DeletedUser73696
Guest
Volgens mij doet je stam zelf ook aan internen?? Kijk naar Grondleggers??
Wij internen, HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHA. Ik vond je al belachelijk slecht, dus ik hoop dat dit een grapje was.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Wij internen, HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHA. Ik vond je al belachelijk slecht, dus ik hoop dat dit een grapje was.
Je hoeft niet groot te doen op het AF, want het maakt echt geen indruk. Het interesseert me vrij weinig wat je mij vind.
Niet bedehand doen, je weet er niks van.
Internen + valse beschuldigingen.. Je bent zeker een Rat.
jij duidelijk ook niet, ik doe namelijk altijd bijdehand...![]()
jij duidelijk ook niet, ik doe namelijk altijd bijdehand...![]()
De manier waarop jij reageert is wel geniaal... niet dus. Je kan ook op een normale manier aan Royal duidelijk maken dat hij ongelijk heeft. Nu doet het uitschijnen dat er een zekere waarheid achter zijn post schuilt
Hij zegt bedehand jongen... Niet bijdehand![]()
Ja IDK en IDC he.
Ik zei gewoon dat je reactie nogal extreem was.
Ik zei dat k zo'n reactie zou verwachten van iemand die zich betrapt voelt... meer niet
Ik leg de bewijzen op tafel.
Dus als jij een intern krijgt van rond de 100/200K punten zeg jij nee ik doe niet aan internen kom op man wat n gozer ben jij
Jullie kregen die intern helemaal niet![]()
Ik hoef het hem niet te vragen, jullie wilden de intern maar kregen hem niet omdat andere uit de stam nieuwe spelers erop wilden![]()
Ik ken de goede volgorde gewoon, en dat is niet de volgorde die jij hier opnoemt![]()