Praathoek

DeletedUser77892

Guest
Klopt, ik speel graag zonder 10.000 edels. Ik kies ervoor om het spel op hard te spelen een uitdaging te hebben. Sandbox mode is voor de mensen zoals jij
 

DeletedUser77892

Guest
Met je front van 20 dorpjes zeker :p
daarom draai ik veel VV's. En zoals je stamgenoot fireworks wel gemerkt heeft. Zolang ik vv draai pakt hij niks. Draai ik ineens even geen Vv meer omdat ik een kut week heb in RL worden er bakken met dorpen gepakt. Dat mijn eigen account dan geen front heeft betekent niet dat ik mij niet laat zien in de oorlog tegen jullie.

Verder meen ik hier geen disrespect mee naar Fireworks. Ik pm al een tijdje met hem en hij is heel vriendelijke speler. Ook juist respect voor hem, aangezien hij gewoon winst weet te pakken zonder 10.000 edels nodig te hebben daarvoor.
 
Reactiescore
559
als het te snel gaat is het zo voorbij..

nu kan er nog van genoten worden :D
 

DeletedUser77260

Guest
@laila mocht ik jouw trackrecord van je handtekening geloven, maak jeje er deze keer wel erg makkelijk vanaf om te winnen ;)
 

DeletedUser74219

Guest
1908386_797942163591521_3956118708203047772_n.jpg
 

DeletedUser76756

Guest
FYI
we hebben zonet een stemming geactiveerd op casual 2 over uitbreiding van de aanvalsblokkering.

Hier wordt zo meteen ook een IGM over verstuurd.

Veel succes :)

En nieuwe verbreding binnen 6 maanden is dat niet een beetje snel?
Willen jullie de accounts met duizenden edels nog meer vrijheid geven?

Misschien eerst het probleem "edelgigant" eens oplossen, in plaats van het probleem ontkennen en de aanvalsblokkering maar met een sneller tempo op te schroeven zodat het probleem zichzelf wel oplost en er nog 10 spelers over blijven.
En waar is de optie "geen verbreding"?
 
Reactiescore
746
En waar is de optie "geen verbreding"?

Die staat er niet bij anders had ie er wel gestaan :rolleyes:

Deze optie was er ook niet bij de vorige stemming. Dit wordt al niet meer gedaan sinds Casual 1.

Verder zijn wij technisch niet eens in staat de edellimitering door te voeren, dus het is te nemen of te laten vrees ik.

Alsnog veel succes gewenst.
 

DeletedUser72576

Guest
En nieuwe verbreding binnen 6 maanden is dat niet een beetje snel?
Willen jullie de accounts met duizenden edels nog meer vrijheid geven?

Misschien eerst het probleem "edelgigant" eens oplossen, in plaats van het probleem ontkennen en de aanvalsblokkering maar met een sneller tempo op te schroeven zodat het probleem zichzelf wel oplost en er nog 10 spelers over blijven.
En waar is de optie "geen verbreding"?

Heb je ondertussen nog niet genoeg opgestoken dat je nog niet vrij kan spelen? Casual is om te leren, en nu wordt dat leerproces uitgetest. Dan kan je misschien ook op een gewone wereld spelen ;)
 

DeletedUser76756

Guest
Verder zijn wij technisch niet eens in staat de edellimitering door te voeren

Dat is natuurlijk wel een heel makkelijk antwoord dat niet te controleren is voor een leek als ik in ICT.
Maar als het mogelijk is om een auto zelfstandig aan het verkeer te laten deelnemen, moet het ook zeker mogelijk zijn om een edellimitering te implementeren als er genoeg tijd in gestopt wordt.

Volgens mij is het dan ook een kwestie van niet willen i.p.v. niet kunnen.
 

DeletedUser77260

Guest
Deze optie was er ook niet bij de vorige stemming. Dit wordt al niet meer gedaan sinds Casual 1.

Verder zijn wij technisch niet eens in staat de edellimitering door te voeren, dus het is te nemen of te laten vrees ik.

Alsnog veel succes gewenst.

Geen disrespect naar iemand naar inno, maar laten we eerlijk zijn, het aanpassen van edels op een select account is niet moeilijk, dat durf ik niet te geloven. Pas de waarde van goudmunten aan, of de waarde voor edelmannen, of beiden. Is dat eerlijk om te doen? Dat is een betere vraag. Maar wees eerlijk hierover, zeg niet dat het niet kan, maar waarom (niet technisch) het niet kan. In dit stadium zou het misschien niet eens meer eerlijk zijn om spelers zo te veranderen, you tell me.
 

DeletedUser38277

Guest
Deze optie was er ook niet bij de vorige stemming. Dit wordt al niet meer gedaan sinds Casual 1.

Verder zijn wij technisch niet eens in staat de edellimitering door te voeren, dus het is te nemen of te laten vrees ik.

Alsnog veel succes gewenst.

Dat is natuurlijk wel een heel makkelijk antwoord dat niet te controleren is voor een leek als ik in ICT.
Maar als het mogelijk is om een auto zelfstandig aan het verkeer te laten deelnemen, moet het ook zeker mogelijk zijn om een edellimitering te implementeren als er genoeg tijd in gestopt wordt.

Volgens mij is het dan ook een kwestie van niet willen i.p.v. niet kunnen.

Geen disrespect naar iemand naar inno, maar laten we eerlijk zijn, het aanpassen van edels op een select account is niet moeilijk, dat durf ik niet te geloven. Pas de waarde van goudmunten aan, of de waarde voor edelmannen, of beiden. Is dat eerlijk om te doen? Dat is een betere vraag. Maar wees eerlijk hierover, zeg niet dat het niet kan, maar waarom (niet technisch) het niet kan. In dit stadium zou het misschien niet eens meer eerlijk zijn om spelers zo te veranderen, you tell me.

Je wil edels nu nog uit een wereld schoppen? Vanwege de fout om edelgiganten toe te laten is er speciaal een nieuwe cas gekomen. Of je kan tot het eind van casual 2 blijven zeuren hierover. Of je gaat lekker casual 4 spelen, waar lekker geen edelgigantjes zijn.. :D




Klopt, ik speel graag zonder 10.000 edels. Ik kies ervoor om het spel op hard te spelen een uitdaging te hebben. Sandbox mode is voor de mensen zoals jij

Spel op hard spelen.. Zegt ie over een casual.. xD
 

DeletedUser77260

Guest
Je wil edels nu nog uit een wereld schoppen? Vanwege de fout om edelgiganten toe te laten is er speciaal een nieuwe cas gekomen. Of je kan tot het eind van casual 2 blijven zeuren hierover. Of je gaat lekker casual 4 spelen, waar lekker geen edelgigantjes zijn.. :D


Spel op hard spelen.. Zegt ie over een casual.. xD

Heb je mijn bericht überhaupt gelezen?
 
Bovenaan