Praathoek

DeletedUser75236

Guest
Ben een beetje klaar met op elk Glory lid antwoorden zodat de volgende weer olie op het vuur kan gooien. Doe ermee wat jullie willen jongens, prima, de instelling als jij het doet doe ik het ook getuigd in elk geval van zeer volwassen gedrag.

EDIT: Wel grappig dat dit juist uit jouw mond moet komen. Kijk je eigen posts eens na en toon een beetje zelfreflectie.

Ahhh! Dan kan je wel tegen mij praten :D

Hoi Fabian
 
Reactiescore
735
Als ik even kijk wie hier de afgelopen tijd veel post zie ik er 2 waar jij ook tussen zit Fabian :D

Dat heb jij heel goed gezien jongen, maar om mijn posts nou aandachtgeil te noemen, nehh, ik kom hier niet met als enige intentie de boel op te stoken in tegenstelling tot onder andere jijzelf.
Daag John, nogmaals..
 

DeletedUser75236

Guest
Dat heb jij heel goed gezien jongen, maar om mijn posts nou aandachtgeil te noemen, nehh, ik kom hier niet met als enige intentie de boel op te stoken in tegenstelling tot onder andere jijzelf.
Daag John, nogmaals..

Zet je feestneus is op man :D
 

DeletedUser37875

Guest
Hypothese: Zou mooie verdeel en heers actie van glorie zijn... leg de focus op infect, eigen bg nb, en probeer er zo mee aan de haal te gaan... mocht dit te motief zijn, dan is de glory de backstabber XD

Blijft n feit dat murkb als eerste werd aangevallen, als je nap hebt, dan spreek je dit met je vv af... trouwens, als vv de nap opzeggen (als dit hier het geval zou zijn) is ook maar wat laag en vind ik persoonlijk niet kunnen...
Is mooie vergeldingsaktie van murkb, ik zou zo zeggen: hak die backstabber maar in de grond!
 

DeletedUser62436

Guest
Nu opzegtermijnen voor NAP's niet meer geldig zijn, moet er maar wat def bij dumbel weg :eek:

te laat, ik heb het al weg geknald :D

Hypothese: Zou mooie verdeel en heers actie van glorie zijn... leg de focus op infect, eigen bg nb, en probeer er zo mee aan de haal te gaan... mocht dit te motief zijn, dan is de glory de backstabber XD

Blijft n feit dat murkb als eerste werd aangevallen, als je nap hebt, dan spreek je dit met je vv af... trouwens, als vv de nap opzeggen (als dit hier het geval zou zijn) is ook maar wat laag en vind ik persoonlijk niet kunnen...
Is mooie vergeldingsaktie van murkb, ik zou zo zeggen: hak die backstabber maar in de grond!

lol jij fantaseert er meteen een heel complot bij :p
 

DeletedUser75839

Guest
Lololol Wat een leuke domme reacties hier.

Zie maar een paar mensen zinnig praten. Is het niet verstandiger om als leiding ff een skype gesprekje te starten en dit op te lossen? Misschien is dit al gebeurd hoor, maar er lullen er hier een paar dom, van beide kanten moet ik dan zeggen.

Met vriendelijke groet,

jack W41 Glory
 

DeletedUser62436

Guest
zal wel apart wezen voor je, dat jij is niet degene bent die dom loopt te lullen :p
 
Reactiescore
241
Je bedoelt mij toch niet Jack :confused::rolleyes:
Maar serieus zijn is de key tot succes, daarom gaat het ook zo goed met jou ;)
 

DeletedUser28083

Guest
Wat ben je netjes naar mij toe, zeer volwassen!

Ik hoor constant echt geweldige beargumentatie, misschien een topic om bij jullie op de agenda te zetten. Mag best aan gewerkt gaan worden.

Verder voegt jou bericht niks toe, ik ben blij dat je de hele pm heb gelezen. Dan heb je kunnen lezen van de 7 dagen opzegtermijn. Er is niet even netjes gereageerd, dat is verkeerd geweest van bepaalde spelers. Maar daartoe geef je nooit reden om een opzegtermijn te negeren.

Zoals Jack voorstelde, een skype gesprek erover is wat mij betreft ook goed. Als PNT daarin mee wil aantonen dat ze deze situatie willen oplossen, zou een prachtig gebaar zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37875

Guest
te laat, ik heb het al weg geknald :D



lol jij fantaseert er meteen een heel complot bij :p

Fantaseren? Is zelfs niet eens ver gezocht gezien vv in handen van glory was en glory hiermee op de proppen komt... past allemaal perfect in het plaatje ;)

En van waar blijven jullie t toch halen dat PNT nog iets dient op te lossen? Murkb is gestabbed en dat zet ie nu recht... klaar toch? Maar nee... het eigen halve verhaal maar blijven oprakelen in de hoop toch nog iets te kunnen bekomen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37875

Guest
Wat ben je netjes naar mij toe, zeer volwassen!

Ik hoor constant echt geweldige beargumentatie, misschien een topic om bij jullie op de agenda te zetten. Mag best aan gewerkt gaan worden.

Verder voegt jou bericht niks toe, ik ben blij dat je de hele pm heb gelezen. Dan heb je kunnen lezen van de 7 dagen opzegtermijn. Er is niet even netjes gereageerd, dat is verkeerd geweest van bepaalde spelers. Maar daartoe geef je nooit reden om een opzegtermijn te negeren.

Zoals Jack voorstelde, een skype gesprek erover is wat mij betreft ook goed. Als PNT daarin mee wil aantonen dat ze deze situatie willen oplossen, zou een prachtig gebaar zijn.

Wat blijven jullie maar janken over opzegtermijn... jullie hadden die al geschonden nog voor er over gesproken werd door Murkb aan te vallen...:eek:
 

DeletedUser75236

Guest
Wat blijven jullie maar janken over opzegtermijn... jullie hadden die al geschonden nog voor er over gesproken werd door Murkb aan te vallen...:eek:

Klopt, waarbij ook excuses + dorp terug gaven werd gedaan.
Vervolgens werden er nieuwe afspraken gemaakt waar beide kanten bij instemden.

Als je dan een massa krijgt met hopen edels/edelclears en de persoon op het account kijkt even niet oh dat dorp moet terug en stuurd er een recap op krijg je dit?

Best raar hoe de leiding van PNT dit wel wil oplossen maar alweer de leden heisa blijven maken.

Dejavu Hack dumbeldorf?
 
Bovenaan