DeletedUser
Guest
jeej 

We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik vind dat DLS zo'n kansloos stammetje. Na een week lang vechten, speler van 500k kaal gespeeld. Gaan ze hem weer volzetten en snel internen. Echt een pesthekel aan die speelstijl.
Het bijkomende feit dat ze mensen aanvallen, waarvan bekend was, dat hun moeder op overlijden ligt. Inactief dus..
Wie is die speler waarover je spreekt?
Wie is die speler waarover je spreekt?
Maar maakt toch niks meer uitstabben is normaal
Hoelang zal het duren voor Fortune en Manslaughter geinternt word
(oeps dan geld het natuurlijk niet meer dat internen niet oke is
)
Jeremy, Schoterbos & met name Etheri.
Wij internen niet. Zeker niet in deze fase. We stabben ze ook niet, dus ik snap de problemen niet. Wij hebben gister 24/7 voor hun lopen deffen, dus praat pas als je alles weet![]()
ik weet denk ik meer dan jij denkt
![]()
![]()
Manslaughter en Mr.Fortune zijn de zwakke schakels van het oude Medici. Je hoort ze zelden, deden ook weinig.
Internen is hier een noodzaak, want Rats gaat met die 17% lopen.
Ook is drogyn gestopt met leiding geven en de stam was gewoon een grote kleuterboel. Het spijt me dat ik initiatief neem om een betere en sterkere stam te maken..
Manslaughter en Mr.Fortune zijn de zwakke schakels van het oude Medici. Je hoort ze zelden, deden ook weinig.
Internen is hier een noodzaak, want Rats gaat met die 17% lopen.
Hmmmm nieuwe stijl nieuwe stam beginnen om van manslaughter af te komen![]()
Maar maakt toch niks meer uitstabben is normaal
Hoelang zal het duren voor Fortune en Manslaughter geinternt word
(oeps dan geld het natuurlijk niet meer dat internen niet oke is
)
![]()
you kidding?
Als je je "vijand" de eindoverwinning niet gunt, dan ga je hun aanvallen... Meer internen zeg jij
Opzich is dat wel 1 vd beste tw uitspraken datk al heb gelezen ...![]()
you kidding?
Als je je "vijand" de eindoverwinning niet gunt, dan ga je hun aanvallen... Meer internen zeg jij
Opzich is dat wel 1 vd beste tw uitspraken datk al heb gelezen ...![]()
Internen?
En waar heb je dat nu wederom gehaald ^^, er gaat heel wat meer denkwerk over dan louter internen.
Dat Rats internt zonder na te denken kan ik niet aan doen (niet iedereen Social I know)