Praathoek

DeletedUser28083

Guest
Een misverstand bij een vv'er is compleet wat anders dan een backstab actie. Plus heb je de schaal bekeken waarop de actie van murkbey is verricht? Het ene dorpje dat infect perongeluk had gepakt omdat de VV'er niet op de hoogte was. Wat gelijk hersteld werd (Kunnen jullie een voorbeeld aan nemen).

Luuk je begrijpt heel goed wat hier aan de hand is, en ook jij stemt dus in met deze backstab actie? Fijn dat meerdere spelers uit PNT zich even laten horen, goed dat jullie Murkbey beschermen - maar PNT beschermt een Backstab actie?:O
 

DeletedUser

Guest
Een misverstand bij een vv'er is compleet wat anders dan een backstab actie. Plus heb je de schaal bekeken waarop de actie van murkbey is verricht? Het ene dorpje dat infect perongeluk had gepakt omdat de VV'er niet op de hoogte was. Wat gelijk hersteld werd (Kunnen jullie een voorbeeld aan nemen).

Luuk je begrijpt heel goed wat hier aan de hand is, en ook jij stemt dus in met deze backstab actie? Fijn dat meerdere spelers uit PNT zich even laten horen, goed dat jullie Murkbey beschermen - maar PNT beschermt een Backstab actie?:O

"Wat gelijk hersteld werd "

ja man... gelijk hersteld... na dode edels en het gestabte dorp daarna ook nog even recappen, :eek:
 
Reactiescore
241
nog steeds dronken van gisteravond Luuk? :rolleyes:
 

DeletedUser28083

Guest
Murkbey & mrmohawk kunnen gewoon met elkaar pm'en, er is was een misverstand ontstaan. Maar nee hoor Murkbey nam een beslissing om geen eer aan zichzelf te houden maar een backstab te leveren. Luuk jij bent vast een hele verstandige jongen, dan kan jij ook wel beredeneren dat het ene dorpje een compleet ander verhaal is dan de actie van murkbey?

Het verhaal weerleggen heeft geen zin heren, PNT biedt nog steeds geen uitkomsten.

Na vandaag neem ik ook de beslissing hoe ik het spel ga spelen. Kan toch wat minder fijn gaan worden dan, we spelen dit spel voor ons plezier. We kunnen een nette strijd gaan voeren, of we kunnen de manier van PNT kiezen. Aan jullie de keus
 

DeletedUser

Guest
"Wat gelijk hersteld werd "

ja man... gelijk hersteld... na dode edels en het gestabte dorp daarna ook nog even recappen, :eek:

Heb net de pm gelezen tussen bijde spelers en idd is geen backstab.Op het moment dat ie hem recapt en stoere taal gaat uithange was de toon gezet simpel.
 

DeletedUser

Guest
Een misverstand bij een vv'er is compleet wat anders dan een backstab actie. Plus heb je de schaal bekeken waarop de actie van murkbey is verricht? Het ene dorpje dat infect perongeluk had gepakt omdat de VV'er niet op de hoogte was. Wat gelijk hersteld werd (Kunnen jullie een voorbeeld aan nemen).

Luuk je begrijpt heel goed wat hier aan de hand is, en ook jij stemt dus in met deze backstab actie? Fijn dat meerdere spelers uit PNT zich even laten horen, goed dat jullie Murkbey beschermen - maar PNT beschermt een Backstab actie?:O

je verkondigt halve waarheden had ook niet anders verwacht van jou :rolleyes:
 

DeletedUser75236

Guest
"Wat gelijk hersteld werd "

ja man... gelijk hersteld... na dode edels en het gestabte dorp daarna ook nog even recappen, :eek:

4 edels met 250 speer waarvan 2 in NB
Die lopen zelfs op muur 20 gewoon dood.

Aanvallend niveau :eek:

Die recap, liepen heletijd 20+ edels op hem, dus alles werd gewoon vervolgens afgewerkt.
 

DeletedUser28083

Guest
Heb net de pm gelezen tussen bijde spelers en idd is geen backstab.Op het moment dat ie hem recapt en stoere taal gaat uithange was de toon gezet simpel.

Fijn dat je jou onterechte mening even deelt, dus jij vind het terecht dat Murkbey de opzegtermijn van 7 dagen niet heeft aangehouden?

Dus jullie staan achter zijn beslissing?


John bedankt voor je onderbouwing, PNT houdt zich een beetje dom omtrent dit onderwerp.
 

DeletedUser28083

Guest
je verkondigt halve waarheden had ook niet anders verwacht van jou :rolleyes:

Inhoudelijk zijn graag, want kom maar met de feiten wat volgens jou onwaar is? Maar Jorn blijven proberen, je hebt nog steeds niet laten zien dat je capabel kan discussiëren.
 
Reactiescore
735
Fijn dat je jou onterechte mening even deelt, dus jij vind het terecht dat Murkbey de opzegtermijn van 7 dagen niet heeft aangehouden?

Dus jullie staan achter zijn beslissing?

De conclusie is dat beide partijen steken hebben laten vallen en dat het hier op het AF al te snel escaleerde om het nog netjes terug te kunnen draaien. Sorry Kenneth maar als je daadwerkelijk hier een goeie manier uit had willen vinden had je het niet zo aangepakt, maar had je ons als leiding er op aangesproken en waren we er samen veel beter uit gekomen.
 
Reactiescore
241
De conclusie is dat beide partijen steken hebben laten vallen en dat het hier op het AF al te snel escaleerde om het nog netjes terug te kunnen draaien. Sorry Kenneth maar als je daadwerkelijk hier een goeie manier uit had willen vinden had je het niet zo aangepakt, maar had je ons als leiding er op aangesproken en waren we er samen veel beter uit gekomen.

Ik hoorde dat de leiding was aangesproken, maar dat de reacties niet echt van nut waren :eek:
 

DeletedUser28083

Guest
De conclusie is dat beide partijen steken hebben laten vallen en dat het hier op het AF al te snel escaleerde om het nog netjes terug te kunnen draaien. Sorry Kenneth maar als je daadwerkelijk hier een goeie manier uit had willen vinden had je het niet zo aangepakt, maar had je ons als leiding er op aangesproken en waren we er samen veel beter uit gekomen.

Infect heeft een fout gemaakt die herstelt werd, naar aanleiding van het opzeggen van de NAP was een opzegtermijn van 7 dagen afgesproken. Murkbey heeft een backstab actie verricht, die hij niet gaat herstellen als ik zo de woorden hoor van verschillende PNT spelers.

Je hoeft bij mij niet het verwijt neer te leggen dat PNT zijn fout had kunnen herstellen als ik anders had gecommuniceerd. Volgens mij is het nog steeds aan PNT om een beslissing te nemen of ze dit gaan herstellen of niet, wat de aanleiding ook is geweest.

PNT kan hier dus niet boven staan, en onderneemt geen acties tegen back stab acties. Het verhaal is duidelijk voor mij, ik dank jullie hartelijk voor de mooie woorden. De toon is gezet:rolleyes:
 
Reactiescore
735
Infect heeft een fout gemaakt die herstelt werd, naar aanleiding van het opzeggen van de NAP was een opzegtermijn van 7 dagen afgesproken. Murkbey heeft een backstab actie verricht, die hij niet gaat herstellen als ik zo de woorden hoor van verschillende PNT spelers.

Je hoeft bij mij niet het verwijt neer te leggen dat PNT zijn fout had kunnen herstellen als ik anders had gecommuniceerd. Volgens mij is het nog steeds aan PNT om een beslissing te nemen of ze dit gaan herstellen of niet, wat de aanleiding ook is geweest.

PNT kan hier dus niet boven staan, en onderneemt geen acties tegen back stab acties. Het verhaal is duidelijk voor mij, ik dank jullie hartelijk voor de mooie woorden. De toon is gezet:rolleyes:

Infect heeft de fout gemaakt? Glory was op dat moment in het bezit van de VV, dus steek de hand ook in eigen boezem. Als jouw manier de boel ophitsen is ipv het op een andere manier te brengen dan is dat je goed recht, maar ik kan je vertellen dat je daar veel minder mee gaat bereiken. Ik heb vandaag mijn best gedaan om er wat mee te doen, maar ben er nu ook klaar mee. Trek je conclusies en veel plezier met je spelletje;)
 

DeletedUser28083

Guest
Als jouw manier de boel ophitsen is ipv het op een andere manier te brengen dan is dat je goed recht, maar ik kan je vertellen dat je daar veel minder mee gaat bereiken. Ik heb vandaag mijn best gedaan om er wat mee te doen, maar ben er nu ook klaar mee. Trek je conclusies en veel plezier met je spelletje;)

Ik heb het probleem vermeld, daar draait het ook om. Je hebt je best gedaan zeg je, dan wil ik je daarvoor bedanken. Maar het heeft niks kunnen veranderen, enkel heeft het wel de boodschap bij mij overgebracht dat PNT achter back stab acties staat.

Ik heb me conclusies getrokken, jij ook veel plezier met Tribalwars verder.

Fijne zondag!:D
 

DeletedUser75992

Guest
Infect heeft de fout gemaakt? Glory was op dat moment in het bezit van de VV, dus steek de hand ook in eigen boezem. Als jouw manier de boel ophitsen is ipv het op een andere manier te brengen dan is dat je goed recht, maar ik kan je vertellen dat je daar veel minder mee gaat bereiken. Ik heb vandaag mijn best gedaan om er wat mee te doen, maar ben er nu ook klaar mee. Trek je conclusies en veel plezier met je spelletje;)

Jij kan zien wie er op dat moment vv had? Volgensmij had een lid van infect toen vv, dat weet ik eigenlijk wel zeker want ik heb de bewijzen liggen. Kun je krijgen als je wilt, al zie ik niet hoe dit relevant zou moeten zijn...
 
Reactiescore
241
Nu opzegtermijnen voor NAP's niet meer geldig zijn, moet er maar wat def bij dumbel weg :eek:
 
Reactiescore
735
Sterk antwoord fabje

Ben een beetje klaar met op elk Glory lid antwoorden zodat de volgende weer olie op het vuur kan gooien. Doe ermee wat jullie willen jongens, prima, de instelling als jij het doet doe ik het ook getuigd in elk geval van zeer volwassen gedrag.

EDIT: Wel grappig dat dit juist uit jouw mond moet komen. Kijk je eigen posts eens na en toon een beetje zelfreflectie.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan