Praathoek

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wie is Benji?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nou nou beetje respect voor deze rebel.
 

DeletedUser74267

Guest
Faka met die nieuwe mod hier, weer een jongetje van 15 binnengehengeld? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Er is bijna 0 aanbod aan mods. En de vraag wordt groot omdat steeds meer mods verdwijnen. Kortom, elke malloot die nu een solli als mod stuurt komt er wel in. Hoe jonger hoe beter ze luisteren naar de leidinggevenden, daarom dat er ook steeds meer uitzonderingen worden gemaakt op de minimaal 18 regel.
 

DeletedUser70435

Guest
Gaat lastig als er geen reacties zijn ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51467

Guest
Was op andere wereld dat er reacties waren op de aanstelling van Victorious, even mis gekeken.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Er is bijna 0 aanbod aan mods. En de vraag wordt groot omdat steeds meer mods verdwijnen. Kortom, elke malloot die nu een solli als mod stuurt komt er wel in. Hoe jonger hoe beter ze luisteren naar de leidinggevenden, daarom dat er ook steeds meer uitzonderingen worden gemaakt op de minimaal 18 regel.

Als je 17,5 bent mag je officieel al mod zijn :p
 

DeletedUser51467

Guest
Als je hopeloos op zoek bent naar mods, wordt elke persoon die zich aanmeldt aangenomen. Mods hebben ook totaal geen aanzien meer tegenover vroeger dus het maakt toch niet meer uit wie het is. Is ook goed te zien aan wie er de afgelopen maanden allemaal mod is geweest.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ach boeiend:D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ja daarom niet zo moeilijk:p
 

DeletedUser74452

Guest
Kortom, elke malloot die nu een solli als mod stuurt komt er wel in. Hoe jonger hoe beter ze luisteren naar de leidinggevenden, daarom dat er ook steeds meer uitzonderingen worden gemaakt op de minimaal 18 regel.

Nice, ik ga ook solliciteren dan.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben een maand of 3/4 geleden afgewezen door mijn bans en gedrag naar moderators toe. Het is moeilijk om erin te komen hoor :(
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Helaas wel:(
 
Bovenaan