Praathoek

DeletedUser71739

Guest
Heb je mijn bericht überhaupt gelezen?

Het aanpassen van de koster voor edelmannen of goudmunten hebben ze afgeschaft tijdje terug, cas1 heeft hier ook nog om gevraagd namelijk. Ik denk dat het verloren energie is om hier achteraan te gaan maar jullie zijn vrij om het te proberen natuurlijk.
 

DeletedUser77260

Guest
Het aanpassen van de koster voor edelmannen of goudmunten hebben ze afgeschaft tijdje terug, cas1 heeft hier ook nog om gevraagd namelijk. Ik denk dat het verloren energie is om hier achteraan te gaan maar jullie zijn vrij om het te proberen natuurlijk.

Volgens mij heb jij het ook niet echt gelezen.. Oh well
 
Reactiescore
604

DeletedUser74219

Guest
Daar gaan we weer met het gezeur om de edels .
Doe jullie zelf een plezier en ga op BB en ga niet constant als een klein kind lopen zeuren over die edels .

@Poo. delen ze bij tribalwars ook lollie's uit voor zeurpietjes .
 
Reactiescore
559
lol welkom aldo :p

nooit gedacht dat jij mod zou worden, en dan heb je zelf ook nog n ban? :eek::D

edit: blijkbaar ook n 1 april grap :eek: kunnen ze die niet zo houden XD
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
559
nah ik denk dat we wel n dagje zonder kunnen hoor :D
 
Reactiescore
2.506
lol welkom aldo :p

nooit gedacht dat jij mod zou worden, en dan heb je zelf ook nog n ban? :eek::D

edit: blijkbaar ook n 1 april grap :eek: kunnen ze die niet zo houden XD

W29 was inderdaad niet mijn beste optreden omtrent het AF.

Verder sluit ik mij aan met Steffen, jullie kunnen niet zonder ons :D
 

DeletedUser74557

Guest
we hebben er al wat voorbij zien komen, als jullie net zo goed/actief zijn als jullie voorgangers komt het vast goed :D
 

DeletedUser77892

Guest
Mod zijn is sowieso gewoon geen ruk uitvoeren. Ze doen nooit iets, laat staan iets nuttigs
 
Reactiescore
2.506
Mod zijn is sowieso gewoon geen ruk uitvoeren. Ze doen nooit iets, laat staan iets nuttigs

mods observeren en beoordelen voornamelijk of iets wel of niet door de beugel kan. Als het goed gaat op een forum zul je een mod inderdaad weinig zien. Je trekt echter een verkeerde conclusie dat 'mods geen ruk uitvoeren'. Maar ik snap waar deze gedachte vandaan zou kunnen komen.
 

DeletedUser77892

Guest
Hoe raad je het? :p
kan niet meer loggen op full-time helaas :(

mods observeren en beoordelen voornamelijk of iets wel of niet door de beugel kan. Als het goed gaat op een forum zul je een mod inderdaad weinig zien. Je trekt echter een verkeerde conclusie dat 'mods geen ruk uitvoeren'. Maar ik snap waar deze gedachte vandaan zou kunnen komen.
Ook als dingen niet door de beugel kunnen heb ik jullie niet gezien. Een jaar of 5 geleden was dat wellicht nog wel het geval, maar nu zeker niet meer. In elk geval op deze wereld nog geen 1 keer gezien, en toch zat dingen mogen lezen die echt te ver gaan ;)
Daar komt die gedachte dus ook vandaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan