Praathoek

DeletedUser

Guest
Oehhhh op bb ging :D
Hoe kwam dat ookal weer?
Ohja zoveelste stab van PNT.

Maar... TAoD staat er nog steeds volgens mij?
Wie weet ben ik wel korter bij dan je denkt Daveje :D

Haha stab te zeilig gewoon lol. nee het niet aankunnen van aanvallen en weglopen (4x)

O lig je dicht bij hell yeahhhh (rock) hoop ik voor je dat je 24/7 wakker bent :D


Mvg MrGrizzly PNT 41
 

DeletedUser75236

Guest
Ja ik vind het ook geen argument hoor John, wil hier alleen maar mee aangeven dat we dat over en weer kunnen blijven zeggen maar er niks mee opschieten.

Klopt idd lost toch niets op haha :D

Alleen moet er dan wel gepraat worden met de leidingen maar de vorige keer ging dat wel grondig mis heb ik verstaan. (irl verwijten enzo)
 

DeletedUser

Guest
Zal ik maar is even een keer serieus reageren vandaag (ben nogal brak dus had er eigenlijk geen zin in)
Vandaag ontploft het AF weer even. We hebben allemaal onderhand gezien wat er gebeurd is. Tussen infect en pnt is wat gezeik omtrent te de nap die murkbey en mowhawk hadden. Daar kan ik nog veel woorden aan vuil maken. Maar feit is dat er daar vanuit beide kanten niet goed gehandeld is. Beetje idioot ook wel te noemen. Waar dit dan begonnen is maakt niet meer uit, want de manier waarop dit verlopen is zegt genoeg.
Wat mij betreft kunnen we stoppen met onze tijd verspillen aan modder gooien en elkaar verwijten maken en lossen we dit vanaf nu gewoon goed op. lopen wel al aanvallen, maarja als beide kanten gewillig zijn kan er vast wat afgesproken worden. zo niet dan niet, maar dit gezeik verder hebben we ook niks aan gaat er alleen maar voor zorgen dat dit soort dingen in de toekomst vaker gebeuren. Iets wat we allemaal niet willen zien lijkt me?


+1
 

DeletedUser28083

Guest
En ja hoor het is geëscaleerd, maar ik mis eigenlijk het geen, wat gaat PNT aan deze actie doen?

Ik heb enkel gelezen dat wij op een andere manier dit ter sprake hadden moeten brengen, maar waarom eigenlijk? Is dit te gevoelig voor PNT?

Als jullie daarover door willen discussiëren, veel succes. Maar ik ben eerder geïnteresseerd in het geen wat PNT aan deze backstab actie gaat doen? Maar jullie kunnen er ook voor kiezen ermee geassocieerd te worden. Dat is nou is mooi op deze zondag middag, je hebt gewoon een keuze die jullie gezamenlijk mogen maken!
 

DeletedUser28083

Guest
Laat me niet snel afwimpelen met de reden dat ik weet dat Murkbey hier een backstab actie heeft geleverd. Lijkt me niet dat we gezamenlijk willen dat dit een backstab wereld gaat worden.
 

DeletedUser28083

Guest
Nee discussiëren is niet heel leuk met mij, ik hou me vast aan de feiten. Kan wel is lastig zijn
 

DeletedUser28083

Guest
Is dat het woord van de dag binnen PNT?

Maar je kan beter inhoudelijk reageren, dan zou dit nog een interessant gesprek kunnen worden.
 

DeletedUser

Guest
Wat ik antwoord is niet gelijk wat heel PNT antwoord... Met jou valt geen inhoudelijk gesprek te beginnen over dit onderwerp dat weet je zelf maar al te goed.
 
Reactiescore
735
Is dat het woord van de dag binnen PNT?

Maar je kan beter inhoudelijk reageren, dan zou dit nog een interessant gesprek kunnen worden.

Je opent een discussie om vervolgens urenlang niet te reageren en zodra de rust enigszins is wedergekeerd open je de discussie weer en je vindt het gek dat mensen niet meer willen reageren? Hmmm, bijzonder.
 

DeletedUser37875

Guest
Oehhhh op bb ging :D
Hoe kwam dat ookal weer?
Ohja zoveelste stab van PNT.

Maar... TAoD staat er nog steeds volgens mij?
Wie weet ben ik wel korter bij dan je denkt Daveje :D

aangezien je graag hopt: kom eens naast mij liggen... heb dringend nood aan wat actie, hopelijk ben je zo goed als je jezelf hier vrdoet...:D
 

DeletedUser28083

Guest
Wat ik antwoord is niet gelijk wat heel PNT antwoord... Met jou valt geen inhoudelijk gesprek te beginnen over dit onderwerp dat weet je zelf maar al te goed.

Als je het niet probeert, dan gaat het je inderdaad niet lukken :p

Je opent een discussie om vervolgens urenlang niet te reageren en zodra de rust enigszins is wedergekeerd open je de discussie weer en je vindt het gek dat mensen niet meer willen reageren? Hmmm, bijzonder.

Ik ga door met reageren op waar ik gebleven was, klopt ik was er een paar uurtjes niet. Er is gelukkig meer te doen dan enkel Tribalwars. Ik heropen de discussie weer, omdat ik vind dat PNT wel heel makkelijk met deze backstab actie omgaat.

Ik wil er zeker van zijn dat PNT zijn besluit vast staat om backstab acties goed te keuren. Daar hangen uiteraard consequenties aan vast.
 
Bovenaan