Praathoek

DeletedUser39679

Guest
Mooi dit :p Ik geniet hahaha

Ik vind het eerder een belachelijke actie. Want ze kunnen net zo goed een tijd geven, bijv tussen 11 en 12uur. Of tussen 15 en 16uur. Het geeft toch niks of het dan ''overvol'' wordt, want als ze het niet bekend maken crashed de server ook:D
 

DeletedUser

Guest
Waar slaat dat op? "In de loop van de dag", dag is nog steeds bezig; jouw opmerking is ongegrond. Basta!

In de loop van de dag denk ik niet aan bijna avond, maar eerder rond 1 a 2 uur.
Maar dat zal mijn mening wel zijn :)

Ik vind het eerder een belachelijke actie. Want ze kunnen net zo goed een tijd geven, bijv tussen 11 en 12uur. Of tussen 15 en 16uur. Het geeft toch niks of het dan ''overvol'' wordt, want als ze het niet bekend maken crashed de server ook:D

Dit ja.
 

DeletedUser39679

Guest
Dorpen zijn nog steeds niet geplaatst, dus wordt sowieso al begin avond wanneer dat klaar is
 

DeletedUser

Guest
In de loop van de dag denk ik niet aan bijna avond, maar eerder rond 1 a 2 uur.
Maar dat zal mijn mening wel zijn :)



Dit ja.

dit is ook gewoon de waarheid .. loop van de dag en niet aan het einde maarja mooi dat ik vrij heb van me werk haha ;)
 

DeletedUser

Guest
Beetje jammer dit weer. Beter geven ze in de toekomst een tijd waarop de wereld ongeveer start. Ben nu al uurtje aan het wachten.
Ga nu maar even leren dan :p als de dorpen toch nog niet zijn geplaatst..
 

DeletedUser

Guest
Hahah lekker Chubby, succes :)

Zie jullie zo allemaal in Classic <3
Wel mooi dat het nu pas start, zat toch op school.
 

DeletedUser

Guest
zucht, wacht al sinds 12u
zelfs even weggegaan, maar mijn vrees dat ik de start zou missen is jammer genoeg ongegrond :')
 

Deleted User - 487960736

Guest
Beetje jammer dit weer. Beter geven ze in de toekomst een tijd waarop de wereld ongeveer start. Ben nu al uurtje aan het wachten.
Ga nu maar even leren dan :p als de dorpen toch nog niet zijn geplaatst..

Een uurtje pas? Ik zit al sinds 11.30 om de vijf minuten te refreshen en daarnaast andere werelden bij te houden >.<
 

DeletedUser

Guest
Een uurtje pas? Ik zit al sinds 11.30 om de vijf minuten te refreshen en daarnaast andere werelden bij te houden >.<

Hmm dorpen plaatsen kost meer dan 5 mins. Ik kijk af en toe als ik weer wakker ben :p
Trusten iedereen :D
 

DeletedUser48745

Guest
Nu al 16u wakker, beetje een teleurstelling dit hoor
 

DeletedUser

Guest
Succes alle 1976 andere spelers :O
Doen er totaal 1977 mee.
 
Bovenaan