Praathoek

DeletedUser62862

Guest
Als die gasten gewoon ingame aan de regels had gehouden had de wereld gewoon beeindigd geweest, lekker makkelijk de schuld schuiven op het support.

Het heeft namelijk een reden waarom ze het moeten onderzoeken.

Gewoon b*lsh*t
Dit heeft niks met een onderzoek te maken dat ze vergeten spelers in te lichten dat de vredesmodus niet door ging :rolleyes:

Dus als je als speler niet beter weet dat om 12u de vredesmodus in zou gaan , en dus ervan uit gaat dat na die tijd alle aanvallen bezoekjes zouden worden !!
Waar je je op instelt en de aanvallen die voor 12u aankomen netjes blockt.

Eigenlijk wel raar dat de aanvallende speler maar gewoon aanvallen na 12u liet aankomen.
Deze was dus wel op de hoogte ? Of zou het doorgestoken kaart zijn geweest.
En dan de schuld op support schuiven !! Tuurlijk en makkelijk maar ze maken gewoon teveel fouten waar ze zich dan achteraf gewoon uit l*lle.
 
Reactiescore
2.489
Wegens technische redenen is de eerste Pm niet bij iedereen aangekomen maar er is er wel degelijk eentje verstuurd circa 24uur voor het ingaan van de vredesmodus...

Toen we erachter kwamen hebben we eveneens meteen een followup Pm gestuurd.

Mvg
Duckje
 

DeletedUser62862

Guest
Wegens technische redenen is de eerste Pm niet bij iedereen aangekomen maar er is er wel degelijk eentje verstuurd circa 24uur voor het ingaan van de vredesmodus...

Toen we erachter kwamen hebben we eveneens meteen een followup Pm gestuurd.

Mvg
Duckje

Ja zoals iedere keer is er een reden maar dat ontken ik ook niet.
Toch heeft het hier 29 dorpen gekost.

Maar daar kunnen jullie natuurlijk niets aan doen zoals ik al meerdere keren aangaf.
Alles gedeft tot 12uur dus er zou niets aan de hand zijn :mad:

Maar als er ergens een vermoeden van is dan wordt je gelijk gebant tot dat het onderzocht is.
Dus hier hadden jullie ook eerst alles moeten onderzoeken voordat jullie die vredesmodus niet in lieten gaan toch.
En eerst 100% van jullie zaak moeten zijn !!
 
Reactiescore
1.089

DeletedUser

Guest
Ja moeten we eigenlijk een keer doen. Niet met 8 spelers dan heb ik miss nog een kans :D

Ik kan 's avonds vanaf een uur of 7 wel een keer muv vandaag.
 
Reactiescore
1.089

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Welkom Lau:D:D
 
Bovenaan