Praathoek

DeletedUser

Guest
Allé ja, wat voor nut heeft het om zo nog door te gaan, F5 wordt onthoofd en PNT is zijn oprichter, aanvalsplanner en een belangrijk steunpunt kwijt...
 

DeletedUser28083

Guest
Allé ja, wat voor nut heeft het om zo nog door te gaan, F5 wordt onthoofd en PNT is zijn oprichter, aanvalsplanner en een belangrijk steunpunt kwijt...

Eens!

Bijna ongeloofelijk dat de stammen op W41 dit idee bespreken, gezien de wereld geschiedenis. Het is wel duidelijk dat dit een zwarte dag is op Tribalwars.nl. Tw support team faalt hard in hun beleid, dat is duidelijk te merken onder de spelers.

Ik ben er ook voor om de wereld te sluiten, maar ja wat heb ik nog te willen. Me account heeft toch een ban:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik overweeg sterk de naam van PNT in dat geval te laten veranderen door a Bot, zodat er komt te staan, de wereld is gewonnen door a bot, gewoon omdat het kan :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Zou wel grappig zijn :p
 

DeletedUser73163

Guest
tw kan net zo goed w41 gelijk sluiten. en dat hebben ze aan zichzelf te danken. niet aan de personen die beschuldigd worden zonder bewijzen!

en ja ook ik ben weg van dit spel. ook al is mijn account niet geband
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73163

Guest
tjah ik heb ook liever dat wereld over is,

is leuk geweest zo ;)

Er is een support gedaan om deze wereld voortijdig te laten sluiten met als argument dat wrs de overgrote meerderheid voor zou stemmen. Die word echter genegeerd door support voorlopig. Weeral een beetje triest
 

DeletedUser65921

Guest
Ik denk dat je dan toch best gewoon allemaal in een stam gaat zodat je aan de limiet zit .
 
Reactiescore
241
Jullie zijn nog steeds allemaal welkom bij Pils ;)
 
Reactiescore
241
Moet ik dan toch nog maar een stammetje oprichten? haha.

We hebben er al een stam Art :D

Maar je mensen mogen alleen joinen als ze van bier houden ;)
 
Reactiescore
241
Mis je stiekem wel een beetje :p
 
Bovenaan