Praathoek

DeletedUser

Guest
Wat leuk dat jij ook meedoet :D

Is het niet op Speed dan is het hier, bij deze alvast, jij gaat er aan!:bijl::bijl:

Was het niet zo dat ik je zo hard geownt had zodat jij daarna nooit meer heb durven speeden ?:rolleyes:

Maat, kom maar op liefst ben jij de eerste die aanvalt als ik uit de bb kom kriijg je een mooie backtime terug met def :p
 

DeletedUser

Guest
Voor het eerst dat als er een wereld komt dat ik eerder thuis ben als dat de wereld start :eek:
 

DeletedUser69002

Guest
Was het niet zo dat ik je zo hard geownt had zodat jij daarna nooit meer heb durven speeden ?:rolleyes:

Maat, kom maar op liefst ben jij de eerste die aanvalt als ik uit de bb kom kriijg je een mooie backtime terug met def :p

Je probeert jezelf er nu uit te lullen, omdat je niet voor schut wil staan naar de anderen toe..
Ik pak je na 4 dagen BB direct aan, dus be prepared!:bijl::licht::verkenner:

Hahaha ja, jij en backtimen, dan volgt er een backtime met een verschil van 20 seconden net zoals in speed laatste keer, dikke fail:D
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Was het niet zo dat ik je zo hard geownt had zodat jij daarna nooit meer heb durven speeden ?:rolleyes:

Maat, kom maar op liefst ben jij de eerste die aanvalt als ik uit de bb kom kriijg je een mooie backtime terug met def :p

kans lijk me klein laurensje :D

Je probeert jezelf er nu uit te lullen, omdat je niet voor schut wil staan naar de anderen toe..
Ik pak je na 4 dagen BB direct aan, dus be prepared!:bijl::licht::verkenner:

Hahaha ja, jij en backtimen, dan volgt er een backtime met een verschil van 20 seconden net zoals in speed laatste keer, dikke fail:D

wie ben jij trouwens dat je all die accs in je handtekening heb? met name speedking j en lance ?
 

DeletedUser

Guest
kans lijk me klein laurensje :D



wie ben jij trouwens dat je all die accs in je handtekening heb? met name speedking j en lance ?

Haha, je krijgt gwn goeie backtime terug hoor siemen ;)

Maar hij is noob die chubby, zeker op speed.
Wrm als ik zo slecht backtime heb je dan neit gewonnen ? :confused:

En hij zet acc in zijn handtekening waarvan hij de personen niet eens kent.
 

DeletedUser69002

Guest
Haha, je krijgt gwn goeie backtime terug hoor siemen ;)

Maar hij is noob die chubby, zeker op speed.
Wrm als ik zo slecht backtime heb je dan neit gewonnen ? :confused:

En hij zet acc in zijn handtekening waarvan hij de personen niet eens kent.

Jullie kunnen het gewoon niet hebben dat ik own :).

En ik ben geen Siemen voor de zoveelste keer.. je vergist je elke keer! En nee ook mn co heet niet zo;)
Jaloezie speelt bij jullie allebei parten!
 

DeletedUser

Guest
Whaha, ik moet zeggen dat je je toch aardig uit je woorden kan komen met al dat gelieg van je.

Ik bedoelde Siemen van Nomen est ;)

Trouwens, kom anders een keertje speeden dan gaan we zien wie er wint.
 

DeletedUser69002

Guest
Whaha, ik moet zeggen dat je je toch aardig uit je woorden kan komen met al dat gelieg van je.

Ik bedoelde Siemen van Nomen est ;)

Trouwens, kom anders een keertje speeden dan gaan we zien wie er wint.

De waarheid is voor jou gewoon heel erg moeilijk om onder ogen te zien.. snap heel goed dat je dit niet kunt toegeven.

Kom maar op!;)
 

DeletedUser

Guest
Lolz, zou niet weten wrm ik me ontopic zou houden als Tw team zich ook niet aan zijn woorden houd.

Of vind jij 16:03 nog in de loop van de dag?
 

DeletedUser63611

Guest
Een uurtje pas? Ik zit al sinds 11.30 om de vijf minuten te refreshen en daarnaast andere werelden bij te houden >.<

same ..ik zit op school en ik was om de 5 minuten mijn gsm aan het refreshen ;( maar ik ben nooit betrapt en ik was zelfs de forum aan het lezen :rolleyes:
 
Bovenaan