijn " anale fase", deze fase is niet goed afgerond geweest en David heeft hem verlaten.
Tijdens de overgang naar de 3e fase (de fallische fase) begint Axel gevoelens te ontwikkelen voor een moederfiguur, hoogstwaarschijnlijk Rebecca. In deze fase zou Axel, David moeten haten en proberen weg te pesten uit jaloezie maar David is zelf vertrokken. Dit maakt het een rare situatie, maar hij heeft de moeder voor zich alleen (Douwe het andere vader figuur van Devo is ook beginnen af te bouwen dus daar is ook niet al te veel concurrentie).
Maar er is nog altijd dit gevoel van aangetrokkenheid, want David is nog altijd een van zijn opvoeders/verzorger geweest. Deze liet hem in de steek waardoor zijn anale fase niet al te goed is afgerond, vandaar dat hij agressief tegen hem reageerde, ook probeert hij David weg te jagen bij zijn moederfiguur en zo ook meer haar aandacht en interesse te winnen.

We zien Axel op het AF vaak direct in de verdediging schieten, dit kunnen we linken aan het onderbewust zijn waar hij een soort van "castratie angst" heeft. Hij probeert zo zijn dominantie te laten zien, en ook zo zijn vader te overtreffen en zorgen dat hij met de "moeder" (Rebecca) kan gaan lopen.


TL: DR: Rebecca is weer de oorzaak :eek:

Wat ik hieruit begrijp:
Axel wil mij op zijn hondjes?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Re: Top/Flop stammen

Ik heb ook een kind bij Rebecca:eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ja niet normaal he...
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Gelukkig ben jij er nog <3
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
In love <3
 
Bovenaan