Praathoek

  • Topicstarter Imprint of Pleasure
  • Startdatum
Reactiescore
86
Vind het ook een beetje een gekke conclusie aangezien wij voornamelijk grotere spelers hebben geedeld als stam de laatste tijd, kijk je naar de stats van WeCant dan zie je iets heel anders..
 

DeletedUser74110

Guest
Dat jij Jolien20, tevens je eigen stamgenoot, als een easy target ziet is jouw zaak maar Risk internt zo goed als niet als je het zou vergelijken met WeCant. Jullie hebben zelfs een dorpenuitbouwers / clusterfuck stammetje waar jullie ze in verzamelen.

Dat 1e deed me lachen:D

Verder heb ik even gekeken naar de overnamesvan risk. Het viel mij op dat geen enkele speler van risk (op HoD na) de afgelopen tijd noemenswaardig heeft geedeld. Ik zie alleen wat frontversterking plaatsvinden door bb's te edelen en clusters dichten.
 

DeletedUser75890

Guest
Verder heb ik even gekeken naar de overnamesvan risk. Het viel mij op dat geen enkele speler van risk (op HoD na) de afgelopen tijd noemenswaardig heeft geedeld.

Wat toevallig, ik keek zo juist naar alle overnames van WeCant en kwam op hetzelfde uit.
 

DeletedUser75890

Guest
Dat heb je mij ook niet horen beweren, echter werd er vanuit jullie kamp gedaan alsof jullie enkel grote spelers breken.

Dat wordt ook nergens beweert.

Extreme edeloverschotten worden een beetje ingekort, dat nogtans verreweg ten kosten gaat van het edelen en aanvallen van het front dat er echt toe doet. Elk account in Risk concentreert zich op de grotere tegenstanders, wat dus je reactie over "Hoe makkelijk Risk het wel niet heeft met edelen" op niks slaat. We zijn geregeld bezig met het aanvallen van noemenswaardige tegenstanders en het is dan ook logisch dat niet elke tegenstander per direct valt. Of had je gedacht dat noemenswaardige tegenstanders hetzelfde effect geven als interns edelen in de overnamelijsten?
 

DeletedUser39679

Guest
Ik concentreer me juist niet op de grote tegenstanders en wordt juist benoemd dat ik als enige grote tegenstanders edel.:D
 

DeletedUser70466

Guest
Al het modder gegooi. Djeezes. Ik heb veel respect voor diegene die in Risk spelen. Maar dat "ik ben de beste verhaaltje" .. Tss

Diegene met 30% dominantie wint. Punt!
 

DeletedUser75803

Guest
Al het modder gegooi. Djeezes. Ik heb veel respect voor diegene die in Risk spelen. Maar dat "ik ben de beste verhaaltje" .. Tss

Diegene met 30% dominantie wint. Punt!

En er is een reden dat een stam maximaal 8 leden kan hebben. Als je al de RIM accountjes en Dorpenuitbouwers van sommige mensen meetelt kom je toch wel op een paar meer dan 8 uit.
 
Reactiescore
1.037
Vgm heb ik nog een keer met dame katrien gepmd en ik kan me niet herinneren dat de kerel die er toen zat gay was:^)?
 
Reactiescore
660
Speel ik wel? Ik ben maar een noobje. Al heb ik veel respect voor risk'ers. Sterke spelers daarzo.

Volhouding is de sleutel lieverd xxx

Volhouden gaan ze wel doen hoor. We hebben nooit opgegeven, ik kan me niet inbeelden dat ze dat nu wel gaan doen.
 
Reactiescore
2.039
Speel ik wel? Ik ben maar een noobje. Al heb ik veel respect voor risk'ers. Sterke spelers daarzo.

Volhouding is de sleutel lieverd xxx

Ik vroeg slechts of je er nog steeds speelt, het profiel is namelijk veranderd en de *nieuwe spelers* lijken net wat beter.
 
Reactiescore
1.094
Ik vroeg slechts of je er nog steeds speelt, het profiel is namelijk veranderd en de *nieuwe spelers* lijken net wat beter.

beter? ze hebben alleen nog maar wat geinternd
 

DeletedUser70466

Guest
beter? ze hebben alleen nog maar wat geinternd

Speel jij op Jolien20 (uw reactie zal waarschijnlijk zijn: gelukkig niet!)?
Neen?!
Vel dan geen oordeel ;)

Sorry maar DU noem ik niet zozeer intern ;)

Have a nice day!
 
Bovenaan