Praathoek

DeletedUser72708

Guest
Wij internen, HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHA. Ik vond je al belachelijk slecht, dus ik hoop dat dit een grapje was.

Je hoeft niet groot te doen op het AF, want het maakt echt geen indruk. Het interesseert me vrij weinig wat je mij vind.
 

DeletedUser36716

Guest
Volgens mij doet je stam zelf ook aan internen?? Kijk naar Grondleggers??

Tenzij ik me vergis heb je ondertussen IG bewijs gehad dat dit niet correct is?
Daarbovenop wil ook toch even meedelen dat ik het niet heb over 20 of 30 interndorpjes beste Royal.

Het aantal dat geinternd werd door Rats. ging er over, daar gaat het hem om.
Dat was niet meer een hopeloos account waar je geen bemanning voor kan vinden internen maar louter resultaat en punten gericht.

Wij hadden lekker Drogje kunnen internen (75 mooie dorpjes) want die was gestopt. Zie je ons dit doen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73852

Guest
Internen + valse beschuldigingen.. Je bent zeker een Rat.

De manier waarop jij reageert is wel geniaal... niet dus. Je kan ook op een normale manier aan Royal duidelijk maken dat hij ongelijk heeft. Nu doet het uitschijnen dat er een zekere waarheid achter zijn post schuilt

jij duidelijk ook niet, ik doe namelijk altijd bijdehand...:cool:

Hij zegt bedehand jongen... Niet bijdehand ;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Gaat lekker hier:D
 

DeletedUser

Guest
jij duidelijk ook niet, ik doe namelijk altijd bijdehand...:cool:

Ik had een tekst geschreven, maar die moest weg. Je zou dan mijn post begrepen hebben. Dus doe alsof je die gelezen hebt, en laten we lekker oorlog voeren ^^
 
Reactiescore
2.062
Ik leg de bewijzen op tafel.

Dus als jij een intern krijgt van rond de 100/200K punten zeg jij nee ik doe niet aan internen kom op man wat n gozer ben jij
 

DeletedUser73696

Guest
Dus als jij een intern krijgt van rond de 100/200K punten zeg jij nee ik doe niet aan internen kom op man wat n gozer ben jij

Wij kregen een intern van 800k en hebben als stam 2 nieuwe spelers geregeld. Dus stop maar met je argumenten :)
 

DeletedUser

Guest
Ik hoef het hem niet te vragen, jullie wilden de intern maar kregen hem niet omdat andere uit de stam nieuwe spelers erop wilden ;)
 

DeletedUser73696

Guest
Ik hoef het hem niet te vragen, jullie wilden de intern maar kregen hem niet omdat andere uit de stam nieuwe spelers erop wilden ;)

We hadden nieuwe spelers, maar kregen het wachtwoord niet. Toen wilde we internen, maar kregen we het wachtwoord opeens. Dus eerst de goede volgorde en dan praten.
 

DeletedUser

Guest
Ik ken de goede volgorde gewoon, en dat is niet de volgorde die jij hier opnoemt ;)
 
Reactiescore
2.303
Bovenaan