Praathoek

DeletedUser20611

Guest
Punten vechten niet, troepen wel!
bandit.gif
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dah meen je niet:eek:
 

DeletedUser20611

Guest
Staat telkens op het profiel van minder goede spelers die traag starten :D
 
Reactiescore
6
Dan steek je je hand in het vuur voor anderen en dan krijg je dit gezeik: ze worden toch zo snel groot.. :rolleyes:

Classic even ter zijde, ik herken je naam ergens van.
Heb je toevallig w37 gespeeld?

Zat je niet op muchas blablabla? (sorry ik herinner me iets van naam, maar niet alles)
Het kan natuurlijk dat ik fout zit.
 

DeletedUser20611

Guest
Classic even ter zijde, ik herken je naam ergens van.
Heb je toevallig w37 gespeeld?

Zat je niet op muchas blablabla? (sorry ik herinner me iets van naam, maar niet alles)
Het kan natuurlijk dat ik fout zit.

Klopt. Ben daar heel kort gestart met enkele vrienden van W16 maar de wereld stak al snel tegen dus zijn we op delete gegaan geloof ik. ;)

Het is trouwens Muchas Maracas., niet Muchas blablablabla.. :mad:
 
Reactiescore
6
Klopt. Ben daar heel kort gestart met enkele vrienden van W16 maar de wereld stak al snel tegen dus zijn we op delete gegaan geloof ik. ;)

Het is trouwens Muchas Maracas., niet Muchas blablablabla.. :mad:

Ik heb denk ik nog even op je acc onder mijn hoede gehad, om het te laten internen.

Excuseer, ik ben echt niet goed in namen, ik vind het al knap dat ik het eerste deel van de naam juist heb =)
 

DeletedUser20611

Guest
Ik heb denk ik nog even op je acc onder mijn hoede gehad, om het te laten internen.

Excuseer, ik ben echt niet goed in namen, ik vind het al knap dat ik het eerste deel van de naam juist heb =)

Of laten internen kan ook. ;)
 
Reactiescore
660
Mooie nieuwe avatar merk ik nu. Nice!!
 

DeletedUser20611

Guest
The Tyger is een gedicht van de Engelse dichter William Blake. Het werd gepubliceerd in zijn verzameling Songs of Experience van 1794 en is een van de bekendste en meest geanalyseerde gedichten van Blake. The Cambridge Companion to William Blake (2003) noemt het "the most anthologized poem in English."

De meeste moderne bloemlezingen hebben zich gehouden aan Blake's keuze voor de archaïsche spelling "Tyger", hoewel het reeds in Blake’s tijd lichtjes verouderd was. Zijn keuze voor "Tyger" wordt meestal geïnterpreteerd als zijnde voor het effect, wellicht om het beest een exotisch tintje te verlenen, of omdat het helemaal niet om een tijger gaat en een metafoor is.

"The Tyger" is het 'zustergedicht' van "The Lamb" (in Songs of Innocence), dat soortgelijke ideeën weerspiegelt vanuit een ander perspectief, nu meer gericht op goedheid dan op kwaad. The Tyger geeft ook de dualiteit weer tussen esthetische schoonheid en wreedheid. De spreker vraagt ​​zich af of de hand die "The Lamb" creëerde ook "The Tyger" maakte.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Jij moet nog zoveel leren mijn padawan;)
 
Bovenaan